abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:11:58 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220689453
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is voor een aantal users van belang dat XR geen steun krijgt. Want dan zullen die users zelf moeten gaan werken.
Hé pik, ga je weer met andere zaken er bij halen, die niet gerelateerd zijn.
Zouden we het hier niet on topic houden, zoals je een paar posts geleden nog bevestigde?
pi_220689492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:08 schreef torentje het volgende:
Want dan zullen die users zelf moeten gaan werken.
:')

Ik werk al. En waarschijnlijk betaal ik gedwongen mee aan de uitkeringen van veel van dat xr tuig.
pi_220689500
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zouden we het hier niet on topic houden, zoals je een paar posts geleden nog bevestigde?
Nee, je snapt het niet. Anderen moeten ontopic blijven. Voor xr wappies geldt dat niet.
pi_220689552
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het hebben over de vrees voor een groot XR van een aantal users is toch on-topic?
pi_220689584
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Het hebben over de vrees voor een groot XR van een aantal users is toch on-topic?
De 'vrees' voor een 'groot xr'? :')

Vrezen doe ik die wappies sowieso niet. En groot gaan ze nooit worden. Maak je maar geen zorgen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:32:37 #181
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220689629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik heb geen idee over welke vrees voor een groot XR je het hebt, maar het gaat om je niet gerelateerde reactie over users die dan moeten gaan werken.
Ik had het bewust nog onderstreept in de quote om je dat kenbaar te maken, maar helaas was dat dus tevergeefs...
pi_220689828
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:03 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Weet dat de persoon in kwestie ongeveer hetzelfde erover denkt, en wmb geeft dat allemaal niet. :) Hij bedoelt uiteraard wat totaal anders, maar beter gebruikt hij dan in dit geval geen woorden als 'bekeren' die sterk samenhangen met religie.
Idd.
Iedereen mag zijn eigen idealen hebben en een mening hebben, maar dring het niet op aan anderen en al helemaal niet op de hypocriete manier zoals XR doet.
pi_220690402
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Idd.
Iedereen mag zijn eigen idealen hebben en een mening hebben, maar dring het niet op aan anderen en al helemaal niet op de hypocriete manier zoals XR doet.
Welke leider mag dan volgens jou wel groot worden?
pi_220690700
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:48 schreef torentje het volgende:

[..]
Welke leider mag dan volgens jou wel groot worden?
Niet XR.
pi_220691702
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Niet XR.
Maar welke leider mag van jou dan wel groot worden? Of wil je dat niet bekend maken?
pi_220691717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Maar welke leider mag van jou dan wel groot worden? Of wil je dat niet bekend maken?
Ik heb oneindig liever Trump als leider dan een klimaatwappie.
pi_220691805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Groot in wat? en wat heeft het met XR te maken?
XR hoeft helemaal niks te leiden.
pi_220691808
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:53 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik heb oneindig liever Trump als leider dan een klimaatwappie.
Dat dacht ik al, men kiest liever voor mannen met spieren maar zonder verstand, dan mannen zonder spieren maar wel met verstand. Want met meer spieren is de machtsstrijd altijd te winnen.
pi_220691827
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:05 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat dacht ik al, men kiest liever voor mannen met spieren maar zonder verstand, dan mannen zonder spieren maar wel met verstand. Want met meer spieren is de machtsstrijd altijd te winnen.
Ja, want Trump is een supergespierde adonis.
Ik kies een leider die mijn vrijheid in stand wil houden in plaats van vrijheden afpakken. Niet dat Trump daar nou zo'n lichtend voorbeeld in is, maar in elk geval lang niet zo erg als klimaatwappies die liefst iedereen de eigen auto (want bezit is vies) en vlees eten willen afpakken.
pi_220691966
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:07 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ja, want Trump is een supergespierde adonis.
Ik kies een leider die mijn vrijheid in stand wil houden in plaats van vrijheden afpakken. Niet dat Trump daar nou zo'n lichtend voorbeeld in is, maar in elk geval lang niet zo erg als klimaatwappies die liefst iedereen de eigen auto (want bezit is vies) en vlees eten willen afpakken.
Ik kies evenals jou ook een leider die mijn vrijheid wil garanderen en wij beiden staan dus kilometers uit elkaar want ik heb om dat doel te bereiken slechts verstand tot mijn beschikking en jij onnadenkende mannen met spieren.
pi_220692016
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik kies evenals jou ook een leider die mijn vrijheid wil garanderen en wij beiden staan dus kilometers uit elkaar want ik heb om dat doel te bereiken slechts verstand tot mijn beschikking en jij onnadenkende mannen met spieren.
Wederom een grove leugen. Jij wilt zelfs 'gewapende militairen op iedere straathoek' om automobilisten te stoppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat maakt radicaal rechts de jongere generaties wijs dat auto's en fabrieken nodig zijn en het voor de automobilisten werken zaligmakend is.
Daarom pleiten bezorgde burgers-zoals ik- voor bewapende militairen op iedere straathoek in verstedelijkte gebieden zodat de radicalen altijd een meerderheid tegenover zich zouden vinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220692236
quote:

[..]
Dit moet toch wel een trollaccount zijn, of iemand die nodig wat meer pilletjes moet gaan innemen. Hier is gewoon echt geen touw meer aan vast te knopen.

Als al die xr wappies zo zijn, zijn ze gemakkelijk te overwinnen, da's dan wel weer gunstig.
pi_220692387
quote:
82s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wederom een grove leugen. Jij wilt zelfs 'gewapende militairen op iedere straathoek' om automobilisten te stoppen.
[..]

Maar bewapende militairen op wacht op iedere straathoek in de verstedelijkte gebieden willen de radicale automobilisten toch niet?
Dus zal dat de eerste decennia ook niet gebeuren.
pi_220692412
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:12 schreef torentje het volgende:
Maar bewapende militairen op wacht op iedere straathoek in de verstedelijkte gebieden willen de radicale automobilisten toch niet?
Dus zal dat de eerste decennia ook niet gebeuren.
Weet je begeleider eigenlijk wel dat je op het internet zit?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:24:02 #195
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220692447
quote:

[..]
Dan ga je naar de sportschool om die spieren te kweken. Zal je hersenen ook goed doen.

Vast wel een bijzondere bijstandsaanvraag beschikbaar bij je gemeente.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220692620
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:52 schreef torentje het volgende:
Goed, dan maar weer on-topic. De protesten van XR verdienen meer steun.
Ja, weet je zeker dat je voorstander bent van het afschaffen van de fossiele "subsidies"?
De subsidie zit 'm vooral in belastingkortingen voor bedrijven. Laat je die verdwijnen worden gas en elektra duurder = hogere energierekening. Brandstofprijzen stijgen nog verder = hogere transportkosten = duurdere producten en diensten. Kortom: de burger gaan overal weer meer voor betalen en Torentje dus ook. En laat Torentje nu al klagen dat het leven te duur is. Dan moet je vooral willen dat de eisen van een stelletje nietsnutten als XR ingewilligd worden.

Oh wacht, jij denkt natuurlijk dat het afschaffen van de fossiele subsidies ten gunste komt aan lage inkomens? Daar staat onze overheid om bekend inderdaad ^O^
pi_220692680
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:17 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Weet je begeleider eigenlijk wel dat je op het internet zit?
Nog een radicaal, die ook lollig wil zijn.
pi_220693298
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:46 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ja, weet je zeker dat je voorstander bent van het afschaffen van de fossiele "subsidies"?
De subsidie zit 'm vooral in belastingkortingen voor bedrijven. Laat je die verdwijnen worden gas en elektra duurder = hogere energierekening. Brandstofprijzen stijgen nog verder = hogere transportkosten = duurdere producten en diensten. Kortom: de burger gaan overal weer meer voor betalen en Torentje dus ook. En laat Torentje nu al klagen dat het leven te duur is. Dan moet je vooral willen dat de eisen van een stelletje nietsnutten als XR ingewilligd worden.

Oh wacht, jij denkt natuurlijk dat het afschaffen van de fossiele subsidies ten gunste komt aan lage inkomens? Daar staat onze overheid om bekend inderdaad ^O^
Wat jij doet is doemdenken in het voordeel van de grootverbruikers van fossiele brandstoffen. Het kan al langer anders en beter, maar de radicale grootverbruikers willen het niet goed doen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:27:05 #199
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220693355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Nog een radicaal, die ook lollig wil zijn.
Nee. Kennelijk bent u zelf de weg totaal kwijt en heeft snel hulp nodig. :{

Deze kan u snel worden geboden, wanneer koppigheid plaats maakt voor de behoefte daaraan. En bepaalde heren, als professionals op locaties waar zoal ik in goede functie ben, kunnen u - als minima - deze gratis bieden.

Dus, graag of niet!

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220694294
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:27 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Nee. Kennelijk bent u zelf de weg totaal kwijt en heeft snel hulp nodig. :{

Deze kan u snel worden geboden, wanneer koppigheid plaats maakt voor de behoefte daaraan. En bepaalde heren, als professionals op locaties waar zoal ik in goede functie ben, kunnen u - als minima - deze gratis bieden.

Dus, graag of niet!

Scjvb
Ga toch weg met je psychologiseren. Als je geen inhoudelijk antwoord hebt, zeg dat dan gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')