quote:Dick Parry, de Britse saxofonist die een bepalende rol speelde op een reeks klassieke Pink Floyd-nummers, is overleden. Dat heeft David Gilmour bekendgemaakt. Parry werd 83 jaar.
Het is idd geen jaar zoals afgelopen jaar qua bekende namenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ken ik niet, beetje nobody's allemaal die sterven de laatste tijd.
Straks moeten ze bij NOS 'Uit het leven' een half uur vullen met oude beelden van Robert Jensenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is idd geen jaar zoals afgelopen jaar qua bekende namen
Je zou bijna gaan bidden om een paar bekende doden om dat te vermijden.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Straks moeten ze bij NOS 'Uit het leven' een half uur vullen met oude beelden van Robert Jensen
Sonny rollins?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan bidden om een paar bekende doden om dat te vermijden.
Naja we hebben Koos Postema en Sonja Barend nog he. Maar goed, het jaar is nog niet eens op de helft. Vaak gaat het in de laatste maanden altijd wel rap op een of andere manier.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Straks moeten ze bij NOS 'Uit het leven' een half uur vullen met oude beelden van Robert Jensen
Bas Westerweelquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:40 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Naja we hebben Koos Postema en Sonja Barend nog he. Maar goed, het jaar is nog niet eens op de helft. Vaak gaat het in de laatste maanden altijd wel rap op een of andere manier.
Bekendste Nederlanders so far:
- Robert Jensen
- Jan Timman
- Koos Postema
- Jan Lenferink
- Sonja Barend
Paul van Gorcumquote:
https://tvvisie.be/nieuws(...)er_141044/#gsc.tab=0quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:04 schreef Eightyone het volgende:
Ze leeft nog, maar hoe lang het met Margriet Hermans nog gaat duren is wel de vraag.
Ze heeft een zeldzame en agressieve vorm van kanker.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-stopt-met-optreden/
ging net posten hier, weet niet of jullie Nederlanders haar zo goed kennen .quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:54 schreef Eightyone het volgende:
Flinke carrière heeft ze achter de rug.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/03/magriet-hermans/
Ze was in mijn herinnering best vaak op de Nederlandse TVquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ging net posten hier, weet niet of jullie Nederlanders haar zo goed kennen .
Misschien de oudere generatie. Was al sinds 1987 ofzo actief. Toen keken best veel Nederlanders naar de Belgische openbare omroep
ja destijds werd er prima gemengd tussen de belg en de publieke omroepen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze was in mijn herinnering best vaak op de Nederlandse TV
Belgische tvquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ging net posten hier, weet niet of jullie Nederlanders haar zo goed kennen .
Misschien de oudere generatie. Was al sinds 1987 ofzo actief. Toen keken best veel Nederlanders naar de Belgische openbare omroep
quote:
quote:Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |