RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:47 schreef Friday12 het volgende:
Re4 uitgespeeld. Ik skip 5 en 6 wel ivm dat ik al misselijk werd van de videos ivm bewegingen
Helaas. Zolang er geen remaster isquote:Op maandag 27 april 2026 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.
RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
Of op de remakes wachten.quote:Op maandag 27 april 2026 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
RE5 heeft wel goede dingen met Chris, Wesker en nog een personage. Voor de rest kan je hem skippen.
RE6 kan je beter een samenvatting van kijken.
Nou in de zomermaanden staat mijn console wel eens een maand uit-uit hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet.
Toevallig nu 3 op een rij digitaal.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik blijf tot het einde fysieke games kopen. Heel af en toe mischien een digitale game al doe ik het liever gewoon niet.
Je leest verkeerd als je deze weer aan zet en je console verbinding maakt met internet heb je meteen weer overal toegang toe..quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou in de zomermaanden staat mijn console wel eens een maand uit-uit hoor.
Gaat toch nergens over dat ik dan m'n spellen kwijt zou zijn?
Lees ik goed?
Dat gaat over ps+ gamesquote:Op dinsdag 28 april 2026 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je leest verkeerd als je deze weer aan zet en je console verbinding maakt met internet heb je meteen weer overal toegang toe..
Zonder drm zouden de games van ps plus en premium ook nooit kunnen werken dan Download je ze eenmalig en kan Sony bij het stoppen van je abonnement ze nooit meer deactiveren. Daarom niet veel meer dan een storm in een glas water deze berichten.
ALS de servers er ooit 30 dagen uit liggen dan gok ik dat ze daar wel een mouw aan passen hoorquote:Op dinsdag 28 april 2026 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat gaat over ps+ games
Wat heeft dat in vredesnaam met GEKOCHTE games te maken vriend?
Er is geen manier om zodanig met je ps5 te kloten dat je die gratis kan krijgen.
Dus niks storm in een glas water.
Liggen de Sony servers er 30 dagen uit kan jij je gekochte games niet meer spelen.
Tuurlijk,.good guy sonyquote:Op dinsdag 28 april 2026 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ALS de servers er ooit 30 dagen uit liggen dan gok ik dat ze daar wel een mouw aan passen hoor
Gast hoe fucking dom ben je nou?quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:00 schreef Basp1 het volgende:
Als de servers er 30 dagen uitliggen werken ook al die betaalde diensten ook zo lang niet. No way dat die servers ooit zolang eruit zullen liggen.
Zoals gesteld een storm in een glas water van wat overbezorgde fanboys of juist van de doorzichtige fophef makers.
Doe eens ff rustig. Nergens voor nodig.quote:
Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast hoe fucking dom ben je nou?
[ x ]
Dat het JOU niet boeit, ALA. Maar als er ook maar gebeurd waardoor je niet meer bij Sony de checkin kan doen ben je gewoon al je spellen kwijt.
Waarom zou je zoiets hebben van ach joh gebeurd toch niet wat boeit mij dat nou
"Overbezorgde fanboys"
"Fophef makers"Wat dacht je van consumenten die gewoon willen hebben waar ze voor betalen, zonder dat ze verplicht worden om zich eens in de 30 dagen online aan te melden.
Nee dit is gewoon legitieme onwetendheid en dan ook nog eens anderen betichten van fophefmakers en fanboys te zijn, ondanks dat ze gewoon consumenten zijn die het product waar ze voor hebben betaald willen gebruiken op de console waar ze voor hebben betaald.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe eens ff rustig. Nergens voor nodig.
Nope het is geen fout en geen UI errorquote:Op dinsdag 28 april 2026 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.
Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissigerWant ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.
Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
Zolang die verbonden is met psn zal dat niet uitmaken. Zit je na die 30 dagen dat die uitstond, net in een server outage, of heb je thuis internetproblemen, of wat dan ook waardoor je niet online kan, zullen je NIEUW gekochte games (alles na deze change) niet meer kunnen spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het niet al lang bevestigd dat het een foutje was en hersteld is?
Dat dat DRM ding een PS+ iets was en per ongeluk is aangezet voor alles omdat iemand dikke vingers had?
Tenminste, dat kom ik op reddit tegen.
Vandaar de storm in een glas water.
Als ik echt m'n zelf individueel gekochte (en niet via PS+ verkregen) spellen kwijt zou zijn, dan was ik echt wel iets pissigerWant ik heb er gewoon voor betaald en als ik 30 dagen niet m'n playstation aan wil hebben staan is dta mijn keuze. Als ik een boek koop en ik zet het in de kast en die kast gaat een maand op slot, is het boek daarna ook nog steeds van mij. Zou raar zijn als de winkel hem dan terug kwam halen.
Maar ik heb niet het idee dat dat dus nu aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |