Zijn de mannen nu ook al een item waar XR tegen protesteert?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:22 schreef torentje het volgende:
[..]
De automobilisten zijn wel de schuld dat al ons land bijna bedolven is onder het asfalt en beton en dat er teveel mannen zijn in ons land.
Wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:22 schreef torentje het volgende:
en dat er teveel mannen zijn in ons land.
En u gaat maar door.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:22 schreef torentje het volgende:
[..]
De automobilisten zijn wel de schuld dat al ons land bijna bedolven is onder het asfalt en beton en dat er teveel mannen zijn in ons land.
Let op wat je vraagt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:40 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En u gaat maar door.
Het aannemen van goedbedoelde hulp en uw koppigheid laten varen, i.p.v. hier met meerdere users in de clinch te blijven gaan met als gevolg allerhande nare reacties van dien, zal u mettertijd rust gaan brengen, mij dunkt.
Dus, denk hier nog eens goed over na!
Gegroet.
Goed, dan maar weer on-topic. De protesten van XR verdienen meer steun.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn de mannen nu ook al een item waar XR tegen protesteert?
Of ben je dit topic, dat over de XR protesten gaat, aan het vullen met jouw persoonlijke hersenspinsels?
OK, vanaf nu dus weer on-topic hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Goed, dan maar weer on-topic. De protesten van XR verdienen meer steun.
Prima, on topic. Nee, dat verdienen ze niet. Integendeel.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:52 schreef torentje het volgende:
[..]
'k Weet.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, vanaf nu dus weer on-topic hier.
Waarbij ik je laatste standpunt nog steeds niet ondersteun, maar dat was al bekend...
Dan zijn we al klaar met de discussie. 0-0.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:54 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Prima, on topic. Nee, dat verdienen ze niet. Integendeel.
Mooi, topic op slot en iedereen door met het leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:56 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we al klaar met de discussie. 0-0.
Gooi maar op slot, want de standpunten van de meeste belanghebbende users zijn bekend en zijn niet te bekeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooi, topic op slot en iedereen door met het leven.
Het gaat hier in NWS niet om overtuigen of bekeren, maar om feitelijke nieuws items m.b.t. 'Protesten en blokkades van Extinction Rebellion', zoals de topic titel aangeeft en het (inhoudelijk) reageren daarop...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Gooi maar op slot, want de standpunten van de meeste belanghebbende users zijn bekend en zijn niet te bekeren.
Bekeren?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Gooi maar op slot, want de standpunten van de meeste belanghebbende users zijn bekend en zijn niet te bekeren.
Ik heb niet zo'n bekeringsdrift als de users die belang hebben bij een monddood gemaakte XR.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo werkt het niet natuurlijk. Als iedereen het met jou oneens is en je daarom het topic niet meer leuk vind, dan blijf je zelf maar gewoon weg. Het topic blijft open voor de rest en die mogen gewoon al hun kritiek over XR blijven posten.
Je loopt in elk topic in NWS hetzelfde riedeltje te vertellen dat automobilisten en mensen met geld het ultieme kwaad zijn die arme mensen niks gunnen en hun leven verpesten. Zelfs in topics over compleet andere onderwerpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bekeringsdrift als de users die belang hebben bij een monddood gemaakte XR.
Jij wellicht. Ik blijf gewoon doorgaan met hier kritiek plaatsen op het clubje zwakzinnige terroristen genaamd xrquote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:56 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we al klaar met de discussie. 0-0.
En dan spreekt hij ook nog eens over 'bekeren' inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bekeren?
Jeez man je bent nog erger dan een Jehova getuige.
Ze hebben wel dezelfde eigenschappen als een sekte.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:33 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En dan spreekt hij ook nog eens over 'bekeren' inderdaad.
Daarbij in aanmerking genomen dat deze persoon religieuze bewegingen en hunner manoeuvres niet bepaald hoog heeft zitten.
![]()
Jij maakt continu iedereen die het beter heeft dan jij, uit voor vanalles negatiefs. En dat wil jij 'fatsoenlijk' aangesproken worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Als hij mij fatsoenlijk te woord had gestaan, was mijn reactie heel anders geweest. Maar op dit forum kan men lang wachten op users die andersdenkende users fatsoenlijk te woord te staan. Continu gescheld en jij-bakken.
Belanghebbende users.. waarin hebben die een belang?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet dat de persoon in kwestie ongeveer hetzelfde erover denkt, en wmb geeft dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hebben wel dezelfde eigenschappen als een sekte.
Hun zijn de enige die de goeie zijn iedereen moet leven volgens hun idealen. En net als sekteleiders mogen hun natuurlijk wel auto's gebruiken, vliegvakanties etc. ze maken gebruik van alles waar ze zo op tegen zijn.
En ondertussen iedereen tot last zijn met hun gejank.
Hoe meer ze de bek opentrekken hoe meer ik een schijthekel aan dat tuig krijg.
Het is voor een aantal users van belang dat XR geen steun krijgt. Want dan zullen die users zelf moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Belanghebbende users.. waarin hebben die een belang?
Hé pik, ga je weer met andere zaken er bij halen, die niet gerelateerd zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is voor een aantal users van belang dat XR geen steun krijgt. Want dan zullen die users zelf moeten gaan werken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:08 schreef torentje het volgende:
Want dan zullen die users zelf moeten gaan werken.
Nee, je snapt het niet. Anderen moeten ontopic blijven. Voor xr wappies geldt dat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé pik, ga je weer met andere zaken er bij halen, die niet gerelateerd zijn.
Zouden we het hier niet on topic houden, zoals je een paar posts geleden nog bevestigde?
Het hebben over de vrees voor een groot XR van een aantal users is toch on-topic?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé pik, ga je weer met andere zaken er bij halen, die niet gerelateerd zijn.
Zouden we het hier niet on topic houden, zoals je een paar posts geleden nog bevestigde?
De 'vrees' voor een 'groot xr'?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Het hebben over de vrees voor een groot XR van een aantal users is toch on-topic?
Ik heb geen idee over welke vrees voor een groot XR je het hebt, maar het gaat om je niet gerelateerde reactie over users die dan moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Het hebben over de vrees voor een groot XR van een aantal users is toch on-topic?
Idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:03 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Weet dat de persoon in kwestie ongeveer hetzelfde erover denkt, en wmb geeft dat allemaal niet.Hij bedoelt uiteraard wat totaal anders, maar beter gebruikt hij dan in dit geval geen woorden als 'bekeren' die sterk samenhangen met religie.
Welke leider mag dan volgens jou wel groot worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd.
Iedereen mag zijn eigen idealen hebben en een mening hebben, maar dring het niet op aan anderen en al helemaal niet op de hypocriete manier zoals XR doet.
Niet XR.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Welke leider mag dan volgens jou wel groot worden?
Ik heb oneindig liever Trump als leider dan een klimaatwappie.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar welke leider mag van jou dan wel groot worden? Of wil je dat niet bekend maken?
Groot in wat? en wat heeft het met XR te maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar welke leider mag van jou dan wel groot worden? Of wil je dat niet bekend maken?
Dat dacht ik al, men kiest liever voor mannen met spieren maar zonder verstand, dan mannen zonder spieren maar wel met verstand. Want met meer spieren is de machtsstrijd altijd te winnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:53 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik heb oneindig liever Trump als leider dan een klimaatwappie.
Ja, want Trump is een supergespierde adonis.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, men kiest liever voor mannen met spieren maar zonder verstand, dan mannen zonder spieren maar wel met verstand. Want met meer spieren is de machtsstrijd altijd te winnen.
Ik kies evenals jou ook een leider die mijn vrijheid wil garanderen en wij beiden staan dus kilometers uit elkaar want ik heb om dat doel te bereiken slechts verstand tot mijn beschikking en jij onnadenkende mannen met spieren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:07 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja, want Trump is een supergespierde adonis.
Ik kies een leider die mijn vrijheid in stand wil houden in plaats van vrijheden afpakken. Niet dat Trump daar nou zo'n lichtend voorbeeld in is, maar in elk geval lang niet zo erg als klimaatwappies die liefst iedereen de eigen auto (want bezit is vies) en vlees eten willen afpakken.
Wederom een grove leugen. Jij wilt zelfs 'gewapende militairen op iedere straathoek' om automobilisten te stoppen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik kies evenals jou ook een leider die mijn vrijheid wil garanderen en wij beiden staan dus kilometers uit elkaar want ik heb om dat doel te bereiken slechts verstand tot mijn beschikking en jij onnadenkende mannen met spieren.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat maakt radicaal rechts de jongere generaties wijs dat auto's en fabrieken nodig zijn en het voor de automobilisten werken zaligmakend is.
Daarom pleiten bezorgde burgers-zoals ik- voor bewapende militairen op iedere straathoek in verstedelijkte gebieden zodat de radicalen altijd een meerderheid tegenover zich zouden vinden.
Dit moet toch wel een trollaccount zijn, of iemand die nodig wat meer pilletjes moet gaan innemen. Hier is gewoon echt geen touw meer aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik kies evenals jou ook een leider die mijn vrijheid wil garanderen en wij beiden staan dus kilometers uit elkaar want ik heb om dat doel te bereiken slechts verstand tot mijn beschikking en jij onnadenkende mannen met spieren.
Maar bewapende militairen op wacht op iedere straathoek in de verstedelijkte gebieden willen de radicale automobilisten toch niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wederom een grove leugen. Jij wilt zelfs 'gewapende militairen op iedere straathoek' om automobilisten te stoppen.
[..]
Weet je begeleider eigenlijk wel dat je op het internet zit?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:12 schreef torentje het volgende:
Maar bewapende militairen op wacht op iedere straathoek in de verstedelijkte gebieden willen de radicale automobilisten toch niet?
Dus zal dat de eerste decennia ook niet gebeuren.
Dan ga je naar de sportschool om die spieren te kweken. Zal je hersenen ook goed doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja, weet je zeker dat je voorstander bent van het afschaffen van de fossiele "subsidies"?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:52 schreef torentje het volgende:
Nog een radicaal, die ook lollig wil zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:17 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Weet je begeleider eigenlijk wel dat je op het internet zit?
Wat jij doet is doemdenken in het voordeel van de grootverbruikers van fossiele brandstoffen. Het kan al langer anders en beter, maar de radicale grootverbruikers willen het niet goed doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:46 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja, weet je zeker dat je voorstander bent van het afschaffen van de fossiele "subsidies"?
De subsidie zit 'm vooral in belastingkortingen voor bedrijven. Laat je die verdwijnen worden gas en elektra duurder = hogere energierekening. Brandstofprijzen stijgen nog verder = hogere transportkosten = duurdere producten en diensten. Kortom: de burger gaan overal weer meer voor betalen en Torentje dus ook. En laat Torentje nu al klagen dat het leven te duur is. Dan moet je vooral willen dat de eisen van een stelletje nietsnutten als XR ingewilligd worden.
Oh wacht, jij denkt natuurlijk dat het afschaffen van de fossiele subsidies ten gunste komt aan lage inkomens? Daar staat onze overheid om bekend inderdaad
Nee. Kennelijk bent u zelf de weg totaal kwijt en heeft snel hulp nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Nog een radicaal, die ook lollig wil zijn.
Ga toch weg met je psychologiseren. Als je geen inhoudelijk antwoord hebt, zeg dat dan gewoon.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:27 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nee. Kennelijk bent u zelf de weg totaal kwijt en heeft snel hulp nodig.![]()
Deze kan u snel worden geboden, wanneer koppigheid plaats maakt voor de behoefte daaraan. En bepaalde heren, als professionals op locaties waar zoal ik in goede functie ben, kunnen u - als minima - deze gratis bieden.
Dus, graag of niet!
Scjvb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |