abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:54:19 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220654787
Ook relevant

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220656202
Alleen relevant voor je fophef. :')

Als je cmos batterij dood is heb je wel meer problemen gelukkig is deze te vervangen. :D
pi_220658813
twitter


  maandag 27 april 2026 @ 12:30:48 #104
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220664328
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 15:42 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Eerst de remaster dan de sequel
SOONY
  maandag 27 april 2026 @ 15:49:05 #105
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220665909
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 12:30 schreef DKUp het volgende:

[..]
Eerst de remaster dan de sequel
En die eerst een VR only was ff goed releasen _O-

Saros ziet er wel vet uit
  maandag 27 april 2026 @ 19:47:43 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220667315
Re4 uitgespeeld. Ik skip 5 en 6 wel ivm dat ik al misselijk werd van de videos ivm bewegingen
  maandag 27 april 2026 @ 21:50:45 #108
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220668274
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:47 schreef Friday12 het volgende:
Re4 uitgespeeld. Ik skip 5 en 6 wel ivm dat ik al misselijk werd van de videos ivm bewegingen
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.

RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
SOONY
  maandag 27 april 2026 @ 21:58:33 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220668304
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 21:50 schreef DKUp het volgende:

[..]
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.

RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
Helaas. Zolang er geen remaster is
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:09:58 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669520
South of Midnight uitgespeeld.
Schitterende artstyle, prachtige muziek, leuk verhaal, middelmatige combat.
Lengte prima.

8/10

NEXT!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 09:13:35 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220669531
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 21:50 schreef DKUp het volgende:

[..]
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.

RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
Of op de remakes wachten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:14:41 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
Nou in de zomermaanden staat mijn console wel eens een maand uit-uit hoor.
Gaat toch nergens over dat ik dan m'n spellen kwijt zou zijn? :?
Lees ik goed?

Ik lees de post goed, maar de post is een storm in een glas water als je ff googled.
Het was een foutje en waarschijnlijk alleen voor PS+ games (die ik niet heb).

[ Bericht 4% gewijzigd door Ang3l op 28-04-2026 09:21:16 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:16:25 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669540
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik blijf tot het einde fysieke games kopen. Heel af en toe mischien een digitale game al doe ik het liever gewoon niet.
Toevallig nu 3 op een rij digitaal.
Ik koop daar waar t het goedkoopste is.
Budgetgaming checken, scheelt t genoeg dan fysiek. Scheelt t niks dan digitaal.
Tenzij t een spel is waarvan ik weet dat m'n vrienden t willen lenen, dan voorkur fysiek,
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220669563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou in de zomermaanden staat mijn console wel eens een maand uit-uit hoor.
Gaat toch nergens over dat ik dan m'n spellen kwijt zou zijn? :?
Lees ik goed?
Je leest verkeerd als je deze weer aan zet en je console verbinding maakt met internet heb je meteen weer overal toegang toe..

Zonder drm zouden de games van ps plus en premium ook nooit kunnen werken dan Download je ze eenmalig en kan Sony bij het stoppen van je abonnement ze nooit meer deactiveren. Daarom niet veel meer dan een storm in een glas water deze berichten.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:53:22 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je leest verkeerd als je deze weer aan zet en je console verbinding maakt met internet heb je meteen weer overal toegang toe..

Zonder drm zouden de games van ps plus en premium ook nooit kunnen werken dan Download je ze eenmalig en kan Sony bij het stoppen van je abonnement ze nooit meer deactiveren. Daarom niet veel meer dan een storm in een glas water deze berichten.
Dat gaat over ps+ games

Wat heeft dat in vredesnaam met GEKOCHTE games te maken vriend?

Er is geen manier om zodanig met je ps5 te kloten dat je die gratis kan krijgen.

Dus niks storm in een glas water.

Liggen de Sony servers er 30 dagen uit kan jij je gekochte games niet meer spelen.

Gekochte games moet je tot het einde der dagen gewoon offline speelbaar zijn op je gekochte ps5.

[ Bericht 9% gewijzigd door MMaRsu op 28-04-2026 09:58:56 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:56:02 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669779
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat gaat over ps+ games

Wat heeft dat in vredesnaam met GEKOCHTE games te maken vriend?

Er is geen manier om zodanig met je ps5 te kloten dat je die gratis kan krijgen.

Dus niks storm in een glas water.

Liggen de Sony servers er 30 dagen uit kan jij je gekochte games niet meer spelen.
ALS de servers er ooit 30 dagen uit liggen dan gok ik dat ze daar wel een mouw aan passen hoor ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:59:36 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
ALS de servers er ooit 30 dagen uit liggen dan gok ik dat ze daar wel een mouw aan passen hoor ;)
Tuurlijk,.good guy sony :') waarom recht praten wat krom is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220669811
Als de servers er 30 dagen uitliggen werken ook al die betaalde diensten ook zo lang niet. No way dat die servers ooit zolang eruit zullen liggen.

Zoals gesteld een storm in een glas water van wat overbezorgde fanboys of juist van de doorzichtige fophef makers.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:01:03 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669827
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:00 schreef Basp1 het volgende:
Als de servers er 30 dagen uitliggen werken ook al die betaalde diensten ook zo lang niet. No way dat die servers ooit zolang eruit zullen liggen.

Zoals gesteld een storm in een glas water van wat overbezorgde fanboys of juist van de doorzichtige fophef makers.
Gast hoe fucking dom ben je nou?

twitter


Dat het JOU niet boeit, ALA. Maar als er ook maar gebeurd waardoor je niet meer bij Sony de checkin kan doen ben je gewoon al je spellen kwijt.

Waarom zou je zoiets hebben van ach joh gebeurd toch niet wat boeit mij dat nou

"Overbezorgde fanboys"
"Fophef makers"

_O- Wat dacht je van consumenten die gewoon willen hebben waar ze voor betalen, zonder dat ze verplicht worden om zich eens in de 30 dagen online aan te melden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220669845
2011 PlayStation Network outage

Het waren 24 donkere dagen (gelukkig was ik team Xbox 360 die generatie).
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:06:58 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669868
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gast hoe fucking dom ben je nou?

Doe eens ff rustig. Nergens voor nodig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:10:40 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gast hoe fucking dom ben je nou?

[ x ]

Dat het JOU niet boeit, ALA. Maar als er ook maar gebeurd waardoor je niet meer bij Sony de checkin kan doen ben je gewoon al je spellen kwijt.

Waarom zou je zoiets hebben van ach joh gebeurd toch niet wat boeit mij dat nou

"Overbezorgde fanboys"
"Fophef makers"

_O- Wat dacht je van consumenten die gewoon willen hebben waar ze voor betalen, zonder dat ze verplicht worden om zich eens in de 30 dagen online aan te melden.

Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.

Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissiger ;) Want ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.

Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:13:01 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669899
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Doe eens ff rustig. Nergens voor nodig.
Nee dit is gewoon legitieme onwetendheid en dan ook nog eens anderen betichten van fophefmakers en fanboys te zijn, ondanks dat ze gewoon consumenten zijn die het product waar ze voor hebben betaald willen gebruiken op de console waar ze voor hebben betaald.

Het slaat nergens op omdat zo zo goed te gaan lopen praten. Nogmaals prima als het hem niet boeit maar doe niet slsof het niet belangrijk is/kan zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:14:17 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669906
N
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.

Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissiger ;) Want ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.

Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
Nope het is geen fout en geen UI error

Bekijk deze YouTube-video

Het is ook zeker niet "gefixt" helaas
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:19:52 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.

Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissiger ;) Want ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.

Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
Zolang die verbonden is met psn zal dat niet uitmaken. Zit je na die 30 dagen dat die uitstond, net in een server outage, of heb je thuis internetproblemen, of wat dan ook waardoor je niet online kan, zullen je NIEUW gekochte games (alles na deze change) niet meer kunnen spelen.

Alles wat je voor deze change hebt gekocht kan je nog wel spelen, het heeft retroactief geen invloed op je oudere gekochte games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:33:28 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220670181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zolang die verbonden is met psn zal dat niet uitmaken. Zit je na die 30 dagen dat die uitstond, net in een server outage, of heb je thuis internetproblemen, of wat dan ook waardoor je niet online kan, zullen je NIEUW gekochte games (alles na deze change) niet meer kunnen spelen.

Alles wat je voor deze change hebt gekocht kan je nog wel spelen, het heeft retroactief geen invloed op je oudere gekochte games
Wat is de toegevoegde waarde om dat te doen voor Sony om het zo te doen?
Denk je (of deken ze) dat mensen dan opnieuw het spel gaan aanschaffen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220670227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nee dit is gewoon legitieme onwetendheid en dan ook nog eens anderen betichten van fophefmakers en fanboys te zijn, ondanks dat ze gewoon consumenten zijn die het product waar ze voor hebben betaald willen gebruiken op de console waar ze voor hebben betaald.

Het slaat nergens op omdat zo zo goed te gaan lopen praten. Nogmaals prima als het hem niet boeit maar doe niet slsof het niet belangrijk is/kan zijn.
Wat nergens op slaat is jezelf als een drammende kleuter enorm emotioneel te gedragen over wat drm dingetjes die vast wel weer terug veranderd worden. :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:53:05 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220670334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat nergens op slaat is jezelf als een drammende kleuter enorm emotioneel te gedragen over wat drm dingetjes die vast wel weer terug veranderd worden. :D
_O-

Je bent er echt niet bijgeweest met de Xbox One en het gehele DRM fiasco waardoor Sony Xbox helemaal kapot heeft kunnen maken he :')

Onwetend knulletje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:54:11 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220670339
Wat kunnen we toch altijd volwassen ergens over praten he :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:55:46 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220670343
Anyway...

Ik besef me net dat ik South of Midnight eigenlijk wel vergelijkbaar vindt met Hellblade: Senua's Sacrifice.

Ontzettend veel respect hebbend voor het gelaagde bronmateriaal (de docu gekeken bij beide games ook)
Geen A-game qua spel mechanics zelf.
Zelfde lengte ook ongeveer.
Heel veel focus op geluid in beide games.
En echt eens "wat anders". Laat zien wat spellen kunnen doen.

Meer van dit graag :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220670539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
_O-

Je bent er echt niet bijgeweest met de Xbox One en het gehele DRM fiasco waardoor Sony Xbox helemaal kapot heeft kunnen maken he :')

Onwetend knulletje
Beweren dat het drm gebeuren Xbox de das om heeft gedaan. Dat heeft volgens normale analysten veel meer met weinig exclusieve titels te maken het pushen van de Game Pass en hun focus op voornamelijk het Amerikaanse continent te maken.

Maar het het alwetende genie mmarsu zal het toch weer het weer beter weten... :')
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:02:55 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220670787
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Beweren dat het drm gebeuren Xbox de das om heeft gedaan. Dat heeft volgens normale analysten veel meer met weinig exclusieve titels te maken het pushen van de Game Pass en hun focus op voornamelijk het Amerikaanse continent te maken.

Maar het het alwetende genie mmarsu zal het toch weer het weer beter weten... :')
Haha absoluut niet.

De Xbox One DRM plannen hebben de meerderheid van Xbox mensen over laten stappen naar de PS4, en dat is daarna niet meer veranderd.

Dat ze daarnaast al jaren geen goede titels maken is een 2e probleem.

Heeft niks met alwetends te maken, maar gewoon met feiten zoals deze zijn gebeurd gedurende die generatie wisseling.

Uit je eigen artikel:

quote:
the Xbox brand then went on to fall to its competitor in a 2:1 lead with the Xbox One
En uit een ander artikel:

quote:
The proposed Digital Rights Management (DRM) policies for the Xbox One in 2013, which included mandatory daily internet check-ins, restricted used game sales, and a required Kinect, crippled the Xbox brand's momentum and reputation at a critical transition point, allowing Sony's PlayStation 4 to gain a massive lead.
Bekijk deze YouTube-video

En als je niet online kon dan moest je maar een Xbox 360 kopen volgens de suits bij Microsoft.

[ Bericht 6% gewijzigd door MMaRsu op 28-04-2026 12:08:17 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:46:54 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220670985
En geen fout dus

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220671047
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
En geen fout dus

[ afbeelding ]
Maar dit is niet 'je bent je spel kwijt'
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:59:37 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Maar dit is niet 'je bent je spel kwijt'
Dat heb ik ook niet gezegd. Je kan het spel alleen ook niet spelen.

Zodra je weer online komt is het spel weer voor jou voor 30 dagen, mits je online blijft. Zodra je offline gaat start die 30 dagen timer weer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220671073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Je kan het spel alleen ook niet spelen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gast hoe fucking dom ben je nou?

[ x ]

Dat het JOU niet boeit, ALA. Maar als er ook maar gebeurd waardoor je niet meer bij Sony de checkin kan doen ben je gewoon al je spellen kwijt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:05:44 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
[..]

Als de servers er permanent uit liggen ben je natuurlijk wel je spellen kwijt.

Dus als je over 20/30 jaar je "retro" ps5 games wilt spelen als 40 jarige (stel dat je er nu mee opgroeit), en die servers zijn niet meer online, kan het zijn dat je niks hebt aan die gekochte digitale games als de servers offline zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:19:07 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220671155
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
En geen fout dus

[ afbeelding ]
"Untill connection is restored"
Ofwel: is je console van t internet af, dan KAN het zijn dat het spel t ff niet doen (may refuse, dus ook niet zeker) omdat t iets moet updaten. Pleur je hem weer aan t internet dan wordt t hersteld.

En dat spellen het na 30 jaar niet meer doen omdat de server van destijds er misschien niet meer is.... ja, dat vind ik erg overkomelijk :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:31:39 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671214
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]
"Untill connection is restored"
Ofwel: is je console van t internet af, dan KAN het zijn dat het spel t ff niet doen (may refuse, dus ook niet zeker) omdat t iets moet updaten. Pleur je hem weer aan t internet dan wordt t hersteld.

En dat spellen het na 30 jaar niet meer doen omdat de server van destijds er misschien niet meer is.... ja, dat vind ik erg overkomelijk :D
Fijn dat jij dat vind, maar een hoop mensen denken daar anders over. Ik kan alle gamecube/ps2/ps1 spellen spelen die ik heb. En alle games/consoles behalve alles vanaf dit ps5 moment.

Alle games uit mijn jeugd zou ik kunnen spelen mits gekocht.

Dat is toch gewoon wenselijk? Net zoals alle boeken etc.

Ik zie geen enkel voordeel om dit niet te veroordelen voor wat het is. Onnodig en extra ongemak voor de consument.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:36:21 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671231
Ik heb dit filmpje gekeken waar hij de cmos batterij uit zijn ps5 haalt en daarna zijn recent gekochte spellen niet meer speelbaar:

Bekijk deze YouTube-video

Gelukkig is die batterij makkelijk te vervangen maar hier kan je het effect zien wat er gebeurd als je dus niet niet kan verifiëren met de Sony servers, de spellen starten gewoon niet op.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220671243
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dus als je over 20/30 jaar je "retro" ps5 games wilt spelen als 40 jarige
:'(
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Eindredactie Games dinsdag 28 april 2026 @ 13:41:27 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220671249
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik vond 4 redelijk, een 7tje. Goed genoeg om te kopen omdat er erg weinig van dit genre is op de PS.
Heb goede hoop dat SS5 nog een stuk beter zal zijn. Ben alleen wel pissig dat er geen fysieke verkoop is.
Nou, reviewexemplaar is binnen, 5 dagen na releasedatum :+ Recensies zijn niet al te best tot nu toe dus ben benieuwd, ik voel een déjà vu aankomen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:43:25 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671259
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:'(
Ja joh je zou maar eens iets uit je jeugd willen spelen :')

Of je zal maar ergens wonen waar goed internet niet gegarandeerd is

Of de Sony servers liggen er uit vanwege welke reden dan ook, voor langere tijd

Of je ISP ligt eruit voor langere tijd

Of Sony banned je account, en dan kan je ook niet meer online

Of..of..of...

En wat is precies het voordeel? Leg me dat dan even uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220671295
Mijn analyse is dat ik er weinig last van heb en me er dus ook niet druk over ga maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220671337
Wat is het nadeel? Niets behalve wat emotionele vergezochte argumenten.

Digitale games koop je rechten om te spelen voor en als je dat niet wilt moet je gewoon alles op disc kopen..

Voor oude de games met lightguns te spelen heb je ook nog oude beeldbuis televisies nodig. Is iedereen hier nu ook heel boos op de tv leveranciers dat je die niet meer kunt kopen. :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:04:15 #146
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220671359
Gister returnal begonnen. Die had ik vorige week bij de MM gescoord
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:07:16 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220671384
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Fijn dat jij dat vind, maar een hoop mensen denken daar anders over. Ik kan alle gamecube/ps2/ps1 spellen spelen die ik heb. En alle games/consoles behalve alles vanaf dit ps5 moment.

Alle games uit mijn jeugd zou ik kunnen spelen mits gekocht.

Dat is toch gewoon wenselijk? Net zoals alle boeken etc.

Ik zie geen enkel voordeel om dit niet te veroordelen voor wat het is. Onnodig en extra ongemak voor de consument.
Boeken is fysieke media in je fysieke bezit, dus werkt net wat anders.
Ik kan ook niet verwachten dat mijn LP anno 1980 in m'n blueray speler 2026 past. Dingen veranderen met tijd.
Wel kan ik de oude platenspeler bewaren en hem er op spelen. Want nog steeds: het is fysiek.

Wat ik niet kan verwachten is dat ik een album koop op iTunes of Spotify, dat dat dan 40 jaar later nog afgespeeld kan worden ALS de server of de provider niet meer bestaat.

Edit: het voorbeeld hierboven met veranderende TV's is ook een goede.

Is het handig? Nee, zeker niet.
Voelt het eerlijk? Nee ook vast niet.
Is het het drama waar het eerst over leek te gaan dat je na 30 dagen je eerlijk gekochte digitale spel kwijt bent? Nee, ook niet.

Moet ik er iemand fucking dom voor noemen en erg denigrerend een onwetend sukkeltje?
Nee, ook ZEER zeker niet. Behoorlijk ongewenst gedrag vind ik zelf en niet echt helpend in een discussie.
Je had t tegen mij niet hoeven zeggen wat dan had je een topic report aan je broekje gehad, knulletje :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:10:07 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671740
quote:
Wat ik niet kan verwachten is dat ik een album koop op iTunes of Spotify, dat dat dan 40 jaar later nog afgespeeld kan worden ALS de server of de provider niet meer bestaat.
Waarom niet als je het naar je pc hebt gedownload?

Echt wat een vage argumenten. Waarom kan je dat niet verwachten?

Och gut, een report, oh nee.

Ik zou willen dat ik mensen kom reporten voor corporate bootlicking zoals wat ik hier zie. Smerig is het gewoon.

Nee Sony mag idd doen wat ze willen met je gekochte producten.

Het liefst komen ze je huis binnen, schijten ze op je ps5, slaan ze hem kapot en gooien ze dat ding uit je raam, en dan heb je nog mensen die dit zouden verdedigen.

Nee maar Sony heeft de PS5 gemaakt dus ze mogen doen wat ze willen 8)7

Alle consumenten rechten boeien ook niet, want de bedrijven mogen oppermachtig zijn en ultieme controle hebben over jouw aankopen _O_

Ja het is onwetend en dom om te zeggen oh wat boeit dit nou. Nou het boeit alles. Als mensen dit accepteren zal dit in de toekomst overal zo zijn. En mensen zitten daar gewoon niet op te wachten, hoe moeilijk kan het zijn om de verregaande consequenties te doorzien.

Deze bedrijven zouden je nog de lucht die je ademt verkopen als het kon.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:17:28 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671774
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:52 schreef Ludachrist het volgende:
Mijn analyse is dat ik er weinig last van heb en me er dus ook niet druk over ga maken.
Dat is prima :Y natuurlijk!

Maar uiteindelijk zal het verregaande consequenties hebben als dit zomaar doorgevoerd wordt zonder horten of stoten.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:17:56 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671778
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:00 schreef Basp1 het volgende:
Wat is het nadeel? Niets behalve wat emotionele vergezochte argumenten.

Digitale games koop je rechten om te spelen voor en als je dat niet wilt moet je gewoon alles op disc kopen..

Voor oude de games met lightguns te spelen heb je ook nog oude beeldbuis televisies nodig. Is iedereen hier nu ook heel boos op de tv leveranciers dat je die niet meer kunt kopen. :D
_O- kul argumenten stuk voor stuk

Het is echt sneu gesteld met jullie idee over consumentenrechten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:22:01 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671790
En het is nog maar te bezien of fysiek überhaupt wel een optie blijft in de toekomst.

Stel je voor, alleen nog maar codes in een doosje voor je 'fysieke' games. Ik zie het Sony zo doen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220671793
Wat te denken van een spel als pinbal fx waar je na de 2023 update wederom opnieuw alle kasten voor de volle prijs mag aanschaffen die je ook al in fx3 had gekocht.. :')
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:23:55 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:23 schreef Basp1 het volgende:
Wat te denken van een spel als pinbal fx waar je na de 2023 update wederom opnieuw alle kasten voor de volle prijs mag aanschaffen die je ook al in fx3 had gekocht.. :')
Ja dat zou ook niet moeten kunnen imo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:28:10 #154
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220671825
Dat Vampire survivors is wel een tof spel. Tot nu toe met z'n tweeën gedaan.
Binnenkort maar eens 2 extra controllers aanschhaffen
Ik ben inmiddels overleden
pi_220671829
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
_O- kul argumenten stuk voor stuk

Het is echt sneu gesteld met jullie idee over consumentenrechten
Ow alwetende mmarsu laat ons dan maar eens de Nederlandse/ Europese consumentenrechten van digital gekochte spellen zien dat deze voor altijd en eeuwig moeten blijven functioneren.. ^O^
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:53:20 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220671981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ow alwetende mmarsu laat ons dan maar eens de Nederlandse/ Europese consumentenrechten van digital gekochte spellen zien dat deze voor altijd en eeuwig moeten blijven functioneren.. ^O^
Alle gekochte digitale games kan je op Xbox volledig offline spelen.
Alle gekochte digitale games (met uitzondering van Denuvo games ivm DRM :r) kan je op Steam volledig offline spelen
Alle gekochte digitale games kan je op de Switch 1/2 volledig offline spelen.

En ja, dat kan dus tot in het einde der tijden.

Je moet niet net doen alsof het niet gewoon normaal kan, want het kan gewoon wel.

Dit was nooit een probleem op de PS5. Wat brengt het voor positiefs? 0,0

Waarom dit verdedigen? En waarom zou je dit niet willen? Dat je gewoon je gekochte games digitaal kan spelen offline, tot in de eeuwigheid der tijden? Dat is namelijk heel normaal op alle consoles.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:58:53 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672042
twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:59:15 #158
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Alle gekochte digitale games kan je op Xbox volledig offline spelen.
Alle gekochte digitale games (met uitzondering van Denuvo games ivm DRM :r) kan je op Steam volledig offline spelen
Alle gekochte digitale games kan je op de Switch 1/2 volledig offline spelen.

En ja, dat kan dus tot in het einde der tijden.

Je moet niet net doen alsof het niet gewoon normaal kan, want het kan gewoon wel.

Dit was nooit een probleem op de PS5. Wat brengt het voor positiefs? 0,0

Waarom dit verdedigen? En waarom zou je dit niet willen? Dat je gewoon je gekochte games digitaal kan spelen offline, tot in de eeuwigheid der tijden? Dat is namelijk heel normaal op alle consoles.
ja ok we weten het nu wel
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:03:25 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220672069
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Nou en wie weet gaan mensen nu de straten wel op voor de PS.
Ik zou zeggen: Wat let je?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:11:29 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672118
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]
ja ok we weten het nu wel
Och jee er wordt weer teveel gepost in het topic!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:11:52 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou en wie weet gaan mensen nu de straten wel op voor de PS.
Ik zou zeggen: Wat let je?
Wat denk je dat ik hier aan het doen ben maar jullie boeit het schijnbaar allemaal geen ene flikker, en dat is gewoonweg triest.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2026 @ 16:14:08 #162
364681 over_hedge
pi_220672139
MMaRsu discussies

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220672185
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Och jee er wordt weer teveel gepost in het topic!!!
Maar vertel ons eens waarom je dan niet na aanleiding van een heel normale vraag van mij niet gewoon de consumenten rechten voor digitale toegang hier post en wederom met wat oude voorbeelden komt.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:25:33 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar vertel ons eens waarom je dan niet na aanleiding van een heel normale vraag van mij niet gewoon de consumenten rechten voor digitale toegang hier post en wederom met wat oude voorbeelden komt.
Waarom moet ik specifiek consumenten rechten op gaan noemen als het op ELKE ANDERE CONSOLE en PC gewoon alles offline gespeeld kan worden?

Dan is het toch wel duidelijk dat dit gewoon een smerige actie is van Sony?

Ik ga geen wetboeken doorzoeken maar je snapt mn punt wel mag ik aannemen. Goddamn bro.

Waarom blijf je deze nonsens zo verdedigen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waarom moet ik specifiek consumenten rechten op gaan noemen als het op ELKE ANDERE CONSOLE en PC gewoon alles offline gespeeld kan worden?

Dan is het toch wel duidelijk dat dit gewoon een smerige actie is van Sony?
Jij begint over consumentenrechten. Welke rechten heb je het dan over?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:26:44 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Jij begint over consumentenrechten. Welke rechten heb je het dan over?
De rechten om je gekochte producten te kunnen gebruiken zonder enige vorm van verplichte online checkin bij de vendor.

Dat is namelijk op geen console of PC het geval.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Alle gekochte digitale games (met uitzondering van Denuvo games ivm DRM :r) kan je op Steam volledig offline spelen
Op Steam koop je geen spellen, je koopt een licentie om het te mogen spelen. Als Steam de servers sluit zijn die games ook gewoon weg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220672237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
De rechten om je gekochte producten te kunnen gebruiken zonder enige vorm van verplichte online checkin bij de vendor.

Dat is namelijk op geen console of PC het geval.
En welk recht is dat in het wetboek?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:30:36 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
En welk recht is dat in het wetboek?
Hoe sneu ben je nu :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:31:02 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672248
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Op Steam koop je geen spellen, je koopt een licentie om het te mogen spelen. Als Steam de servers sluit zijn die games ook gewoon weg.
Incorrect.

Alle gedownloade Steam SP games zijn in offline mode volledig te spelen, met uitzondering van Denuvo DRM games.

Je weet niet eens waar je over praat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hoe sneu ben je nu :')
Dat is waar rechten meestal wonen. Anders moet je het geen recht noemen, maar 'ik vind dat dit een recht zou moeten zijn'
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220672274
Daar staat dat algemene voorwaarden niet in strijd mogen zijn met de wet. Ik ben nog steeds benieuwd naar de wetsartikelen waar je je op baseert.

[ Bericht 66% gewijzigd door 2dope op 28-04-2026 16:39:52 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:34:24 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672281
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Daar staat dat algemene voorwaarden niet in strijd mogen zijn met de wet. Ik ben nog steeds benieuwd naar de wetsartikelen waar je je op baseert.
Ik heb geen zin om met jou het hierover te hebben. Ik heb mijn mening verkondigt. En ik vind dat als je hier tegenin gaat lopen lullen dan zoek je het zelf maar lekker uit als je het zo boeiend vind.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Je kan het toch ook zelf opzoeken man sneue clown.

Waarom zou ik? Jij bent degene die iets beweert, dan mag jij het ook bewijzen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220672289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik heb geen zin om met jou het hierover te hebben. Ik heb mijn mening verkondigt
Wat is jouw mening hierover? Ik kon die niet zo goed vinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:35:17 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672290
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom zou ik? Jij bent degene die iets beweert, dan mag jij het ook bewijzen.
ava.gif
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672307
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb overigens gelezen dat Sony dit recht wel heeft. Je mag zelf uitzoeken waar dat staat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:37:25 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik heb overigens gelezen dat Sony dit recht wel heeft. Je mag zelf uitzoeken waar dat staat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 28 april 2026 @ 16:40:44 #179
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220672324
:O Graag zonder persoonlijke aanvallen jongens
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:43:55 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672340
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:40 schreef 2dope het volgende:
:O Graag zonder persoonlijke aanvallen jongens
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:45:23 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672347
Zelfs StateofMind mag niet teveel over Crimson Desert posten hier want dan wordt er weer op hem gezeken dat het ergens anders moet :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:46:10 #182
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Och jee er wordt weer teveel gepost in het topic!!!
Nee maar een rant van jou gaat eindeloos op repeat :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:47:01 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672358
arguing in bad faith noemen ze dat volgens mij in het engels. Niet de intentie hebben om aan de discussie mee te doen, maar om anderen te irriteren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:47:37 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
Het gaat meer om dat jij een andere pov nooit accepteert of waardeert.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:48:33 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672371
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee maar een rant van jou gaat eindeloos op repeat :D
Het is geen rant, ik antwoord toch gewoon op mensen die dan iets stellen (waar ik het dan wel of niet mee eens ben), en dan is het een discussie.

Kijk dat ik soms fel ben in een discussie, dat neem ik voor waar aan. Dat ik soms niet altijd even aardig kan overkomen, sure, dat is ook wel correct.

Maar deze topics zijn toch zo dood als een pier, als er dan een keer een middagje in wordt gepost dan is er een pagina voorbij en tja alla zo gaan die zaken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het gaat meer om dat jij een andere pov nooit accepteert of waardeert.
Sorry dat ik het zeg, want ik ga nu tegen mezelf in een beetje, maar dat is niet helemaal waar :').

Toen Ludachrist zei, ja ik maak me er niet druk om want het boeit mij allemaal niet zo.

Toen zei ik toch ook gewoon "Dat is prima :Y "
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 28 april 2026 @ 16:48:36 #186
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220672372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
En jij hapt, je kent je mede-users toch ook wel langer dan vandaag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs StateofMind mag niet teveel over Crimson Desert posten hier want dan wordt er weer op hem gezeken dat het ergens anders moet :')
Dit is fake news, er mag hier gewoon gepost worden over Crimson Desert, zonder 'limiet'
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:50:36 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672380
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:48 schreef 2dope het volgende:

[..]
En jij hapt, je kent je mede-users toch ook wel langer dan vandaag.
[..]
Dit is fake news, er mag hier gewoon gepost worden over Crimson Desert, zonder 'limiet'
Ik heb letterlijk nog consumenten rechten dingen op zitten zoeken en nog is het voor meneer Ludachrist niet goed.

