Op dinsdag 21 januari 2025 08:35 schreef Troel het volgende:OK. Allereerst: mijn excuses dat de eerdere uitslag niet klopte. Wat ik bedacht had, werkte simpelweg niet helemaal. Jimmy Cartner, die genoemd werd als president van Amerika, werd bijvoorbeeld niet meegeteld, terwijl het eigenlijk wel duidelijk is dat Jimmy Carter bedoeld werd. Het overlijden van de oudste mens ter wereld werd op die manier vermeld, terwijl haar naam netjes gemeld was. En dat heeft ervoor gezorgd dat de hele eindstand flink opgeschud is. Uiteindelijk zijn er dus ook 5 mensen die drie mensen goed hebben in plaats van wat ik eerder meldde.
Op de eerste plek (met dank aan de oudste mens ter wereld die ook nog eens als laatste gemeld werd (ik ben uitgegaan van het moment waarop ik alles vastgelegd heb in de spreadsheet) en daarom dubbele punten kreeg @:DombohetOlifantje1 met 315 punten
Dan nu op de 2e plek @:heywoodu dus een plek, met nog steeds 270 punten
En de 3e plek is voor @:Seven. met 245 punten
Op plek 4 @:BufordTJustice en @:Smart_Ass met 215 punten
Op een nette 6e plek @:flipsen met 185 punten
7e is geworden @:TanteMathilde met 160 punten
Op de 8e plek het drietal @:ESF1Gamer @:Nielsch en @:vipergts met 145 punten
en dan voor de volledigheid ook nog de rest:
@:Frikandelbroodje 105 punten
@:livelink 105 punten
@:Starhopper 105 punten
@:Tegan 105 punten
@:DrDentz 100 punten
@:Tarado 100 punten
@:DaMart 90 punten
@:Troel 90 punten
@:Mutsaers__78 85 punten
@:Urquhart 85 punten
@:BB-King 75 punten
@:Rianne84 75 punten
@:Kitano 60 punten
@:Kleffe_Dop 60 punten
@:Eightyone 45 punten
@:einzeinz 15 punten
@:F_r 15 punten
@:Ferdii 15 punten
@:Paul 15 punten
Sta je niet op dit lijstje, dan heb je je oorspronkelijke lijstje niet goed ingevuld, of helemaal geen punten gescoord.
Scorende doden:
Alberto Fujimori (1x)
Aleksej Navalny (3x)
Bob Newhart (1x)
Dries van Agt (4x)
Franz Beckenbauer (1x)
Iris Apfel (4x)
Jimmy Carter (18x)
Jonnie Irwin (1x)
Maggie Smith (2x)
Maria Branyas Morera (1x, laatste dode)
Quincy Jones (1x)
Shannen Doherty (12x)
Wieteke van Dort (1x)
Yahya Sinwar (2x)
P.S. De volgende keer moeten er echt meer mensen naar kijken, want het is zoveel informatie, zoveel namen en vooral namen op zoveel verschillende manieren geschreven. Een extra set ogen is wel prettig. En met nu pas de juiste uitslag had @:onlogisch het misschien zelf wel gewoon kunnen doen