De enige mensen die Trump hoogbegaafd noemen zijn dat zelf niet. Iedereen met een HBO-waardig IQ kan zien hoe a-intellectueel Trump is. Hij leest niet, weet vrijwel niets en is just winging it zodra hem iets wordt gevraagd waar echte kennis voor is vereist. Tel daarbij zijn leesvaardigheden en spraak bij op (ook vroeger, want al kwam het er wat vloeiender uit, er was nog steeds weinig intellectueels aan) en het is duidelijk dat de beste man zich ingekocht heeft bij de dure opleidingen en op zijn best een gemiddeld IQ heeft.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zag eens een lijst voorbij komen van 'bekende hoogbegaafde mensen', waar zowel Trump als Melania werden genoemd. Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar dikke kans dat ie dat al een tijdje de kat probeert wijs te maken.
Het is sowieso altijd iets waarvoor de gemiddelde Westerse leider voor moet aftreden. En als je naar Zuid-Korea kijkt; ....and then some. Al gaan die zelfs over tot doodstraf.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mksxkb3tmj26
Ik blijf benadrukken dat Trump per week minimaal 30 dingen doet of roept, zoals bovenstaand voorbeeld, waarbij je kunt zeggen:
"Als Biden dat zou zeggen of doen, zou het volledige medialandschap 2 weken over elkaar buitelen met de meest groteske headlines over hoe oud, ongeschikt en dement hij wel niet zou zijn".
Maar elke keer als Trump het zegt: *crickets*
Volledige radiostilte...
Jezelf kunnen (laten) inkopen aan een opleiding en die met totaal andere verworven "vaardigheden"; cum laude afronden, kan ook duiden op hoogbegaafdheid. Om vervolgens iemand die de wijze waarop dan ter discussie stelt, als betekenisloos te (kunnen) negeren.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De enige mensen die Trump hoogbegaafd noemen zijn dat zelf niet. Iedereen met een HBO-waardig IQ kan zien hoe a-intellectueel Trump is. Hij leest niet, weet vrijwel niets en is just winging it zodra hem iets wordt gevraagd waar echte kennis voor is vereist. Tel daarbij zijn leesvaardigheden en spraak bij op (ook vroeger, want al kwam het er wat vloeiender uit, er was nog steeds weinig intellectueels aan) en het is duidelijk dat de beste man zich ingekocht heeft bij de dure opleidingen en op zijn best een gemiddeld IQ heeft.
Iedereen die dat ontkent legt zijn kaarten bloot.
Trump, zomer 2024: “You have to vote for me on November 5. After that, you don’t have to worry about voting anymore.”quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat hele land kunnen we nu wel totaal afschrijven. Zoveel is op het moment wel duidelijk. Ik houd mijn hart dan ook vast voor wat er in november komen gaat.
Ik zou het plan wel weten.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:49 schreef Hanca het volgende:
Paus benoemt 3 dagen voor hij Rubio ontmoet een illegale immigrant tot bisschop van de meest Trumpgezinde staat, West-Virginia. Eerder benoemde hij al een in de Dominicaanse Republiek geboren man die als priester ongedocumenteerde vluchtelingen hielp in New York als bisschop van Florida.
https://www.nd.nl/geloof/(...)ot-bisschop-van-mees
Het lijkt er op dat deze in Amerika populaire Amerikaanse paus echt wel een beetje op oorlogspad is met Trump en dat gaat de Republikeinen dan heel veel pijn kunnen doen (22% van de Amerikanen is katholiek, zo'n 70% van die katholieken stemt republikeins). Ben benieuwd wat voor effect dit gaat hebben.
Rick Nieman haalde gisteren bij WNL op Zondag glunderend deze ICE kampen aan toen het ging over terugkeerhubs en dat "rechters moeilijk willen doen"quote:Op maandag 4 mei 2026 18:21 schreef nostra het volgende:
WaPo exclusive
[ afbeelding ]
https://wapo.st/4tdgBRA
Zelfs Jezus zal of zou opzij gezet worden door diehard MAGA's. Ik zou er niet eens van opkijken als Trump het Vaticaan laat aanvallen om lLeo vast te zetten.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:49 schreef Hanca het volgende:
Paus benoemt 3 dagen voor hij Rubio ontmoet een illegale immigrant tot bisschop van de meest Trumpgezinde staat, West-Virginia. Eerder benoemde hij al een in de Dominicaanse Republiek geboren man die als priester ongedocumenteerde vluchtelingen hielp in New York als bisschop van Florida.
https://www.nd.nl/geloof/(...)ot-bisschop-van-mees
Het lijkt er op dat deze in Amerika populaire Amerikaanse paus echt wel een beetje op oorlogspad is met Trump en dat gaat de Republikeinen dan heel veel pijn kunnen doen (22% van de Amerikanen is katholiek, zo'n 70% van die katholieken stemt republikeins). Ben benieuwd wat voor effect dit gaat hebben.
Waar is die klaplul mee bezig johquote:
Ja dat vroegen ze van die Oostenrijkse schilder ook af. Sommige autocraten steken de wereld gewoon graag in de fik.quote:
Met kekke miems per twiets natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ah hoe deze keer? Met een whatsappje of slack berichtje ofzo?
Niet alleen dat, dat avontuurtje begint een nachtmerrie te worden voor hemquote:Op maandag 4 mei 2026 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
Iran levert gods gezondene al lang geen narcistische dopaminerush meer op dus het is de hoogste tijd voor een ander avontuur.
Cuba wordt 'bevrijd'.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, dat avontuurtje begint een nachtmerrie te worden voor hem
Hij heeft een nieuw succes nodig.
Dat was dan ook mijn voorstel. Dat voorstel was het bericht van een totaal gestoorde fantast, maar inderdaad, dat is in feite wat Trump ook is, maar, aangezien hij POTUS is, kan hij tot nu toe vrij veel van zijn gestoorde fantasieėn - en die van Project 2025 - werkelijkheid laten worden... op z'n minst tijdelijk.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zelfs Jezus zal of zou opzij gezet worden door diehard MAGA's. Ik zou er niet eens van opkijken als Trump het Vaticaan laat aanvallen om lLeo vast te zetten.
Denk dat Trump weinig last van nachtmerries heeft. Hij begint gewoon een nieuw avontuur. Iran-->Cuba is niets anders dan gouden gympen-->Trump phones.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, dat avontuurtje begint een nachtmerrie te worden voor hem
Hij heeft een nieuw succes nodig.
Gezien wat er momenteel weer in die verdomde Straat van Hormuz lijkt te gebeuren, gaat hij nog (lang) niet klaar zijn met zijn Perzische avontuurtje. Dat avontuurtje blijkt dus niet in 1 avonduurtje te kunnen worden opgeknapt (ook al is dat al -tig keer valselijk geclaimd), maar dat zou hem wel eens Duizend-en-Eén-Nachtje kunnen gaan kosten.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat Trump weinig last van nachtmerries heeft. Hij begint gewoon een nieuw avontuur. Iran-->Cuba is niets anders dan gouden gympen-->Trumphones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |