Adam?quote:Op zondag 19 april 2026 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sandler maakt een fout is er ook wel weer eentje om af te vinken op de bingokaart
Begonnen de tweede helft ook nog wel vrij dominant (goed was het niet).quote:Op zondag 19 april 2026 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft was prima, deze tweede helft.. tsja
Het WK Snooker uiteraardquote:
Weer lekker aanmodderen met Brobbey.quote:Op zondag 19 april 2026 19:43 schreef raptorix het volgende:
We weten straks wel welke kneuzen in Oranje staan terwijl de echte toppers het waar maken, de memvissen, frenkies, en andere troep, niet gaan huilen als we straks in de pool stranden met die rommel.
quote:Op zondag 19 april 2026 19:43 schreef Type-R het volgende:
Wel jammer dat we dan de hele week hier naar uit gekeken hebben
nah ik wil Van Persie's arrogantie wel bestraft zien eigenlijkquote:Op zondag 19 april 2026 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
NEC bandwagon stort in het ravijn, hopelijk missen ze ook de champions league.
Net als @onlogisch hahaquote:
Klopt, doen alsof hij fysiek zo goed is, terwijl het maar een dreumes is, hij is slechts 181 terwijl er atlijd gedaan word of er een reus staat.quote:Op zondag 19 april 2026 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer lekker aanmodderen met Brobbey.
Moeder van zijn zoontje bleek toch stiekem zijn tante . Pang Pang Pang.quote:Op zondag 19 april 2026 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Bij @:Poepz0r weer traumaheli in de straat. @:PowerLoungen
Het is brankweer.quote:
We gaan nu ook al staken bij de dreiging van vuurwerkquote:
Gaat zo een meltdown krijgen want dat soort volk weet niet wat verliezen is.quote:Op zondag 19 april 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die was weer VOL vertrouwen voor de wedstrijd.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op zondag 19 april 2026 19:45 schreef GGMM het volgende:
Hier spreekt de politie, hier spreekt de brandweer!
Vermoeden van vuurwerk #aangiftequote:Op zondag 19 april 2026 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan nu ook al staken bij de dreiging van vuurwerk
Woke onzin
De burgemeester van Alkmaar wilde ooit geen trainingscomplex. Toen zei AZ: we hebben ook Zaanstreek in onze naam. Doei.quote:
Zondagavondvergadering.quote:
Alsof de burgemeester dat kan beslissenquote:Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De burgemeester van Alkmaar wilde ooit geen trainingscomplex. Toen zei AZ: we hebben ook Zaanstreek in onze naam. Doei.
Ik ben letterlijk op die velden opgegroeitquote:Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De burgemeester van Alkmaar wilde ooit geen trainingscomplex. Toen zei AZ: we hebben ook Zaanstreek in onze naam. Doei.
Ja joh , praat het maar goedquote:Op zondag 19 april 2026 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan nu ook al staken bij de dreiging van vuurwerk
Woke onzin
Dit snapte ik wel.quote:Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is die Echteld toch een nare man
Ik versimpel het een beetje.quote:Op zondag 19 april 2026 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof de burgemeester dat kan beslissen
Wie?quote:Op zondag 19 april 2026 19:48 schreef Regilio_ het volgende:
Breuls wil het publiek inspringen.
Schatting ~100 doden
opgegroeitquote:Op zondag 19 april 2026 19:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben letterlijk op die velden opgegroeit200 meter van ons huis, het was eigenlijk een gigantisch veld van de scheidsrechtersvereniging
Ik denk vier.quote:Op zondag 19 april 2026 19:48 schreef Caland het volgende:
Let op, over drie minuten wordt er vuurwerk afgestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |