Ik denk dat die situaties toch wel anders liggen, met name omdat Hormuz pal naast Iran ligt.quote:Op woensdag 15 april 2026 12:56 schreef Korenfok het volgende:
Dit zijn kleine overwinningen geweest in de totale oorlog, maar strategisch gigantisch interessant, zeker voor de situatie in de straat van Hormuz.
en als Trump en zijn trawanten zich nu koest hadden gehouden tegen Iran, dan waren er geen zwermen Shaheds op de Golfstaten afgeschoten, had zelensky geen contact hoeven te leggen om expertise in droneafweer te delen en had hij geen financiële middelen meer gehad binnen nu en een paar maanden. Guess how that panned outquote:Op woensdag 15 april 2026 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit voor jou een bittere pil is, en ik wens je veel sterkte in je rouwproces.
Lijkt me sterk dat dit gebeurd is, dit is tenslotte geen Kremlinbeleid.quote:Op donderdag 16 april 2026 09:05 schreef MaxMark het volgende:
Weer een grote aanval vannacht. Minstens 7 doden en tientallen gewonden al:
Doden en tientallen gewonden bij zware Russische aanvallen op Oekraïne
Edit: 15 doden gemeld inmiddels.
Er is in totaliteit maar 1,03 biljard euro in omloop.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:12 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Van mij mogen het biljarden zijn.
Oh ok.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is in totaliteit maar 1,03 biljard euro in omloop.
Dit bedrag is inclusief al het contante geld, geld op spaarrekeningen, investeringen, cryptovaluta en elke andere vorm van geld.
Dus biljarden kan niet eens.
False flag ofcquote:Op donderdag 16 april 2026 10:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dit gebeurd is, dit is tenslotte geen Kremlinbeleid.
Dat kan nu ookquote:Op donderdag 16 april 2026 13:40 schreef BEFEM het volgende:
Leip om het Shaktar stadion te zien. Zou ik graag een keer heen gaan. Hopelijk kan dat ooit.
heel veel sterkte gewenst de komende tijd, php'tjequote:
Pic is ook al iets van 4 jaar oud...quote:Op donderdag 16 april 2026 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
Offtopic maar bij de NOS: 'Defensie stopt met droneoefeningen bij Weert' en dan dit plaatje erbij
[ afbeelding ]
Krijg je dan een professioneel gevoel bij onze defensie, als vrouwen met hun lange haren los bezig zijn?
Zou @:AchJa ook met wapperende manen flaneren?
Zoiets hebben we wel eens vaker gehoord... (Understatement).quote:Op donderdag 16 april 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
De kans dat Poetin 2026 overleeft is aan het afnemen.
Dit keer echt(tm).quote:Op donderdag 16 april 2026 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoeits hebben we wel eens vaker gehoord... (Understatement).
Meloni was altijd al prima bezig. Maar ja, past niet in het linkse pulletje dus kreeg alleen maar commentaar.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:36 schreef Korenfok het volgende:
Melloni is ook telkens goed bezig!
Zo prettig dat er ook steeds meer realistische partijen komen aan de rechter kant van het spectrum. Politici wie heldere kijken hebben op zaken als Europa, Rusland en Oekraine.
Orban, zijn gelijksoortige in Europa (afd, Fvd, Farage enz) hanteren allemaal de muis en Leeuw strategie. Ze leiden de leeuw naar binnen, die verscheurt alles, en de muis krijgt de leftovers.
Toch prettig dat er nog Politici zijn die echt voor het belang van hun land kunnen denken.
Er zijn te veel wappies actief aan de neo rechterkant. (alles rechts van cda, VVD en de SGP).quote:Op donderdag 16 april 2026 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meloni was altijd al prima bezig. Maar ja, past niet in het linkse pulletje dus kreeg alleen maar commentaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |