Ok , Dat wist ik niet. Nadat ik had geopend stond topic (bij mij althans) niet sticky, Dank u.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
Hij is al sticky want je hebt gewoon een nieuw deel geopend, dus hij neemt die eigenschap gewoon over.
Nee, maar als je in het R&P subforum topicoverzicht zit zie je boven aan wel onder 'sticky topics' dit FB topic staan als het goed is, daar kun je het aan herkennen.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:53 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ok , Dat wist ik niet. Nadat ik had geopend stond topic (bij mij althans) niet sticky, Dank u.![]()
Ik heb hem sticky gezetquote:Op woensdag 29 april 2026 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als je in het R&P subforum topicoverzicht zit zie je boven aan wel onder 'sticky topics' dit FB topic staan als het goed is, daar kun je het aan herkennen.
Zeggen dat je geen zin hebt om het vervolgens tóch te doenquote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / KREE'S TOPIC
Ik heb geen zin om slecht te praten over Lenny of Coolguy, maar kom op, dit is toch slecht
Fijn dat die slogan jouw goedkeuring kan wegdragenquote:"Een mooie plaats voor Kree, een user met een goed hart maar een beetje hardleers."
Geweldig
Lenny heeft kree alleen maar op het goede pad gezet.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / KREE'S TOPIC
Dit is toch een compleet 'speciaal' idee. Vooral omdat hij het niet zelf start. Ik heb geen zin om slecht te praten over Lenny of Coolguy, maar kom op, dit is toch slecht, alleen de TT zelf al. Waar zijn jullie mee bezig?
"Een mooie plaats voor Kree, een user met een goed hart maar een beetje hardleers."
Geweldig
Huh?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / Kree's Topic
Dit is toch een compleet 'speciaal' idee. Vooral omdat hij het niet zelf start. Ik heb geen zin om slecht te praten over Lenny of Coolguy, maar kom op, dit is toch slecht, alleen de TT zelf al. Waar zijn jullie mee bezig?
"Een mooie plaats voor Kree, een user met een goed hart maar een beetje hardleers."
Geweldig
Nou ik zat de hele tijd op hem in te praten in het topic over geen alcohol drinken en vervolgens is dat topic er met jouw reacties erbij.. Je kan me toch niet kwalijk nemen dat ik niet weet dat hij op dat moment zat te overleggen met jou..quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?
Je weet niet eens wat er vooraf aan gegaan is? Dit was in overleg met hem he?
Kree en ik hebben het al langer over een topic voor hemzelf. Maar hij vond dat zo wat raar en wou niet alle dagen het gevoel hebben om te moeten posten enz. En ik zie hem dan posten in het stoppen met alcohol topic en ik WEET dat hij het goed bedoelt maar steeds (terecht) wordt weg gejaagd.. Het werd tijd dat hij er eentje kreeg.
Die hoofdletters waren oprecht goed bedoeld.. Maar ok, ze zijn wat schreeuwerig, ik pas ze aan.
Bedoel gezien hoe hij daar reageerde had ik niet het idee dat hij overlegd had met jou ofzo daarover.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Alles geveegd na CoolGuy zijn verwittiging. Kree, blijf weg uit dit topic.
Ik ga NU een topic voor je aanmaken en dan ga je maar helemaal los. Alles zal vanaf hier verwijderd worden. [/modbreak]
Ik laat mijn abo aflopen en ik neem ook geen nieuwe meer, daarnaast heb ik ook een hele tijd in dubio gezeten of ik überhaupt nog op een forum wil zitten waar zo met mensen wordt omgegaan . En dan kom je op het punt principes.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:58 schreef RedFever007 het volgende:
Wie loopt er nu steeds mijn reacties te verwijderen?
![]()
Face it; FOK! gaat kapot aan bepaalde users een hand boven het hoofd houden. Kritiek kunnen ontvangen is blijkbaar niet mogelijk?
Kinderachtig, maar zoek het lekker uit.
Blijven doneren zou ik zeggen aan dit zinkende schip
ik denk dat het prima kan werken zo? maar zoals gezegd ik had die niet gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / Kree's Topic
Geweldig
Je weet dat-ie even niet kan reageren?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat het prima kan werken zo? maar zoals gezegd ik had die niet gemaakt.
Maar het scheelt mss meer gedoe en onzin in andere topics die ik dan mss serieus bedoel. terwijl de rest er maar een grote grap van maakt?
Ik had ander originele topic van mij he die ik eigenlijk dan liever door wilde laten gaan. maar oke dat is besloten mocht niet.
Dat Lenny dit doet is wmb alleen maar goed idee, en denkt werkt beter als dat ik talloze TR moet doen in de SC topics.
Goed ik denk gaat nu oke, en wmb is het dan prima.
nou zeg het hier in het algemeen ook voor de moderatie denk. zucht zullen mensen denken krijgt kree een topic.quote:
Gewoon fijn in je eigen topic posten. Het gaat goed zo.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:21 schreef kree het volgende:
ik denk dat ik een top score heb aan TR enzo.
maarja het boeit me niet zo? Ik probeer hier echt al 10 jaar gewoon te vertellen wat ik mee maak.?
En denk meeste waarderen dat ook en willen er grappen over maken.
Naja die zijn allemaal weg die topics. dus nu is er iets wat gaat over kree?
Ik vind het nog heel prima om daar dan gewoon serieus te kunnen reageren? en past wmb prima in R&P want zijn dan beetje de dingen die mss niet uitgesproken waren over.
klopt het werkt zo, zal alleen doen als het mis gaatquote:Op zondag 3 mei 2026 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gewoon fijn in je eigen topic posten. Het gaat goed zo.
Blijf je wel weg hier uit FB?
Dat is hier nu niet nodig.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gewoon fijn in je eigen topic posten. Het gaat goed zo.
Blijf je wel weg hier uit FB?
Dat is hier nu niet nodig.
Kun je wel zien in het userprofiel.van een user.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar ja je ziet ook niet zo of iemand een streepje door de naam heeft.
Ja weet ik, maar niet dat je het zo in het lopende topic ziet. Dan moet je dus eerst een user profiel aanklikken. Dat doe je normaal gesproken niet standaard als je reageert op een post van een user.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kun je wel zien in het userprofiel.van een user.
Dit.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe is dit toch mogelijk zeg
Gewoon weer terug met een eigen topic
excuustopicquote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Jemig. Ik overweeg om op anoniem te gaan maar vind het lastig omdat ik Cots niet in de steek wil laten.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zit nu op mijn handen om niet impulsief te gaan reageren.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jemig. Ik overweeg om op anoniem te gaan maar vind het lastig omdat ik Cots niet in de steek wil laten.
FOK! wordt zo langzaam aan een trollenforum.
Het is dat er hier ook hele fijne mensen op het forum zijn dat ik inderdaad blijfquote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jemig. Ik overweeg om op anoniem te gaan maar vind het lastig omdat ik Cots niet in de steek wil laten.
FOK! wordt zo langzaam aan een trollenforum.
Topic is al weg.quote:
Kon je dat niet gewoon netjes eerst vragen ipv meteen over alles heen te walsen??quote:Op zondag 3 mei 2026 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik mijn eigen topic? @:lenny77
Of mag mijn topic over mijn familiedrama weer open? Ik wil daar graag over praten, mijn oom komt donderdag 7 mei naar Utrecht.
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kon je dat niet gewoon netjes eerst vragen ipv meteen over alles heen te walsen??
Mag de user dan bij gesloten users a.u.b.?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
Topic is niet weg staat gewoon bij gesloten topics.
Waarom zou ik perse geband moeten worden? Mijn topics gaan over mijn persoonlijke struggles is zijn gepast in R&Pquote:Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas niet kan dat ook nog geregeld worden
Echt ongelooflijk als dat terug mag op R&P
Lenny kan niet bannen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
Als we allemaal even Lenny haar ding laten doen
En niet hier FB volgooien
Ze moet het alleen doen
En en en en is teveel
Ja dat is steeds in overleg gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?
Niet alleen ArmaniXL staat in het overzicht ook nog vermeld als mod hier.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
Als we allemaal even Lenny haar ding laten doen
En niet hier FB volgooien
Ze moet het alleen doen
En en en en is teveel
Exact.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet alleen ArmaniXL staat in het overzicht ook nog vermeld als mod hier.
Het is je echt 100x verteldquote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?quote:
Wanbeleid is ook beleid.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Wanbeleid dit
Niet van de mods die kunnen hier niks aan doen
Dat zeg ik Lenny kan hier niks aan doen, respect zoals ze het doet hier op R&Pquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Wanbeleid is ook beleid.
Gaat niet om Lenny maar gaat om Danny (dat rijmt).
Was gewoon afgelopenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Iceage het volgende:
Nou @:Danny Als jij de ban hebt opgeheven heb je het voor elkaar hoor.
Mods niet steunen en de volgende rel
Ik wacht de rel niet eens meer af.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Iceage het volgende:
Nou @:Danny Als jij de ban hebt opgeheven heb je het voor elkaar hoor.
Mods niet steunen en de volgende rel
Jij had je eigen topic maar dat staat in TRU.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?
privacy (at) fok punt nlquote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wacht de rel niet eens meer af.
@:Danny zet mij maar op #anoniem en de groeten![]()
(of moet ik mailen?)
Hier vreesde ik al voorquote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wacht de rel niet eens meer af.
@:Danny zet mij maar op #anoniem en de groeten![]()
(of moet ik mailen?)
Het verleden leert dat KW in veel topics van anderen ook zijn stempel drukt.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Niemand die een ander verplicht om bepaalde topics te openen. Vind je het niets dan lees je gewoon wat anders. Dat is overigens al jarenlang het beleid. Jullie hebben duidelijk geen interesse in K_W zijn topics. Prima, dan lekker andere topics lezen/openen.
Ach nee, "het beleid"quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Niemand die een ander verplicht om bepaalde topics te openen. Vind je het niets dan lees je gewoon wat anders. Dat is overigens al jarenlang het beleid. Jullie hebben duidelijk geen interesse in K_W zijn topics. Prima, dan lekker andere topics lezen/openen.
Dit werkt echt goed in een serieus subforum dat opeens voor 90% uit kuttopics bestaat.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
En daar moet (als dat nodig is) ook gewoon op gemodereerd worden.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het verleden leert dat KW in veel topics van anderen ook zijn stempel drukt.
Gewoon belachelijk dat hij terug mag komenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Kijk! En als iedereen dat doet dan gaat de lol er voor die mensen snel genoeg vanaf. Negatieve aandacht is namelijk ook aandacht.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon belachelijk dat hij terug mag komen
Maar ik ga niet in zijn topics reageren en ook niet op hem hier in fb dat telt ook voor masberum die vandaag of morgen ook wel weer zsl komen vervelen
Dat valt wel mee als ik naar de topiclijst kijk. Alleen de twee slotjes net van Lenny en die zijn dus ook gesloten.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit werkt echt goed in een serieus subforum dat opeens voor 90% uit kuttopics bestaat.
Ja, maar dit.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Kijk! En als iedereen dat doet dan gaat de lol er voor die mensen snel genoeg vanaf. Negatieve aandacht is namelijk ook aandacht.
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het verleden leert dat KW in veel topics van anderen ook zijn stempel drukt.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 3 mei 2026 21:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Kijk! En als iedereen dat doet dan gaat de lol er voor die mensen snel genoeg vanaf. Negatieve aandacht is namelijk ook aandacht.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En daar moet (als dat nodig is) ook gewoon op gemodereerd worden.
Als dat dan ook gebeurt. Het vertrouwen is flink gedaald sinds de recente ontwikkelingen.quote:
Liever gezegd enormquote:Op zondag 3 mei 2026 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dat dan ook gebeurt. Het vertrouwen is flink gedaald sinds de recente ontwikkelingen.
Het probleem is dat iedereen er bovenop springt en gaat reageren waardoor je een interactie krijgt heen en weer die (bijna) niet meer te modereren valt. Alle FA’s weten dondersgoed wat er momenteel speelt in R&P en zullen ook niet twijfelen om in te grijpen (wat gisteren en vandaag overigens ook is gebeurd).quote:Op zondag 3 mei 2026 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dat dan ook gebeurt. Het vertrouwen is flink gedaald sinds de recente ontwikkelingen.
Ik beloof er niet meer te reagerenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:46 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen er bovenop springt en gaat reageren waardoor je een interactie krijgt heen en weer die (bijna) niet meer te modereren valt. Alle FA’s weten dondersgoed wat er momenteel speelt in R&P en zullen ook niet twijfelen om in te grijpen (wat gisteren en vandaag overigens ook is gebeurd).
Heb het al gerapporteerd met verzoek of TT in 'dagboek' kan worden gewijzigd.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:53 schreef Iceage het volgende:
En ja hoor gaat ie weer.
R&P / Mijn oudere neven zijn racisten
Omdat die mensen niet hetzelfde riedeltje keer op keer opnieuw opdreunen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?
Het is ook alweer dicht. Maar dit is dus wel wat ik bedoel. "Geven we je de kans'. Ja, net als alle 8000 andere kansen. Elke keer opnieuw hetzelfde doen, maar een ander resultaat verwachten.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:53 schreef Iceage het volgende:
En ja hoor gaat ie weer.
R&P / Mijn oudere neven zijn racisten
Maar dat is van alle eerdere kansen ook al bekend he. Waarom zou je dan bij de volgende keer ineens een ander resultaat verwachten?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet hetzelfde riedeltje keer op keer opnieuw opdreunen.
Je poste ook hun woonplaats en beroep in je andere topics. Dat schendt hun privacy.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke topic mag ik wel openen in R&P? Wat is mis met mijn topic over mijn neven? Ik heb nooit eerder een topic over hen geopend
Waarom MOET er een topic over ELK deel van je leven worden geopend?quote:Op zondag 3 mei 2026 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke topic mag ik wel openen in R&P? Wat is mis met mijn topic over mijn neven? Ik heb nooit eerder een topic over hen geopend
Het is net alsof je aan het dweilen bent tijdens de titanic. Ik reageer niet meer op hem maar hij is jammer genoeg overal.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet hetzelfde riedeltje keer op keer opnieuw opdreunen.
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wil zometeen een topic openen over waarom ik boos ben zonder dat ik mensen hun privacy schendt of witte mensen aanval of beledigd. Mag ik deze topic openen? Ik ga wel echte voorbeelden van onrecht die ik heb meegemaakt opschrijven in mijn topic. Mag dat?
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom MOET er een topic over ELK deel van je leven worden geopend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |