abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220636277
Laat hem binnen en stuur alle veilige landers en gelukszoekers maar weg.
Ik ben absoluut geen fan maar ik zou tekenen voor die deal.
pi_220636285
Had ie nou maar gewoon gezegd dat je kapot wordt geschoten als je iets zegt waar hij of iemand anders het niet mee eens is, dan was er niets aan de hand geweest.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220636307
Verwarde rappers vind ik niet zo erg als verwarde moordenaars en verkrachters.
  woensdag 22 april 2026 @ 22:23:40 #54
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220636314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vanuit het perspectief van antisemieten niet inderdaad.
LOL, beetje reeel blijven gaarne. Zijn de opmerkingen van 'Ye' antisemitisch? Ja
Zijn de opmerkingen van Bob Vylan antisemitisch? Nee.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220636458
Kan het kabinet zich ook bezighouden met echte problemen?

En vervolgens wel allemaal islamitische antisemieten binnenlaten :')
pi_220636648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:16 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Death to the IDF lijkt me gewoon een legitieme wens op basis van hun voortdurende oorlogsmisdaden. Geen antisemitisme. Je mag toch ook gewoon 'dood aan het Russische leger' roepen.
Jawohl, jawohl
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220636652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
LOL, beetje reeel blijven gaarne. Zijn de opmerkingen van 'Ye' antisemitisch? Ja
Zijn de opmerkingen van Bob Vylan antisemitisch? Nee.
Gaan we nou een cirkeltje doen?
  donderdag 23 april 2026 @ 00:02:37 #58
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220636660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gaan we nou een cirkeltje doen?
Waar zie jij cirkeltjes?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220637162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een letterlijke neonazi moet je maar vrij toelaten? :')
Alleen als ze op verzoek van Wilders komen
pi_220640834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:16 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Death to the IDF lijkt me gewoon een legitieme wens op basis van hun voortdurende oorlogsmisdaden. Geen antisemitisme. Je mag toch ook gewoon 'dood aan het Russische leger' roepen.
Er wordt met twee maten gemeten en eenzijdig opgetreden.
pi_220641187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een letterlijke neonazi moet je maar vrij toelaten? :')
Ja, we laten hordes mensen binnen die een stuk erger zijn.
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:59:40 #62
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220644534
Vermoeiend, tijdrovend en geldverspillend dat blijkbaar een hele Tweede Kamer, diverse bewindslieden én waarschijnlijk tientallen ambtenaren zich bezig houden met de vraag of 1 persoon ons land in mag voor pak 'em beet 24 uur. Ga wat nuttigs doen ofzo.
Blaf me vol
pi_220644599
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:21:27 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220644639
Haatpredikers kunnen we inderdaad beter buitenlaten. Of het zou Imans zijn of rappers met het IQ van een dropveter.
pi_220644664
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
Gek gebruiken we niet meer voor psychiatrische patiënten.
pi_220644671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
Zijn soort? 🤔
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220644732
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:21 schreef Hexagon het volgende:
Haatpredikers kunnen we inderdaad beter buitenlaten. Of het zou Imans zijn of rappers met het IQ van een dropveter.
Juridisch is de vraag of hij een gevaar is voor de openbare orde. Bij een Vylan en een haatimam weet je dat ze opruiende teksten gaan roepen.

Ye gaat gewoon zijn muziek ten gehore brengen. En ook al zitten daar best wel eens uitingen bij die enigszins vrouwonvriendelijk zijn, of anderszins niet voor tere zieltjes, de kans dat zijn optreden de openbare orde gaat verstoren is nihil itt Vylan of een haatimam.

Het is dus gewoon geldverspilling en politici die zichzelf willen profileren op kosten van de belastingbetaler.
  zondag 26 april 2026 @ 17:49:26 #68
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220659166
Domme varkens in 't kabinet die elkaar een beetje napraten op basis van een paar koppen in de krant.

Dude heeft sorry gezegd. Paginagroot in de krant. Maar die christenhonden zijn opeens niet van de vergiffenis?

Kutnummetje gemaakt in een psychose. Waar d66 rechters er ladingen van vrij spreken. Maar oh wee, een neger zegt wat over Adolf. Kruisigen.

Ik heb kaarten hoop dat 't doorgaat. Niet om dat ene vage nazinummer, die doet ie niet eens. Maar om de lading oude hits.

Laat die bikker lekker in de bible belt inteelt plegen. Marcouch weet zo te zien wel hoe het zit. Voorlopig gaat 't door.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220659178
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 17:49 schreef matthijst het volgende:
Domme varkens in 't kabinet die elkaar een beetje napraten op basis van een paar koppen in de krant.

Dude heeft sorry gezegd. Paginagroot in de krant. Maar die christenhonden zijn opeens niet van de vergiffenis?

Kutnummetje gemaakt in een psychose. Waar d66 rechters er ladingen van vrij spreken. Maar oh wee, een neger zegt wat over Adolf. Kruisigen.

Ik heb kaarten hoop dat 't doorgaat. Niet om dat ene vage nazinummer, die doet ie niet eens. Maar om de lading oude hits.

Laat die bikker lekker in de bible belt inteelt plegen. Marcouch weet zo te zien wel hoe het zit. Voorlopig gaat 't door.
99,99% zeker dat het doorgaat.

Have fun!
  zondag 26 april 2026 @ 18:57:32 #70
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220659647
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:59 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Vermoeiend, tijdrovend en geldverspillend dat blijkbaar een hele Tweede Kamer, diverse bewindslieden én waarschijnlijk tientallen ambtenaren zich bezig houden met de vraag of 1 persoon ons land in mag voor pak 'em beet 24 uur. Ga wat nuttigs doen ofzo.
Het is inderdaad veel praktischer deze man gewoon binnen te laten en te observeren en als hij iets doet wat niet mag op te pakken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 26 april 2026 @ 18:57:50 #71
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220659649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gek zeg. Weet hij wel hoe Hitler tegenover zijn soort stond?
Gebukt?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220659855
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:16 schreef vosss het volgende:

[..]
Misschien kan diezelfde minister ook eens (laten be)kijken of er "aanknopingspunten" zijn om die hordes verkrachters en staatsruifvreters niet in Nederland toe te laten.

:! Zomaar een proefballonnetje. :!
Die vent laat duizenden antisemieten per maand binnenwandelen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 26 april 2026 @ 23:06:47 #73
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220661271
WALGELIJK. Allerhande idioten kunnen hier binnenlopen maar deze gek dan weer niet.
pi_220661386
Ah, nu kan het dus opeens wel.... bijzonder.
  VIVA zondag 26 april 2026 @ 23:37:23 #75
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661395
"Kabinet onderzoekt" En toen ging het mis.....Wat een incapabel stuk vreten zit er al 20 jaar in het kabinet, werkelijkwaar nog niets nuttigs voor mekaar gekregen....
What lies behind makes no sense in my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')