Ja dat is wel vervelend ja. Ik 'hap' omdat ik hoop dat hij ook gewoon een x normaal doet zeg maar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672382
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
Te stangen? Jij beweert dingen maar kan ze niet hard maken en scheld mensen daarna voor van alles en nog wat uit als ze om inhoudelijk invulling over je bewering qua consumentenrechten op digitale producten vragen...

Kijk eens in de spiegel met je opmerking over kinderlijk tegendraads gedrag...
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:53:13 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672390
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is geen rant, ik antwoord toch gewoon op mensen die dan iets stellen (waar ik het dan wel of niet mee eens ben), en dan is het een discussie.

Kijk dat ik soms fel ben in een discussie, dat neem ik voor waar aan. Dat ik soms niet altijd even aardig kan overkomen, sure, dat is ook wel correct.

Maar deze topics zijn toch zo dood als een pier, als er dan een keer een middagje in wordt gepost dan is er een pagina voorbij en tja alla zo gaan die zaken.
[..]
Sorry dat ik het zeg, want ik ga nu tegen mezelf in een beetje, maar dat is niet helemaal waar :').

Toen Ludachrist zei, ja ik maak me er niet druk om want het boeit mij allemaal niet zo.

Toen zei ik toch ook gewoon "Dat is prima :Y "
Het is meer hoe je de discussie ingaat dan de discussie zelf. En state mag lekker alles posten wat hij wil
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:53:39 #190
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672392
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik heb letterlijk nog consumenten rechten dingen op zitten zoeken en nog is het voor meneer Ludachrist niet goed.

Ja dat is wel vervelend ja. Ik 'hap' omdat ik hoop dat hij ook gewoon een x normaal doet zeg maar.
Al ben ik wel benieuwd wat de rechten zijn
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:56:16 #191
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220672406
Crimson Desert *O*
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:56:27 #192
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672407
Ik denk dat ze wel in een grijs gebied zitten voor de NL wetgeving.
pi_220672415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik vraag gewoon om een onderbouwing van je bewering, iets wat in een discussie heel normaal is. Dat jij die niet hebt is jouw probleem, niet dat van mij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:04:00 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672445
Maargoed, dan maar weer over de games. Wie gaat er Saros halen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:04:27 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vraag gewoon om een onderbouwing van je bewering, iets wat in een discussie heel normaal is. Dat jij die niet hebt is jouw probleem, niet dat van mij.
Volgens mij heb ik mijn punt toch allang duidelijk gemaakt, dat het op geen enkele console een issue is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:05:09 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Te stangen? Jij beweert dingen maar kan ze niet hard maken en scheld mensen daarna voor van alles en nog wat uit als ze om inhoudelijk invulling over je bewering qua consumentenrechten op digitale producten vragen...

Kijk eens in de spiegel met je opmerking over kinderlijk tegendraads gedrag...
Ik beweer helemaal geen dingen die ik niet waar kan maken. Maargoed.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed, dan maar weer over de games. Wie gaat er Saros halen
Is onderweg.
pi_220672524
Ondertussen Castlevania: Rondo of Blood (uit 1993) uitgespeeld op 100%. Ik wilde eigenlijk Symphony of the Night spelen maar Rondo zat erbij en is de directe voorloper van SotN.

Moeilijk, tikkeltje frustrerend al is dat eigenlijk meestal je eigen schuld door ongeduld. Fantastische muziek, 8/10.

Wel cool dat de eerste level van Symphony of the Night de laatste eindbaas van Rondo of Blood is maar dan helemaal in flashy PS1 3D graphics. Rondo is 16bit dus dat verschil is aanzienlijk. Mensen moesten toen echt wtf gedacht hebben. Jammer dat het verschil in generaties niet meer zo groot is.
pi_220672528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik mijn punt toch allang duidelijk gemaakt, dat het op geen enkele console een issue is.
Dat klopt, maar je zegt ook dat het een recht is. Dat onderbouw je nog steeds niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2026 @ 19:00:33 #200
364681 over_hedge
pi_220673220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:56 schreef Divje het volgende:
Crimson Desert *O*
Net persoonlijke draak om op te vliegen unlocked _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')