abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 12:15:06 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220682651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij hebt duidelijk de discussie niet gevolgd. Lees die nog maar een keer.
Ik heb wel degelijk de discussie gevolgd, met jouw m.i. vreemde stelling als conclusie en daarom mijn vraag aan jou. Graag een inhoudelijke reactie daarop.
pi_220682654
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:07 schreef torentje het volgende:
Want als er geen automobilisten zouden zijn is er voor de jongere generaties toch meer vrije plek om zelf groenten, kruiden, graan, fruitsoorten en fruitbomen te verbouwen.
:') :')

De wereld draait gelukkig niet enkel om de hippiejongeren waar jij naar verwijst, en zij krijgen dezelfde rekening voor hun goederen als elk ander.
Zonder automobilisten kunnen je hippies overigens niet eens hun overbewerkte sojavlees'vervangers' kopen.
  donderdag 30 april 2026 @ 12:24:28 #103
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220682687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:') :')

De wereld draait gelukkig niet enkel om de hippiejongeren waar jij naar verwijst, en zij krijgen dezelfde rekening voor hun goederen als elk ander.
Zonder automobilisten kunnen je hippies overigens niet eens hun overbewerkte sojavlees'vervangers' kopen.
Die goederen komen dan waarschijnlijk wel geportalled vanuit de 3de daldimensie in het 8ste signum ...
Of op welke andere fantasiemanier dan ook bij hem.
Zo rechtstreeks je kasten in.

Hoef je er niks voor te doen ook. De natte droom van torentje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220682696
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Copy paste van een eerdere post.

Denk dat MadMaster je heel goed heeft begrepen en je gewoon een verdere vraag stelt over hoe jij het ziet.
Stig, voetbalmanager en colorcartridge hebben het ook door, dus denk wel het duidelijk is dat MadMaster het goed ziet.

Dus: antwoorden die vraag of kappen met dit gezeik.
Waarom zou ik moeten blijven herhalen, dat als er geen automobilisten zouden zijn dat de jongere generatie dan veel vrije plek zouden hebben om voor zichzelf de groenten, kruiden, graan, fruitsoorten en fruitbomen te kunnen verbouwen.
Omdat er dan minder land onder het asfalt en beton zou liggen. Als men de discussie gevolgd zou hebben dan had men dat toch ook wel kunnen lezen, jij bent dus zelf met jij-bakken bezig.
pi_220682711
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die goederen komen dan waarschijnlijk wel geportalled vanuit de 3de daldimensie in het 8ste signum ...
Of op welke andere fantasiemanier dan ook bij hem.
Zo rechtstreeks je kasten in.

Hoef je er niks voor te doen ook. De natte droom van torentje.
Zo denken ze blijkbaar wel.

Ik bedoel, ik streef zelf ook naar een zoveel mogelijk zelfvoorzienend off the grid leven in de nabije toekomst. Maar ik ga niet bij anderen de hand op houden, en ga gewoon gebruik maken van technologie om mijn toekomstige tuin en voedselvoorziening te bewerken en onderhouden. En daar hoort een auto bij.

Wat hij beschrijft klinkt als communistische hippies uit de jaren 60. Moet ie zelf weten, maar vind het dan niet gek dat 99% niet in je waanbeelden van hoe de wereld zou moeten zijn mee gaat.

Zo, nu weer verder geld verdienen om daarmee dat soort thuiszitters en andere xr nietsnutten in leven te houden, vanavond lekker in m'n benzineauto naar een bbq-restaurant tuffen :)
  donderdag 30 april 2026 @ 12:32:34 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220682726
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom zou ik moeten blijven herhalen,
Jezelf de vraag stellen en vervolgens:
quote:
dat als er geen automobilisten zouden zijn dat de jongere generatie dan veel vrije plek zouden hebben om voor zichzelf de groenten, kruiden, graan, fruitsoorten en fruitbomen te kunnen verbouwen.
Omdat er dan minder land onder het asfalt en beton zou liggen. Als men de discussie gevolgd zou hebben dan had men dat toch ook wel kunnen lezen, jij bent dus zelf met jij-bakken bezig.
Met een hele herhaling komen.
Dit moet wel een bot zijn mensen.
1947-2016
pi_220682730
quote:
dat de jongere generatie dan veel vrije plek zouden hebben om voor zichzelf de groenten, kruiden, graan, fruitsoorten en fruitbomen te kunnen verbouwen.
Want alleen de jongere generatie heeft daar recht op?
Retorische vraag, enige juiste antwoord is uiteraard nee.
  donderdag 30 april 2026 @ 12:34:52 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220682738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:29 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Zo denken ze blijkbaar wel.

Ik bedoel, ik streef zelf ook naar een zoveel mogelijk zelfvoorzienend off the grid leven in de nabije toekomst. Maar ik ga niet bij anderen de hand op houden, en ga gewoon gebruik maken van technologie om mijn toekomstige tuin en voedselvoorziening te bewerken en onderhouden. En daar hoort een auto bij.
Zijn ook al lekker aan het experimenteren in onze tuin met een stukje moestuin. Ieder jaar wat extra's. Leuk, lekker en scheelt een beetje.
quote:
Wat hij beschrijft klinkt als communistische hippies uit de jaren 60. Moet ie zelf weten, maar vind het dan niet gek dat 99% niet in je waanbeelden van hoe de wereld zou moeten zijn mee gaat.
En dingen bedenken die vooral een ander moet doen.
quote:
Zo, nu weer verder geld verdienen om daarmee dat soort thuiszitters en andere xr nietsnutten in leven te houden, vanavond lekker in m'n benzineauto naar een bbq-restaurant tuffen :)
Eetse!
1947-2016
pi_220682764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zijn ook al lekker aan het experimenteren in onze tuin met een stukje moestuin. Ieder jaar wat extra's. Leuk, lekker en scheelt een beetje.
Same here. Vooral aan het proberen/leren, omdat ik dit na emigratie op wat grotere schaal wil doen. Ouderwets homesteaden, maar wel met comforts in en rondom huis :)

quote:
En dingen bedenken die vooral een ander moet doen.
Inderdaad. Bijzonder nare eigenschap...

quote:
Eetse!
Thanks, Braziliaanse bbq, dus komt goed ;)
  donderdag 30 april 2026 @ 12:44:10 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220682798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat mijn oplossingen jou niet aanstaan, betekend nog steeds niet dat ik gek ben.
Laat ik het je makkelijk maken:
Als jouw oplossing is dat iedereen zelfvoorzienend moet zijn, waardoor er minder vervoer van goederen zou hoeven plaatsvinden, waardoor er minder wegen nodig zouden zijn en er daardoor weer meer beschikbare ruimte zou zijn voor het kunnen voorzien in je eigen levensbehoeften, dan ben je misschien niet gek.

Ik zou je dan eerder extreem naïef of wereldvreemd noemen, omdat die oplossing heden ten dage in de praktijk totaal onrealistisch is...
  donderdag 30 april 2026 @ 12:44:12 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220682800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:38 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Same here. Vooral aan het proberen/leren, omdat ik dit na emigratie op wat grotere schaal wil doen. Ouderwets homesteaden, maar wel met comforts in en rondom huis :)
[..]
Inderdaad. Bijzonder nare eigenschap...
[..]
Thanks, Braziliaanse bbq, dus komt goed ;)
Aw meeeen, lekker!
1947-2016
pi_220682915
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:33 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Want alleen de jongere generatie heeft daar recht op?
Retorische vraag, enige juiste antwoord is uiteraard nee.
Jij bent dus iemand die van mening is dat alle landen naar tevredenheid van automobilisten ingericht moeten zijn?
pi_220682923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij bent dus iemand die van mening is dat alle landen naar tevredenheid van automobilisten ingericht moeten zijn?
Ik ben van mening dat alle landen naar tevredenheid van alle inwoners ingericht zou moeten zijn, zoveel mogelijk in balans en rekening houden met alle groepen.

Dus ja, ook automobilisten. En ja, ook jongeren. Maar net zo goed ouderen, die net zo belangrijk zijn.

Ik snap werkelijk waar niet die obsessie met automobilisten.
pi_220682994
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:08 schreef PurifieR het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet die obsessie met automobilisten.
Het topic gaat toch over de protesten tegen het fossiele brandstoffen gebruik van de automobilisten?
pi_220683007
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:20 schreef torentje het volgende:

[..]
Het topic gaat toch over de protesten tegen het fossiele brandstoffen gebruik van de automobilisten?
En zonder automobilisten (zoals vrachtverkeer) ben ook jij helemaal nergens.
pi_220683070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:21 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En zonder automobilisten (zoals vrachtverkeer) ben ook jij helemaal nergens.
Wel, want dan zou ik minder werk hebben.
pi_220683165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:30 schreef torentje het volgende:

[..]
Wel, want dan zou ik minder werk hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 11:12 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik hoef niet te werken want ik ben te mooi van geest en uiterlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220683601
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

_O- _O- _O-
  donderdag 30 april 2026 @ 15:09:42 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220683602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

'Narcisme' kan dus ook bij zijn lange lijst checkboxen van de DSM
1947-2016
pi_220683677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Narcisme' kan dus ook bij zijn lange lijst checkboxen van de DSM
Na alcoholisme inderdaad:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:09 schreef torentje het volgende:

[..]
We willen ons iedere dag betaalbaar laveloos kunnen drinken, maar dat vinden de altijd nuchtere mensen niet goed..
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 17:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom terecht? het is toch veel menselijker en socialer als men alle mensen het geld zou gunnen om zich iedere dag laveloos te kunnen eten en drinken?
Dat moeten wij trouwens ook voor hem betalen. En dat mag alleen met een handkar bij torentje bezorgd worden, want al het geautomatiseerde verkeer is het ultieme kwaad.
  donderdag 30 april 2026 @ 15:22:42 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220683689
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Dat moeten wij trouwens ook voor hem betalen. En dat mag alleen met een handkar bij torentje bezorgd worden, want al het geautomatiseerde verkeer is het ultieme kwaad.
Handkar heeft ook verharde ondergrond nodig. Gaat niet lukken.

Het verklaard wel enorm veel deze 2 posts :D
Dank voor het delen.
1947-2016
pi_220683924
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Waarom plaats je niet de haatberichten waardoor ik zo reageerde?
pi_220683988
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:07 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom plaats je niet de haatberichten waardoor ik zo reageerde?
Je 1e post is in een topic over afnemende bierconsumptie. Daar post jezelf en niet als reactie.
Ook je 2e post is in een topic waarin jij nog niet eerder gereageerd had en niemand iets over jouw heeft gezegd.
pi_220684068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je 1e post is in een topic over afnemende bierconsumptie. Daar post jezelf en niet als reactie.
Ook je 2e post is in een topic waarin jij nog niet eerder gereageerd had en niemand iets over jouw heeft gezegd.
De oorzaak van die reacties van mij, zijn de haatberichten van bepaalde users over de mensen die te weinig geld vrij te besteden hebben.
pi_220684115
quote:

[..]
Waarom zou ik moeten blijven herhalen, dat als er geen automobilisten zouden zijn dat de jongere generatie dan veel vrije plek zouden hebben om voor zichzelf de groenten, kruiden, graan, fruitsoorten en fruitbomen te kunnen verbouwen.
En jij denkt dat je de jongere generatie daar een plezier mee doet. :D
Die willen autorijden, mobiele telefoons, vliegvakanties etc.

Als jij zelfvoorzienend wil zijn dan kan je je aansluiten bij de Amish of zo die zijn zelfvoorzienend. (niet negatief bedoeld, ik heb veel respect voor de Amish) Maar hou op voor anderen te praten of willen te bepalen hoe ze moeten leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')