venuequote:Welkom bij dé wedstrijd waar alles kan gebeuren: de KNVB Bekerfinale tussen AZ en NEC! Twee teams, één beker en 90 minuten (oké, misschien iets langer) pure spanning. De ene helft van het land zit er klaar voor met chips en zenuwen, de andere helft doet alsof ze “gewoon neutraal” zijn — ja hoor. Verwacht strijd, spektakel en minstens één moment waarvan je later zegt: “Wat dóén ze nou?!” Kortom: pak je drankje, ga er goed voor zitten en geniet van een finale die gegarandeerd ergens uit de bocht vliegt.
genant werkelijk. Zit een of andere bureaucraat die nog nooit een voetbalwedstrijd heeft gezien voor de tv. ff bellenquote:Op zondag 19 april 2026 19:48 schreef PotjeSambal het volgende: Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Tijdelijk stilleggen door 'vermoeden' van 'vuurwerk'. Utter woke nonsense.
Bruls.quote:Op zondag 19 april 2026 19:48 schreef Regilio_ het volgende:
Breuls wil het publiek inspringen.
Schatting ~100 doden
Op zich is het logisch. Zo'n cobra is LEVENSGEVAARLIJKquote:Op zondag 19 april 2026 19:48 schreef PotjeSambal het volgende: Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Tijdelijk stilleggen door 'vermoeden' van 'vuurwerk'. Utter woke nonsense.
Hup Nijmanquote:Op zondag 19 april 2026 17:36 schreef Zipportal het volgende:
Madueke heeft een Lale Gule slip op de kop. @:wereldgozer
Volgens jou geldt de Nederlandse wet niet in het stadion?quote:Op zondag 19 april 2026 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er worden al honderd jaar fakkeltjes bij het voetbal afgestoken
Belchinees?quote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef Type-R het volgende:
Wedden dat de hele wedstrijd kantelt door dat telefoontje
Vraag ook om 3-2 dan.quote:Op zondag 19 april 2026 19:50 schreef LethalNinja het volgende:
Er is naar mij geluisterd!!! Ik vroeg om de 3-1
Prankcall’edquote:Op zondag 19 april 2026 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
genant werkelijk. Zit een of andere bureaucraat die nog nooit een voetbalwedstrijd heeft gezien voor de tv. ff bellen
Doe maar niet.quote:
Goed om te zien dat jij beter weet wat er aan de hand was.quote:Op zondag 19 april 2026 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
genant werkelijk. Zit een of andere bureaucraat die nog nooit een voetbalwedstrijd heeft gezien voor de tv. ff bellen
Snoepreisje Saudi-Arabië voor de billenmaat.quote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij heeft Boekhoorn een goed bod gedaan
Kan ie m beter 3 weken Lesbos gevenquote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Snoepreisje Saudi-Arabië voor de billenmaat.
Hij bood eenhoornquote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij heeft Boekhoorn een goed bod gedaan
Het is allemaal de schuld van woke.quote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef Strani het volgende:
Wel mooi dat wat boze mensen hier aannames maken over dat telefoontje terwijl ze gewoon géén informatie hebben
Waarschijnlijk wel makkelie gegeven.quote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Makkelie gaat EN EE SEE sowieso nog een penalty geven.
Bedankt voor het mooie complimentquote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij beter weet wat er aan de hand was.
Dan helpt het wel als je het telefoonnummer van de scheidsrechter hebt. En dat heeft dus weer niet elke Jan Doedel.quote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Elke Jan Doedel met een telefoon kan tegenwoordig dus wedstrijden stilleggen
Opgeblazen bruggen.quote:Op zondag 19 april 2026 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zit al klaar met vuurwerk op het keizer karelplein.
Goede post!quote:Op zondag 19 april 2026 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Voor mij is geen brug te ver makkerquote:
Niks zomertransfer, de aardappels moeten van 't land.quote:Op zondag 19 april 2026 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kees Smit heeft de zomer(transfer) in zn bol
Dat was Arnhemquote:Op zondag 19 april 2026 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor mij is geen brug te ver makker
quote:Op zondag 19 april 2026 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoeft van mij niet hoor.quote:
quote:
Al die moeite van het maken voor 2 seconden in beeldquote:Op zondag 19 april 2026 19:58 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het een bijzonder lijnenspel maar vooruit
Sow koekoekquote:Op zondag 19 april 2026 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Dick Schreuder zon arrogante kwal
WAT HEB JE NODIG VOOR HET LIJNENSPEL?quote:Op zondag 19 april 2026 19:58 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het een bijzonder lijnenspel maar vooruit
@raptorix Graag duiding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |