abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:35:17 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672290
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom zou ik? Jij bent degene die iets beweert, dan mag jij het ook bewijzen.
ava.gif
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672307
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb overigens gelezen dat Sony dit recht wel heeft. Je mag zelf uitzoeken waar dat staat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:37:25 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik heb overigens gelezen dat Sony dit recht wel heeft. Je mag zelf uitzoeken waar dat staat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 28 april 2026 @ 16:40:44 #179
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220672324
:O Graag zonder persoonlijke aanvallen jongens
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:43:55 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672340
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:40 schreef 2dope het volgende:
:O Graag zonder persoonlijke aanvallen jongens
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:45:23 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672347
Zelfs StateofMind mag niet teveel over Crimson Desert posten hier want dan wordt er weer op hem gezeken dat het ergens anders moet :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:46:10 #182
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Och jee er wordt weer teveel gepost in het topic!!!
Nee maar een rant van jou gaat eindeloos op repeat :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:47:01 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672358
arguing in bad faith noemen ze dat volgens mij in het engels. Niet de intentie hebben om aan de discussie mee te doen, maar om anderen te irriteren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:47:37 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
Het gaat meer om dat jij een andere pov nooit accepteert of waardeert.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:48:33 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672371
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee maar een rant van jou gaat eindeloos op repeat :D
Het is geen rant, ik antwoord toch gewoon op mensen die dan iets stellen (waar ik het dan wel of niet mee eens ben), en dan is het een discussie.

Kijk dat ik soms fel ben in een discussie, dat neem ik voor waar aan. Dat ik soms niet altijd even aardig kan overkomen, sure, dat is ook wel correct.

Maar deze topics zijn toch zo dood als een pier, als er dan een keer een middagje in wordt gepost dan is er een pagina voorbij en tja alla zo gaan die zaken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het gaat meer om dat jij een andere pov nooit accepteert of waardeert.
Sorry dat ik het zeg, want ik ga nu tegen mezelf in een beetje, maar dat is niet helemaal waar :').

Toen Ludachrist zei, ja ik maak me er niet druk om want het boeit mij allemaal niet zo.

Toen zei ik toch ook gewoon "Dat is prima :Y "
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 28 april 2026 @ 16:48:36 #186
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220672372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
En jij hapt, je kent je mede-users toch ook wel langer dan vandaag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs StateofMind mag niet teveel over Crimson Desert posten hier want dan wordt er weer op hem gezeken dat het ergens anders moet :')
Dit is fake news, er mag hier gewoon gepost worden over Crimson Desert, zonder 'limiet'
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:50:36 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672380
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:48 schreef 2dope het volgende:

[..]
En jij hapt, je kent je mede-users toch ook wel langer dan vandaag.
[..]
Dit is fake news, er mag hier gewoon gepost worden over Crimson Desert, zonder 'limiet'
Ik heb letterlijk nog consumenten rechten dingen op zitten zoeken en nog is het voor meneer Ludachrist niet goed.

Ja dat is wel vervelend ja. Ik 'hap' omdat ik hoop dat hij ook gewoon een x normaal doet zeg maar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672382
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik snap wel dat dit forum doodbloedt. Er valt geen inhoudelijke discussie te voeren.

Het is gewoon tegendraads zijn om tegendraads te zijn. Alleen kleine kinderen doen dat.
Te stangen? Jij beweert dingen maar kan ze niet hard maken en scheld mensen daarna voor van alles en nog wat uit als ze om inhoudelijk invulling over je bewering qua consumentenrechten op digitale producten vragen...

Kijk eens in de spiegel met je opmerking over kinderlijk tegendraads gedrag...
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:53:13 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672390
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is geen rant, ik antwoord toch gewoon op mensen die dan iets stellen (waar ik het dan wel of niet mee eens ben), en dan is het een discussie.

Kijk dat ik soms fel ben in een discussie, dat neem ik voor waar aan. Dat ik soms niet altijd even aardig kan overkomen, sure, dat is ook wel correct.

Maar deze topics zijn toch zo dood als een pier, als er dan een keer een middagje in wordt gepost dan is er een pagina voorbij en tja alla zo gaan die zaken.
[..]
Sorry dat ik het zeg, want ik ga nu tegen mezelf in een beetje, maar dat is niet helemaal waar :').

Toen Ludachrist zei, ja ik maak me er niet druk om want het boeit mij allemaal niet zo.

Toen zei ik toch ook gewoon "Dat is prima :Y "
Het is meer hoe je de discussie ingaat dan de discussie zelf. En state mag lekker alles posten wat hij wil
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:53:39 #190
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672392
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik heb letterlijk nog consumenten rechten dingen op zitten zoeken en nog is het voor meneer Ludachrist niet goed.

Ja dat is wel vervelend ja. Ik 'hap' omdat ik hoop dat hij ook gewoon een x normaal doet zeg maar.
Al ben ik wel benieuwd wat de rechten zijn
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:56:16 #191
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220672406
Crimson Desert *O*
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:56:27 #192
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220672407
Ik denk dat ze wel in een grijs gebied zitten voor de NL wetgeving.
pi_220672415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Meneer zit gewoon te stangen. Heel irritant. Als je niet aan de discussie wil deelnemen maar alleen usertje wil pesten flikker dan gewoon op.

Ik vraag gewoon om een onderbouwing van je bewering, iets wat in een discussie heel normaal is. Dat jij die niet hebt is jouw probleem, niet dat van mij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:04:00 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672445
Maargoed, dan maar weer over de games. Wie gaat er Saros halen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:04:27 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vraag gewoon om een onderbouwing van je bewering, iets wat in een discussie heel normaal is. Dat jij die niet hebt is jouw probleem, niet dat van mij.
Volgens mij heb ik mijn punt toch allang duidelijk gemaakt, dat het op geen enkele console een issue is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:05:09 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220672450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Te stangen? Jij beweert dingen maar kan ze niet hard maken en scheld mensen daarna voor van alles en nog wat uit als ze om inhoudelijk invulling over je bewering qua consumentenrechten op digitale producten vragen...

Kijk eens in de spiegel met je opmerking over kinderlijk tegendraads gedrag...
Ik beweer helemaal geen dingen die ik niet waar kan maken. Maargoed.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220672495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed, dan maar weer over de games. Wie gaat er Saros halen
Is onderweg.
pi_220672524
Ondertussen Castlevania: Rondo of Blood (uit 1993) uitgespeeld op 100%. Ik wilde eigenlijk Symphony of the Night spelen maar Rondo zat erbij en is de directe voorloper van SotN.

Moeilijk, tikkeltje frustrerend al is dat eigenlijk meestal je eigen schuld door ongeduld. Fantastische muziek, 8/10.

Wel cool dat de eerste level van Symphony of the Night de laatste eindbaas van Rondo of Blood is maar dan helemaal in flashy PS1 3D graphics. Rondo is 16bit dus dat verschil is aanzienlijk. Mensen moesten toen echt wtf gedacht hebben. Jammer dat het verschil in generaties niet meer zo groot is.
pi_220672528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik mijn punt toch allang duidelijk gemaakt, dat het op geen enkele console een issue is.
Dat klopt, maar je zegt ook dat het een recht is. Dat onderbouw je nog steeds niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2026 @ 19:00:33 #200
364681 over_hedge
pi_220673220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:56 schreef Divje het volgende:
Crimson Desert *O*
Net persoonlijke draak om op te vliegen unlocked _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')