quote:
ja maak maar een topic in f&fquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wil je mijn vuile paling zien
Maar dan wil ik die van jou eerst zien
die is nu in afrikaquote:
Hebben ze daar even gelukquote:
Zit in je profiel, volgens mij.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:40 schreef vosss het volgende:
Vroeger was er toch zo'n tooltje wat dit liet zien?
Werkt die nog?
Je FoBo.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:40 schreef vosss het volgende:
Vroeger was er toch zo'n tooltje wat dit liet zien?
Werkt die nog?
Daar staan je favo Fokkersquote:
Homiesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:frikandelmetmosterd @:fcu030 @:sanasoufi @:k.indertent
Met @:marsenal zou ik het wel graag willen, maar ik ben niet cool genoeg.
Insgelijksquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:maily
@:greysbones
@:Kissingbird
@:ChildoftheStars
@:ESF1Gamer
@:Lovely
@:Dotteke
@:Sally
@:LordofLeaves
@:Bomenverzameling
@:Luctor.et.Emergo
@:Nattekat
En nog wel enkele die ik vergeet
Dit verklaart een hoop, waarom ik wél een paar keer een ban te pakken kreeg en een ander die keer op keer aan het schelden en beledigen was niet.quote:
Daar kun je zo mee met de hele groep naar het Malieveld (behalve pharkus en coolguy dan)quote:Op zondag 3 mei 2026 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
@:heywoodu
@:hetekip
@:mexicanobakker
@:doug-heffernan
@:marsenal
@:elan
@:cockwhale
@:hyaenidae
@:Näsenbar
@:innisdemon
@:capuchon_jongen
@:solotovski
@:yoopy
@:rozevla
@:bart2002
@:sebbeswensje
@:linkse_boomknuffelaar
@:lenny77
@:ettovanbelgie
@:coolguy
@:roos94
@:starhopper
@:hexagon
@:capricia
@:pharkus
Jij ookquote:
Haha ga lekker huilen joh boehoehoehoequote:Op zondag 3 mei 2026 13:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop, waarom ik wél een paar keer een ban te pakken kreeg en een ander die keer op keer aan het schelden en beledigen was niet.
quote:
Tja. Jij hebt mij niet genoemd dus.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
En @:Pinnenmutske![]()
Ik ga echt diep door het stof nu ...![]()
Sorry Saar!!![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |