abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:54:19 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220654787
Ook relevant

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220656202
Alleen relevant voor je fophef. :')

Als je cmos batterij dood is heb je wel meer problemen gelukkig is deze te vervangen. :D
pi_220658813
twitter


  maandag 27 april 2026 @ 12:30:48 #104
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220664328
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 15:42 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Eerst de remaster dan de sequel
SOONY
  maandag 27 april 2026 @ 15:49:05 #105
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220665909
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 12:30 schreef DKUp het volgende:

[..]
Eerst de remaster dan de sequel
En die eerst een VR only was ff goed releasen _O-

Saros ziet er wel vet uit
  maandag 27 april 2026 @ 19:47:43 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220667315
Re4 uitgespeeld. Ik skip 5 en 6 wel ivm dat ik al misselijk werd van de videos ivm bewegingen
  maandag 27 april 2026 @ 21:50:45 #108
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220668274
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:47 schreef Friday12 het volgende:
Re4 uitgespeeld. Ik skip 5 en 6 wel ivm dat ik al misselijk werd van de videos ivm bewegingen
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.

RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
SOONY
  maandag 27 april 2026 @ 21:58:33 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220668304
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 21:50 schreef DKUp het volgende:

[..]
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.

RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
Helaas. Zolang er geen remaster is
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:09:58 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669520
South of Midnight uitgespeeld.
Schitterende artstyle, prachtige muziek, leuk verhaal, middelmatige combat.
Lengte prima.

8/10

NEXT!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 09:13:35 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220669531
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 21:50 schreef DKUp het volgende:

[..]
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.

RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
Of op de remakes wachten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:14:41 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
Nou in de zomermaanden staat mijn console wel eens een maand uit-uit hoor.
Gaat toch nergens over dat ik dan m'n spellen kwijt zou zijn? :?
Lees ik goed?

Ik lees de post goed, maar de post is een storm in een glas water als je ff googled.
Het was een foutje en waarschijnlijk alleen voor PS+ games (die ik niet heb).

[ Bericht 4% gewijzigd door Ang3l op 28-04-2026 09:21:16 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:16:25 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669540
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik blijf tot het einde fysieke games kopen. Heel af en toe mischien een digitale game al doe ik het liever gewoon niet.
Toevallig nu 3 op een rij digitaal.
Ik koop daar waar t het goedkoopste is.
Budgetgaming checken, scheelt t genoeg dan fysiek. Scheelt t niks dan digitaal.
Tenzij t een spel is waarvan ik weet dat m'n vrienden t willen lenen, dan voorkur fysiek,
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220669563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou in de zomermaanden staat mijn console wel eens een maand uit-uit hoor.
Gaat toch nergens over dat ik dan m'n spellen kwijt zou zijn? :?
Lees ik goed?
Je leest verkeerd als je deze weer aan zet en je console verbinding maakt met internet heb je meteen weer overal toegang toe..

Zonder drm zouden de games van ps plus en premium ook nooit kunnen werken dan Download je ze eenmalig en kan Sony bij het stoppen van je abonnement ze nooit meer deactiveren. Daarom niet veel meer dan een storm in een glas water deze berichten.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:53:22 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je leest verkeerd als je deze weer aan zet en je console verbinding maakt met internet heb je meteen weer overal toegang toe..

Zonder drm zouden de games van ps plus en premium ook nooit kunnen werken dan Download je ze eenmalig en kan Sony bij het stoppen van je abonnement ze nooit meer deactiveren. Daarom niet veel meer dan een storm in een glas water deze berichten.
Dat gaat over ps+ games

Wat heeft dat in vredesnaam met GEKOCHTE games te maken vriend?

Er is geen manier om zodanig met je ps5 te kloten dat je die gratis kan krijgen.

Dus niks storm in een glas water.

Liggen de Sony servers er 30 dagen uit kan jij je gekochte games niet meer spelen.

Gekochte games moet je tot het einde der dagen gewoon offline speelbaar zijn op je gekochte ps5.

