Belchinees?quote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef Type-R het volgende:
Wedden dat de hele wedstrijd kantelt door dat telefoontje
Vraag ook om 3-2 dan.quote:Op zondag 19 april 2026 19:50 schreef LethalNinja het volgende:
Er is naar mij geluisterd!!! Ik vroeg om de 3-1
Prankcall’edquote:Op zondag 19 april 2026 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
genant werkelijk. Zit een of andere bureaucraat die nog nooit een voetbalwedstrijd heeft gezien voor de tv. ff bellen
Doe maar niet.quote:
Goed om te zien dat jij beter weet wat er aan de hand was.quote:Op zondag 19 april 2026 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
genant werkelijk. Zit een of andere bureaucraat die nog nooit een voetbalwedstrijd heeft gezien voor de tv. ff bellen
Snoepreisje Saudi-Arabië voor de billenmaat.quote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij heeft Boekhoorn een goed bod gedaan
Kan ie m beter 3 weken Lesbos gevenquote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Snoepreisje Saudi-Arabië voor de billenmaat.
Hij bood eenhoornquote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij heeft Boekhoorn een goed bod gedaan
Het is allemaal de schuld van woke.quote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef Strani het volgende:
Wel mooi dat wat boze mensen hier aannames maken over dat telefoontje terwijl ze gewoon géén informatie hebben
Waarschijnlijk wel makkelie gegeven.quote:Op zondag 19 april 2026 19:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Makkelie gaat EN EE SEE sowieso nog een penalty geven.
Bedankt voor het mooie complimentquote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij beter weet wat er aan de hand was.
Dan helpt het wel als je het telefoonnummer van de scheidsrechter hebt. En dat heeft dus weer niet elke Jan Doedel.quote:Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Elke Jan Doedel met een telefoon kan tegenwoordig dus wedstrijden stilleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |