Waarom zou ik perse geband moeten worden? Mijn topics gaan over mijn persoonlijke struggles is zijn gepast in R&Pquote:Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas niet kan dat ook nog geregeld worden
Echt ongelooflijk als dat terug mag op R&P
Lenny kan niet bannen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
Als we allemaal even Lenny haar ding laten doen
En niet hier FB volgooien
Ze moet het alleen doen
En en en en is teveel
Ja dat is steeds in overleg gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?
Niet alleen ArmaniXL staat in het overzicht ook nog vermeld als mod hier.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
Als we allemaal even Lenny haar ding laten doen
En niet hier FB volgooien
Ze moet het alleen doen
En en en en is teveel
Exact.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet alleen ArmaniXL staat in het overzicht ook nog vermeld als mod hier.
Het is je echt 100x verteldquote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke sorry ik wist niet dat ik eerst moest vragen? Hebben de anderen ook eerst gevraagd? Mag ik nu mijn eigen topic of mijn familiedrama topic openen?
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?quote:
Wanbeleid is ook beleid.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Wanbeleid dit
Niet van de mods die kunnen hier niks aan doen
Dat zeg ik Lenny kan hier niks aan doen, respect zoals ze het doet hier op R&Pquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Wanbeleid is ook beleid.
Gaat niet om Lenny maar gaat om Danny (dat rijmt).
Was gewoon afgelopenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Iceage het volgende:
Nou @:Danny Als jij de ban hebt opgeheven heb je het voor elkaar hoor.
Mods niet steunen en de volgende rel
Ik wacht de rel niet eens meer af.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Iceage het volgende:
Nou @:Danny Als jij de ban hebt opgeheven heb je het voor elkaar hoor.
Mods niet steunen en de volgende rel
Jij had je eigen topic maar dat staat in TRU.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?
privacy (at) fok punt nlquote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wacht de rel niet eens meer af.
@:Danny zet mij maar op #anoniem en de groeten![]()
(of moet ik mailen?)
Hier vreesde ik al voorquote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wacht de rel niet eens meer af.
@:Danny zet mij maar op #anoniem en de groeten![]()
(of moet ik mailen?)
Het verleden leert dat KW in veel topics van anderen ook zijn stempel drukt.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Niemand die een ander verplicht om bepaalde topics te openen. Vind je het niets dan lees je gewoon wat anders. Dat is overigens al jarenlang het beleid. Jullie hebben duidelijk geen interesse in K_W zijn topics. Prima, dan lekker andere topics lezen/openen.
Ach nee, "het beleid"quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Niemand die een ander verplicht om bepaalde topics te openen. Vind je het niets dan lees je gewoon wat anders. Dat is overigens al jarenlang het beleid. Jullie hebben duidelijk geen interesse in K_W zijn topics. Prima, dan lekker andere topics lezen/openen.
Dit werkt echt goed in een serieus subforum dat opeens voor 90% uit kuttopics bestaat.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
En daar moet (als dat nodig is) ook gewoon op gemodereerd worden.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het verleden leert dat KW in veel topics van anderen ook zijn stempel drukt.
Gewoon belachelijk dat hij terug mag komenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Armani XL het volgende:
Kijk! En als iedereen dat doet dan gaat de lol er voor die mensen snel genoeg vanaf. Negatieve aandacht is namelijk ook aandacht.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon belachelijk dat hij terug mag komen
Maar ik ga niet in zijn topics reageren en ook niet op hem hier in fb dat telt ook voor masberum die vandaag of morgen ook wel weer zsl komen vervelen
Dat valt wel mee als ik naar de topiclijst kijk. Alleen de twee slotjes net van Lenny en die zijn dus ook gesloten.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit werkt echt goed in een serieus subforum dat opeens voor 90% uit kuttopics bestaat.
Ja, maar dit.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Kijk! En als iedereen dat doet dan gaat de lol er voor die mensen snel genoeg vanaf. Negatieve aandacht is namelijk ook aandacht.
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het verleden leert dat KW in veel topics van anderen ook zijn stempel drukt.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 3 mei 2026 21:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Kijk! En als iedereen dat doet dan gaat de lol er voor die mensen snel genoeg vanaf. Negatieve aandacht is namelijk ook aandacht.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En daar moet (als dat nodig is) ook gewoon op gemodereerd worden.
Als dat dan ook gebeurt. Het vertrouwen is flink gedaald sinds de recente ontwikkelingen.quote:
Liever gezegd enormquote:Op zondag 3 mei 2026 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dat dan ook gebeurt. Het vertrouwen is flink gedaald sinds de recente ontwikkelingen.
Het probleem is dat iedereen er bovenop springt en gaat reageren waardoor je een interactie krijgt heen en weer die (bijna) niet meer te modereren valt. Alle FA’s weten dondersgoed wat er momenteel speelt in R&P en zullen ook niet twijfelen om in te grijpen (wat gisteren en vandaag overigens ook is gebeurd).quote:Op zondag 3 mei 2026 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dat dan ook gebeurt. Het vertrouwen is flink gedaald sinds de recente ontwikkelingen.
Ik beloof er niet meer te reagerenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:46 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen er bovenop springt en gaat reageren waardoor je een interactie krijgt heen en weer die (bijna) niet meer te modereren valt. Alle FA’s weten dondersgoed wat er momenteel speelt in R&P en zullen ook niet twijfelen om in te grijpen (wat gisteren en vandaag overigens ook is gebeurd).
Heb het al gerapporteerd met verzoek of TT in 'dagboek' kan worden gewijzigd.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:53 schreef Iceage het volgende:
En ja hoor gaat ie weer.
R&P / Mijn oudere neven zijn racisten
Omdat die mensen niet hetzelfde riedeltje keer op keer opnieuw opdreunen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat is niet mij verteld ik zie twee mensen met hen eigen topic, waarom niet ik?
Het is ook alweer dicht. Maar dit is dus wel wat ik bedoel. "Geven we je de kans'. Ja, net als alle 8000 andere kansen. Elke keer opnieuw hetzelfde doen, maar een ander resultaat verwachten.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:53 schreef Iceage het volgende:
En ja hoor gaat ie weer.
R&P / Mijn oudere neven zijn racisten
Maar dat is van alle eerdere kansen ook al bekend he. Waarom zou je dan bij de volgende keer ineens een ander resultaat verwachten?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet hetzelfde riedeltje keer op keer opnieuw opdreunen.
Je poste ook hun woonplaats en beroep in je andere topics. Dat schendt hun privacy.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke topic mag ik wel openen in R&P? Wat is mis met mijn topic over mijn neven? Ik heb nooit eerder een topic over hen geopend
Waarom MOET er een topic over ELK deel van je leven worden geopend?quote:Op zondag 3 mei 2026 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke topic mag ik wel openen in R&P? Wat is mis met mijn topic over mijn neven? Ik heb nooit eerder een topic over hen geopend
Het is net alsof je aan het dweilen bent tijdens de titanic. Ik reageer niet meer op hem maar hij is jammer genoeg overal.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet hetzelfde riedeltje keer op keer opnieuw opdreunen.
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wil zometeen een topic openen over waarom ik boos ben zonder dat ik mensen hun privacy schendt of witte mensen aanval of beledigd. Mag ik deze topic openen? Ik ga wel echte voorbeelden van onrecht die ik heb meegemaakt opschrijven in mijn topic. Mag dat?
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom MOET er een topic over ELK deel van je leven worden geopend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |