Gewoon fijn in je eigen topic posten. Het gaat goed zo.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:21 schreef kree het volgende:
ik denk dat ik een top score heb aan TR enzo.
maarja het boeit me niet zo? Ik probeer hier echt al 10 jaar gewoon te vertellen wat ik mee maak.?
En denk meeste waarderen dat ook en willen er grappen over maken.
Naja die zijn allemaal weg die topics. dus nu is er iets wat gaat over kree?
Ik vind het nog heel prima om daar dan gewoon serieus te kunnen reageren? en past wmb prima in R&P want zijn dan beetje de dingen die mss niet uitgesproken waren over.
klopt het werkt zo, zal alleen doen als het mis gaatquote:Op zondag 3 mei 2026 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gewoon fijn in je eigen topic posten. Het gaat goed zo.
Blijf je wel weg hier uit FB?
Dat is hier nu niet nodig.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gewoon fijn in je eigen topic posten. Het gaat goed zo.
Blijf je wel weg hier uit FB?
Dat is hier nu niet nodig.
Kun je wel zien in het userprofiel.van een user.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar ja je ziet ook niet zo of iemand een streepje door de naam heeft.
Ja weet ik, maar niet dat je het zo in het lopende topic ziet. Dan moet je dus eerst een user profiel aanklikken. Dat doe je normaal gesproken niet standaard als je reageert op een post van een user.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kun je wel zien in het userprofiel.van een user.
Dit.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe is dit toch mogelijk zeg
Gewoon weer terug met een eigen topic
excuustopicquote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Jemig. Ik overweeg om op anoniem te gaan maar vind het lastig omdat ik Cots niet in de steek wil laten.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zit nu op mijn handen om niet impulsief te gaan reageren.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jemig. Ik overweeg om op anoniem te gaan maar vind het lastig omdat ik Cots niet in de steek wil laten.
FOK! wordt zo langzaam aan een trollenforum.
Het is dat er hier ook hele fijne mensen op het forum zijn dat ik inderdaad blijfquote:Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jemig. Ik overweeg om op anoniem te gaan maar vind het lastig omdat ik Cots niet in de steek wil laten.
FOK! wordt zo langzaam aan een trollenforum.
Topic is al weg.quote:
Kon je dat niet gewoon netjes eerst vragen ipv meteen over alles heen te walsen??quote:Op zondag 3 mei 2026 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik mijn eigen topic? @:lenny77
Of mag mijn topic over mijn familiedrama weer open? Ik wil daar graag over praten, mijn oom komt donderdag 7 mei naar Utrecht.
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kon je dat niet gewoon netjes eerst vragen ipv meteen over alles heen te walsen??
Mag de user dan bij gesloten users a.u.b.?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
Topic is niet weg staat gewoon bij gesloten topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |