Je trekt zelf veel te snel conclusies , dat is dan ook het probleem vaak.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht wel, maar je kunt van niemand verwachten om bv DTS bij te houden of andere topics?
Ik lees het gewoon niet, dus zie idd alleen maar een stukje. En dat is dan idd niet eerlijk want mis ik mss wel wat.
Maar dan is het ook geen probleem om ff stukje aan te geven wat ik mis, en lees ik het als nog...
Denk vooral mss trekken we veel te snel conclusies over elkaar alweer op deze manier.
Dat verklaart een hoop. Dan reageer je dus op halve informatie en ontstaat ‘drama’ als gevolg van je reactie en dan snap jij weer niet waar het over gaat.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan nooit alles lezen puzzie in topics. dus lees vaak laatste stukje alleen en daar baseer ik wel een beetje op met wat ik zeg.
waarschijnlijk. maar het is ook geen probleem als iemand dan ff zegt. van joh hier ging het over.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Dan reageer je dus op halve informatie en ontstaat ‘drama’ als gevolg van je reactie en dan snap jij weer niet waar het over gaat.
Maar dat lees je dan ook niet, want jij bent alweer drie posts verder met je beklag doen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
waarschijnlijk. maar het is ook geen probleem als iemand dan ff zegt. van joh hier ging het over.
weet ik toch ..... maar doe me best he., wil het gewoon leuk houden.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat lees je dan ook niet, want jij bent alweer drie posts verder met je beklag doen.
De oplossing is: beter lezen, minder impulsief reageren. Ik denk dat dat heel veel zou schelen. Meen ik oprecht.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch ..... maar doe me best he., wil het gewoon leuk houden.
yup. doe mijn best he.....quote:Op maandag 4 mei 2026 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De oplossing is: beter lezen, minder impulsief reageren. Ik denk dat dat heel veel zou schelen. Meen ik oprecht.
Overhangende wat. En zeg geen takken, want dan zeg ik van welke plant.quote:
Ja geen idee.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Overhangende wat. En zeg geen takken, want dan zeg ik van welke plant.
duizendknoop sowieso. en hegjes die uitgroeien en alle shit er tussen. zit te denken kan zo'n gras maaier zo lenen van werk wss. maarja waar gooi je al die shit? in de gft container met mini bak?quote:
Maak eens wat foto's dan kunnen we beter antwoord gevenquote:Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
duizendknoop sowieso. en hegjes die uitgroeien en alle shit er tussen. zit te denken kan zo'n gras maaier zo lenen van werk wss. maarja waar gooi je al die shit? in de gft container met mini bak?
Japanse duizendknoop is de hel. Altijd zo kort mogelijk bij de grond afknippen, maar je komt er nooit vanaf.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
duizendknoop sowieso. en hegjes die uitgroeien en alle shit er tussen. zit te denken kan zo'n gras maaier zo lenen van werk wss. maarja waar gooi je al die shit? in de gft container met mini bak?
had al gedaan weekje eerder heb ik alles tot de grond weg gehaald. goed zal ff nieuwe foto's maken morgen.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:46 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Maak eens wat foto's dan kunnen we beter antwoord geven
owh ik weet bosmaaier gaat het niet helpen, je weet wel zo'n ding met spinnend draadje, die bedoel ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Japanse duizendknoop is de hel. Altijd zo kort mogelijk bij de grond afknippen, maar je komt er nooit vanaf.
Bedoel je een bosmaaier? Die kan heel effectief zijn als je bijv. bramenstruiken hebt. Ik weet niet of ik die zou gebruiken op japanse duizendknoop, want dan verspreid je die plant alleen maar nog meer door je tuin.
Zo’n snoeischaar is heel handig voor het grove werk.
https://www.lidl.nl/p/par(...)IYLIpAQaAp9lEALw_wcB
Ik zou snoeiafval van de japanse duizendknoop apart houden.
De rest kleiner knippen, in zakken doen en naar de gemeente brengen. Of hoe dat ook maar in jouw gemeente is geregeld. Mogelijk hebben ze ook een aparte regeling voor die duizendknoop.
Ja, een bosmaaier.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik weet bosmaaier gaat het niet helpen, je weet wel zo'n ding met spinnend draadje, die bedoel ik.
Maar is wel alles weg in een uur
nee idd en denk daar moet ik maar mee willen leven nu ofzo....quote:Op maandag 4 mei 2026 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, een bosmaaier.
Ja. Maar niet voor de japanse duizendknoop.
maar dan hangt er toch niets meer over en heb je geen hovenier nodig?quote:Op maandag 4 mei 2026 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
had al gedaan weekje eerder heb ik alles tot de grond weg gehaald. goed zal ff nieuwe foto's maken morgen.
vorige week nog niet, nu inmiddels wel weer, zo snel groeit dat ding,quote:Op maandag 4 mei 2026 15:12 schreef Moonversion het volgende:
[..]
maar dan hangt er toch niets meer over en heb je geen hovenier nodig?
Wat houd je tegen om het zelf te doen?quote:Op maandag 4 mei 2026 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
vorige week nog niet, nu inmiddels wel weer, zo snel groeit dat ding,
maar ook ff voor heggen eromheen die moeten nog niet bijgewerkt worden nu. maar wel in komende maanden.
tijd en zin vooralquote:Op maandag 4 mei 2026 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om het zelf te doen?
Beetje lichamelijke arbeid is heel heilzaam.
https://www.lidl.nl/p/par(...)0FnImrsaAtd1EALw_wcBquote:Op maandag 4 mei 2026 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
tijd en zin vooral
en mag officieel niet echt lenen van werk. dus ook.
Bijvoorbeeld hoe heb jij het ervaren. Positief of negatief? Wat heb je er uitgehaald en wat niet?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel maar moet ff met concrete vragen komen? vind het prima nl wel om erover te vertellen en hoe dat is, of mss al hoe je erbij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |