https://tvvisie.be/nieuws(...)er_141044/#gsc.tab=0quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:04 schreef Eightyone het volgende:
Ze leeft nog, maar hoe lang het met Margriet Hermans nog gaat duren is wel de vraag.
Ze heeft een zeldzame en agressieve vorm van kanker.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-stopt-met-optreden/
ging net posten hier, weet niet of jullie Nederlanders haar zo goed kennen .quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:54 schreef Eightyone het volgende:
Flinke carrière heeft ze achter de rug.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/03/magriet-hermans/
Ze was in mijn herinnering best vaak op de Nederlandse TVquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ging net posten hier, weet niet of jullie Nederlanders haar zo goed kennen .
Misschien de oudere generatie. Was al sinds 1987 ofzo actief. Toen keken best veel Nederlanders naar de Belgische openbare omroep
ja destijds werd er prima gemengd tussen de belg en de publieke omroepen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze was in mijn herinnering best vaak op de Nederlandse TV
Belgische tvquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ging net posten hier, weet niet of jullie Nederlanders haar zo goed kennen .
Misschien de oudere generatie. Was al sinds 1987 ofzo actief. Toen keken best veel Nederlanders naar de Belgische openbare omroep
quote:
quote:Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Dat is dit topicquote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:28 schreef Vlinder het volgende:
Ik snap dit topic niet helemaal. Dit zou toch een "spel" moeten zijn?
Ik zie alleen maar (semi) bekende mensen die overleden zijn genoemd worden. Maar daar hebben we toch ook al een ander topic voor?
Het is ook een spel. Je doet een voorspelling, maar punten tellen enkel als het overlijden ook in dit topic gemeld is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:28 schreef Vlinder het volgende:
Ik snap dit topic niet helemaal. Dit zou toch een "spel" moeten zijn?
Ik zie alleen maar (semi) bekende mensen die overleden zijn genoemd worden. Maar daar hebben we toch ook al een ander topic voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |