ik zou zeggen dat we die vorig jaar al gehad hadden maar dat was Otjes.quote:
Het is wachten op Hans Otter, maar ik weet niet of die bestaatquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat we die vorig jaar al gehad hadden maar dat was Otjes.
die zijn we in 2022 al kwijt geraaktquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is wachten op Hans Otter, maar ik weet niet of die bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn we in 2022 al kwijt geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Linkje: https://www.nu.nl/media/6(...)ftijd-overleden.htmlquote:
Las het net. Een markante en unieke persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:20 schreef SaskiaR het volgende:
Schrijfster Karin Spaink (68) overleden
https://nos.nl/artikel/26(...)-spaink-68-overleden
Ik ben ook 29 geweest, het komt wel dichtbij zo.quote:
linkjes er bij zijn echt prettigerquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Donald Gibb (71), bekend uit Revenge of the Nerds. Helaas niet meer onder ons.
De ex man van Babette van Veen ach triestquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:04 schreef Nizno het volgende:
Presentator Bas Westerweel overleden op 62-jarige leeftijd
Dat was inderdaad een geweldig programmaquote:
Ik denk dat dat nou juist een van de minst gedenkwaardige zaken is van hem.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De ex man van Babette van Veen ach triest
Kamer in, deur op slot, de zandloper die werd omgekeerd en je moest de sleutel vinden anders ging de deur definitief op slot ! Magische tvquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een geweldig programma
Daar is toch maar één seizoen van geweest?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een geweldig programma
Juuuuuist.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Izz al‑Din al‑Haddad-Bom-54-Man-Palestijns-Politicus
Khaled Mashal-Bom-68-Man-Palestijns-Politicus
Khalil al Hayya-Bom-64-Man-Palestijns-Politicus
Zaher Jabarin-Bom-56-Man-Palestijns-Politicus
Muhammad Ismail Darwish-Bom-onbekend-Man-Palestijns-Politicus
Naim Qassem-Bom-71-Man-Libanees-Politicus
Ghazi Hamad-Bom-60-Palestijns-Politicus
Abu Lulu-Executie-onbekend-Soedanees-Militant
Jamil Mezher-Bom-60-Man-Palestijns-Militant
Ziyad al Nakhalah-Bom-71-Man-Palestijns-Politicus
Joker op Abu Lulu.
https://nos.nl/artikel/26(...)elijk-voor-7-oktoberquote:De leider van de militaire tak van Hamas is gedood in Gaza-Stad. Dat meldt het Israëlische leger en wordt bevestigd door zijn familie en door een Hamas-functionaris. Het is het belangrijkste Hamas-kopstuk dat wordt gedood sinds het ingaan van een fragiel staakt-het-vuren in Gaza in oktober.
Het gaat om Izz al-Din al-Haddad.
Die van Clouseau?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De ex man van Babette van Veen ach triest
Koen Wauters leeft gewoon nog.quote:
Peter Sellers daarentegen is al lang dood.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Koen Wauters leeft gewoon nog.
(En echt, ben ik van een andere planeet dat ik dit soort dingen weet en het raar vindt dat een ander dat niet weet? Generatieverschil misschien? Maar dan in mijn nadeel)
Fort Boyard was het spannendste tv programma dat ik ooit heb gezien. RIP Bas.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Koen Wauters leeft gewoon nog.
(En echt, ben ik van een andere planeet dat ik dit soort dingen weet en het raar vindt dat een ander dat niet weet? Generatieverschil misschien? Maar dan in mijn nadeel)
quote:Dick Parry, de Britse saxofonist die een bepalende rol speelde op een reeks klassieke Pink Floyd-nummers, is overleden. Dat heeft David Gilmour bekendgemaakt. Parry werd 83 jaar.
Het is idd geen jaar zoals afgelopen jaar qua bekende namenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ken ik niet, beetje nobody's allemaal die sterven de laatste tijd.
Straks moeten ze bij NOS 'Uit het leven' een half uur vullen met oude beelden van Robert Jensenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is idd geen jaar zoals afgelopen jaar qua bekende namen
Je zou bijna gaan bidden om een paar bekende doden om dat te vermijden.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Straks moeten ze bij NOS 'Uit het leven' een half uur vullen met oude beelden van Robert Jensen
Sonny rollins?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan bidden om een paar bekende doden om dat te vermijden.
Naja we hebben Koos Postema en Sonja Barend nog he. Maar goed, het jaar is nog niet eens op de helft. Vaak gaat het in de laatste maanden altijd wel rap op een of andere manier.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Straks moeten ze bij NOS 'Uit het leven' een half uur vullen met oude beelden van Robert Jensen
Bas Westerweelquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:40 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Naja we hebben Koos Postema en Sonja Barend nog he. Maar goed, het jaar is nog niet eens op de helft. Vaak gaat het in de laatste maanden altijd wel rap op een of andere manier.
Bekendste Nederlanders so far:
- Robert Jensen
- Jan Timman
- Koos Postema
- Jan Lenferink
- Sonja Barend
Paul van Gorcumquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |