Waarom zou ik perse geband moeten worden? Mijn topics gaan over mijn persoonlijke struggles is zijn gepast in R&Pquote:Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas niet kan dat ook nog geregeld worden
Echt ongelooflijk als dat terug mag op R&P
Lenny kan niet bannen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
Als we allemaal even Lenny haar ding laten doen
En niet hier FB volgooien
Ze moet het alleen doen
En en en en is teveel
Ja dat is steeds in overleg gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?
Niet alleen ArmaniXL staat in het overzicht ook nog vermeld als mod hier.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
Als we allemaal even Lenny haar ding laten doen
En niet hier FB volgooien
Ze moet het alleen doen
En en en en is teveel
Exact.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet alleen ArmaniXL staat in het overzicht ook nog vermeld als mod hier.
Het is je echt 100x verteldquote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?quote:
Wanbeleid is ook beleid.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Wanbeleid dit
Niet van de mods die kunnen hier niks aan doen
Dat zeg ik Lenny kan hier niks aan doen, respect zoals ze het doet hier op R&Pquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Wanbeleid is ook beleid.
Gaat niet om Lenny maar gaat om Danny (dat rijmt).
Was gewoon afgelopenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Iceage het volgende:
Nou @:Danny Als jij de ban hebt opgeheven heb je het voor elkaar hoor.
Mods niet steunen en de volgende rel
Ik wacht de rel niet eens meer af.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Iceage het volgende:
Nou @:Danny Als jij de ban hebt opgeheven heb je het voor elkaar hoor.
Mods niet steunen en de volgende rel
Jij had je eigen topic maar dat staat in TRU.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?
privacy (at) fok punt nlquote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wacht de rel niet eens meer af.
@:Danny zet mij maar op #anoniem en de groeten![]()
(of moet ik mailen?)
Hier vreesde ik al voorquote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wacht de rel niet eens meer af.
@:Danny zet mij maar op #anoniem en de groeten![]()
(of moet ik mailen?)
Het verleden leert dat KW in veel topics van anderen ook zijn stempel drukt.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Niemand die een ander verplicht om bepaalde topics te openen. Vind je het niets dan lees je gewoon wat anders. Dat is overigens al jarenlang het beleid. Jullie hebben duidelijk geen interesse in K_W zijn topics. Prima, dan lekker andere topics lezen/openen.
Ach nee, "het beleid"quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Niemand die een ander verplicht om bepaalde topics te openen. Vind je het niets dan lees je gewoon wat anders. Dat is overigens al jarenlang het beleid. Jullie hebben duidelijk geen interesse in K_W zijn topics. Prima, dan lekker andere topics lezen/openen.
Dit werkt echt goed in een serieus subforum dat opeens voor 90% uit kuttopics bestaat.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |