Dat denk ik ook. In Nederland zou de pot leeg gaan.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:35 schreef Legoblokje het volgende:
Ik gok dat dit wel redelijk gestuurd wordt. Kan me niet voorstellen dat ze hier allemaal kapotte tegels willen.
Maar de Mol weet welke tegels veel waard zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Wout en de vertragingstactiek weer.
Maxim heeft al 2 tegels gevangen en is daardoor niet echt meer verdacht…
Allemaal toch, volgens mij?quote:Op zondag 17 mei 2026 20:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar de Mol weet welke tegels veel waard zijn.
Hoewel daar aan de andere kant op dat moment ook de meest waardevolle tegels vallen die je kunt laten vallen. Maar indd, liever 5K niet in de potquote:Op zondag 17 mei 2026 20:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Je wilt als Mol dus meedoen bij het winnen van de meest waardevolle tegel. Bij de tegels staan heeft dan niet veel zin.
quote:
@KaBuf volgens mij!quote:Op zondag 17 mei 2026 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Voorheen zat er nog wel eens iemand van hier in Kineapolis in België tijdens de finale.
Geen idee meer wie dat was, maar dit jaar kennelijk niet…
Nee, dat laten ze altijd in het middenquote:Op zondag 17 mei 2026 21:10 schreef Meke het volgende:
Normaal weten we hier wel wie op wie zit, toch? Zou er een reden zijn dat ze dat niet laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |