abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220597487
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Grappig, veel van de dots gelden ook zoniet nog meer voor andere EU landen als Frankrijk en Duitsland.
Neem energie wat 80% tot 2 keer zo duur is als in de VS door binnenlandse belastingen.
Bij ons zal dat 200%en 3 keer zo duur zijn.
Vooraal heel passend natuurlijk omdat Nederland net zo groot is als de VS.
Daarnaast zijn er weinig vergelijkingen die je tussen beide landen kunt maken. Qua politiek, welvaart, voorzieningen, economie.
pi_220597502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:16 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat 'alle olieverwerking in puin ligt' valt wel mee. Meen gelezen te hebben 40%.
Dat valt ook nog wel mee inderdaad.

Alleen als je bedenkt dat die 40% niet om kleine aantallen gaat en de olie zeer belangrijk is voor de Russische economie.
Zeker tegenwoordig aangezien al het andere op zijn gat ligt.
pi_220597769
RIP Tuapse (Firms)

RIP russische economie:
Bekijk deze YouTube-video
pi_220598723
Goed artikel, eventjes door archive molen halen en veel leesplezier!

https://www.demorgen.be/n(...)ken-volgen~b988d705/
pi_220598814
Gaaf. Straks kun je vanaf je zolderkamer drone piloot worden.

twitter
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:34:24 #182
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220599198
Steve mag wel oppassen anders gaat ie naar de Gulag

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:52:27 #183
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220599278
Wat een gekkenhuis hier.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220599301
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:41 schreef RotatoR het volgende:
Gaaf. Straks kun je vanaf je zolderkamer drone piloot worden.

[ x ]
@AchJa, kan dus wel :7
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220599317
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:34 schreef michaelmoore het volgende:
Steve mag wel oppassen anders gaat ie naar de Gulag

Bekijk deze YouTube-video
Letterlijk drie posts eerder al gepost.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:02:26 #186
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220599318
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:41 schreef RotatoR het volgende:
Gaaf. Straks kun je vanaf je zolderkamer drone piloot worden.

[ x ]
Russen doden vanaf je zolder op de Veluwe *O*

Kill confirmed _O_
Free for all *O*
Care package inbound *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220599326
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:41 schreef RotatoR het volgende:
Gaaf. Straks kun je vanaf je zolderkamer drone piloot worden.

[ x ]
Dit is wel een dubieus. Gaaf dat het kan natuurlijk. Maar het gaat een rechtvaardiging op burger doelen, wel groter maken. Nu is sinds de uitvinding van de totale oorlog, het speelveld compleet veranderd, omdat alles ook ingezet worden. is dit denk ik een logische evolutie hiervan
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:04:08 #188
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220599327
Nuketown 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220599363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:04 schreef Korenfok het volgende:

Maar het gaat een rechtvaardiging op burger doelen, wel groter maken.
Wat dat betreft veranderd er natuurlijk geen bal. Een burgerdoel is een burgerdoel. Een gebouw waar een drone bestuurder inzit is geen burgerdoel. Soldaten verschuilen zich idd. Niks nieuws onder de zon dus.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220599550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:34 schreef michaelmoore het volgende:
Steve mag wel oppassen anders gaat ie naar de Gulag

Bekijk deze YouTube-video
Een botox injectie in je voet :{
pi_220599581
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gekkenhuis hier.
Toet toet boink boink..
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220599698
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Russen doden vanaf je zolder op de Veluwe *O*

Kill confirmed _O_
Free for all *O*
Care package inbound *O*
Dat doe ik al een tijdje:

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:01:16 #193
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220599905
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gekkenhuis hier.
ga jij ook dronepiloot worden of drones bouwen voor Oekraïne>?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220600078
Olieprijs knalt nu ook weer naar beneden. Daar gaat de laatste inkomstenbron.
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:45:31 #195
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220600779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ga jij ook dronepiloot worden of drones bouwen voor Oekraïne>?
Denk niet dat ik de Oekrainers daar een dienst mee bewijs. Van het zomer zo'n alie express drone gekocht, deze is gecrashed bij een boer op het platteland :'(
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:12:41 #196
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220601211
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
@:AchJa, kan dus wel :7
Leuk dit soort claims natuurlijk, eerst zien dan geloven. En als ik het in Chat gooi (wat tegenwoordig ook normaal schijnt te zijn in dit topic) is dit de managementsamenvatting:

quote:
Bottom line

Direct long-distance manual control from abroad: very unlikely
Named systems: unverified / suspicious
“2000 km record”: propaganda-style framing

👉 Overall: treat this as unreliable unless confirmed by credible defense sources.
Kortom, geloof er geen snars van.
pi_220601268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:12 schreef AchJa het volgende:

[..]
Leuk dit soort claims natuurlijk, eerst zien dan geloven. En als ik het in Chat gooi (wat tegenwoordig ook normaal schijnt te zijn in dit topic) is dit de managementsamenvatting:
[..]
Kortom, geloof er geen snars van.
Het is niet alsof dit technisch gezien nou zo bijzonder is. Het is meer de vraag hoe goed dit werkt ivm de latency.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:36:49 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220601324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:25 schreef RotatoR het volgende:
Het is niet alsof dit technisch gezien nou zo bijzonder is. Het is meer de vraag hoe goed dit werkt ivm de latency.
In een volledig veilige omgeving zonder enige vorm van beperkingen wordt latency al een probleem, waarom zou bv. een systeem als de MQ-9 een LRE (Launch and Recovery Element) hebben wat werkt met line of sight?

De grootste bottleneck is in dit geval gewoon de laatste zeg 50km aan beide zijden van het front. Daar wordt alles de moeder gejammed en bestaat er nul tot zeer weinig netwerk infra.

Maar goed, deze discussie heb ik al eens vaker gevoerd en toen wat het ook allemaal heel makkelijk etc. etc. Het is natuurlijk niet voor niks dat @ExTec mij meteen loopt te taggen.

En als jullie willen dat dit wel waar moet zijn dan mag dat van mij. Ik geloof er iig helemaal niks van.

[ Bericht 6% gewijzigd door AchJa op 17-04-2026 19:46:22 ]
pi_220601695
twitter
pi_220601877
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Eerst zien, dan geloven. Zoveelste bericht dat Berlarus zich potentieel zou voegen in de strijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')