[ Bericht 9% gewijzigd door MMaRsu op 28-04-2026 09:58:56 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:56:02 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669779
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat gaat over ps+ games

Wat heeft dat in vredesnaam met GEKOCHTE games te maken vriend?

Er is geen manier om zodanig met je ps5 te kloten dat je die gratis kan krijgen.

Dus niks storm in een glas water.

Liggen de Sony servers er 30 dagen uit kan jij je gekochte games niet meer spelen.
ALS de servers er ooit 30 dagen uit liggen dan gok ik dat ze daar wel een mouw aan passen hoor ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:59:36 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
ALS de servers er ooit 30 dagen uit liggen dan gok ik dat ze daar wel een mouw aan passen hoor ;)
Tuurlijk,.good guy sony :') waarom recht praten wat krom is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220669811
Als de servers er 30 dagen uitliggen werken ook al die betaalde diensten ook zo lang niet. No way dat die servers ooit zolang eruit zullen liggen.

Zoals gesteld een storm in een glas water van wat overbezorgde fanboys of juist van de doorzichtige fophef makers.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:01:03 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669827
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:00 schreef Basp1 het volgende:
Als de servers er 30 dagen uitliggen werken ook al die betaalde diensten ook zo lang niet. No way dat die servers ooit zolang eruit zullen liggen.

Zoals gesteld een storm in een glas water van wat overbezorgde fanboys of juist van de doorzichtige fophef makers.
Gast hoe fucking dom ben je nou?

twitter


Dat het JOU niet boeit, ALA. Maar als er ook maar gebeurd waardoor je niet meer bij Sony de checkin kan doen ben je gewoon al je spellen kwijt.

Waarom zou je zoiets hebben van ach joh gebeurd toch niet wat boeit mij dat nou

"Overbezorgde fanboys"
"Fophef makers"

_O- Wat dacht je van consumenten die gewoon willen hebben waar ze voor betalen, zonder dat ze verplicht worden om zich eens in de 30 dagen online aan te melden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220669845
2011 PlayStation Network outage

Het waren 24 donkere dagen (gelukkig was ik team Xbox 360 die generatie).
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:06:58 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669868
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gast hoe fucking dom ben je nou?

Doe eens ff rustig. Nergens voor nodig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:10:40 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gast hoe fucking dom ben je nou?

[ x ]

Dat het JOU niet boeit, ALA. Maar als er ook maar gebeurd waardoor je niet meer bij Sony de checkin kan doen ben je gewoon al je spellen kwijt.

Waarom zou je zoiets hebben van ach joh gebeurd toch niet wat boeit mij dat nou

"Overbezorgde fanboys"
"Fophef makers"

_O- Wat dacht je van consumenten die gewoon willen hebben waar ze voor betalen, zonder dat ze verplicht worden om zich eens in de 30 dagen online aan te melden.

Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.

Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissiger ;) Want ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.

Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:13:01 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669899
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Doe eens ff rustig. Nergens voor nodig.
Nee dit is gewoon legitieme onwetendheid en dan ook nog eens anderen betichten van fophefmakers en fanboys te zijn, ondanks dat ze gewoon consumenten zijn die het product waar ze voor hebben betaald willen gebruiken op de console waar ze voor hebben betaald.

Het slaat nergens op omdat zo zo goed te gaan lopen praten. Nogmaals prima als het hem niet boeit maar doe niet slsof het niet belangrijk is/kan zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:14:17 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669906
N
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.

Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissiger ;) Want ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.

Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
Nope het is geen fout en geen UI error

Bekijk deze YouTube-video

Het is ook zeker niet "gefixt" helaas
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:19:52 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220669928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.

Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissiger ;) Want ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.

Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
Zolang die verbonden is met psn zal dat niet uitmaken. Zit je na die 30 dagen dat die uitstond, net in een server outage, of heb je thuis internetproblemen, of wat dan ook waardoor je niet online kan, zullen je NIEUW gekochte games (alles na deze change) niet meer kunnen spelen.

Alles wat je voor deze change hebt gekocht kan je nog wel spelen, het heeft retroactief geen invloed op je oudere gekochte games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')