Insgelijksquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:maily
@:greysbones
@:Kissingbird
@:ChildoftheStars
@:ESF1Gamer
@:Lovely
@:Dotteke
@:Sally
@:LordofLeaves
@:Bomenverzameling
@:Luctor.et.Emergo
@:Nattekat
En nog wel enkele die ik vergeet
Dit verklaart een hoop, waarom ik wél een paar keer een ban te pakken kreeg en een ander die keer op keer aan het schelden en beledigen was niet.quote:
Daar kun je zo mee met de hele groep naar het Malieveld (behalve pharkus en coolguy dan)quote:Op zondag 3 mei 2026 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
@:heywoodu
@:hetekip
@:mexicanobakker
@:doug-heffernan
@:marsenal
@:elan
@:cockwhale
@:hyaenidae
@:Näsenbar
@:innisdemon
@:capuchon_jongen
@:solotovski
@:yoopy
@:rozevla
@:bart2002
@:sebbeswensje
@:linkse_boomknuffelaar
@:lenny77
@:ettovanbelgie
@:coolguy
@:roos94
@:starhopper
@:hexagon
@:capricia
@:pharkus
Jij ookquote:
Haha ga lekker huilen joh boehoehoehoequote:Op zondag 3 mei 2026 13:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop, waarom ik wél een paar keer een ban te pakken kreeg en een ander die keer op keer aan het schelden en beledigen was niet.
quote:
Tja. Jij hebt mij niet genoemd dus.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
En @:Pinnenmutske![]()
Ik ga echt diep door het stof nu ...![]()
Sorry Saar!!![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |