Wie moet er nu naar zijn verjaardagsfeestje komen ?quote:Op zondag 12 april 2026 23:03 schreef RotatoR het volgende:
Poetin houdt geen vriendjes over zo.
[ x ]
Ik denk dat ik wel iemand weet die daar wel oren naar zou hebben.quote:Op zondag 12 april 2026 23:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie moet er nu naar zijn verjaardagsfeestje komen ?![]()
Ik denk dat jij er wel méér dan een weet.quote:Op zondag 12 april 2026 23:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel iemand weet die daar wel oren naar zou hebben.
Nu nog eens Noord-Korea aanpakken.quote:Op zondag 12 april 2026 23:03 schreef RotatoR het volgende:
Poetin houdt geen vriendjes over zo.
[ x ]
Dat wordt weer tijd voor wat nieuwe SMO'tjes.quote:Op zondag 12 april 2026 23:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie moet er nu naar zijn verjaardagsfeestje komen ?![]()
quote:On other directions, there were no significant changes in the situation.
Since the beginning of the ceasefire, no missile or aerial strikes, or attacks by kamikaze drones (such as "Shahid/Herbera") have been recorded, but the enemy has carried out 1,355 artillery attacks on our military positions; conducted 115 assaults; and delivered 6,226 drone strikes (including fpv drones - 1,677; kamikaze drones - 4,549).
In total, since the beginning of the ceasefire, a total of 7,696 violations by the enemy have been recorded.
Russia, in general, is adhering to the ceasefire it declared, but continues to conduct combat operations on certain directions, including with the use of fpv drones and kamikaze drones of the types "Italmas", "Lancet", and "Molniya".
Grapje toch?quote:Op maandag 13 april 2026 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
Orthodox paasfeest van gisteren. Vroom Christen.
Hij is cultureel en in zijn uitingen erg Christelijk. Dat was Bush jr. bijvoorbeeld ook.quote:Op maandag 13 april 2026 11:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Grapje toch?
Als iemand dichter bij de duivel staat dan bij God, dan is dat Poetin wel.
Doet hij uberhaupt iets NIET wat God verboden heeft?
Er zijn maar 469 aanvallen geregistreerd (door Oekraine) en hier en daar doden gevallen. Maargoed, het kan altijd erger ja.quote:Op maandag 13 april 2026 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Orthodox paasfeest van gisteren. Vroom Christen.
@:Scjvb
Overigens is mij meegevallen dat het het paasbestand min of meer heeft stand gehouden. Over en weer wat schermutselingen maar dat was het ook.
Ik vond hoe ze 2 rus PoWs in burgerkleding naar de linie stuurde, bestand ff "testen", om vervolgens natuurlijk door rus in stukjes te worden geblazen wel humor.quote:Op maandag 13 april 2026 13:42 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er zijn maar 469 aanvallen geregistreerd (door Oekraine) en hier en daar doden gevallen. Maargoed, het kan altijd erger ja.
Het kwaad zit in elk mens mijn beste.quote:Op maandag 13 april 2026 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
Lol. Met een kaarsje in een kerk staan maakt je nog niet "erg Christelijk" natuurlijk. Helemaal niet als die zelfde kerk een verlengstuk is van je regime en er uit jouw naam de meest gruwelijke shit wordt uitgehaald in het buurland dat je hebt aangevallen.
Voor zover dat waar is dan is dat fout. Had niet gemogen.quote:Op maandag 13 april 2026 13:42 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er zijn maar 469 aanvallen geregistreerd (door Oekraine) en hier en daar doden gevallen. Maargoed, het kan altijd erger ja.
Laat me raden, was geen kremlinbeleid.quote:Op maandag 13 april 2026 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor zover dat waar is dan is dat fout. Had niet gemogen.
Dat kan niemand met enige zekerheid zeggen. Dan moeten we inzage krijgen in hoe de commandostructuur daar werkt en hoe de orders tot stand komen.quote:Op maandag 13 april 2026 14:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat me raden, was geen kremlinbeleid.
Je ziet President en alleenheerser Poetin hierboven een kaarsje vasthouden in de kerk, hoe kan zo'n enorm vrome en christelijke man nou ooit verantwoordelijk zijn voor een dikke 4 jaar oorlog die zijn land voert in een buurland?quote:Op maandag 13 april 2026 14:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat me raden, was geen kremlinbeleid.
Dan is hij dus niet christelijk.....quote:Op maandag 13 april 2026 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is cultureel en in zijn uitingen erg Christelijk. Dat was Bush jr. bijvoorbeeld ook.
Hij doorleeft de cultuur.
Politiek gezien is hij niet van de richting "Als iemand u op de ene wang slaat, keer hem dan ook de andere toe" als je dat bedoelt. Maar dat kan ook niet.
Sure, maar een Christen doet ten minste zijn best om zich aan de Bijbelse maatstaven te houden.quote:Op maandag 13 april 2026 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kwaad zit in elk mens mijn beste.
Hopelijk komen die ratten linksom of rechtsom aan de beurt.quote:
Als het niet van hogerhand is goed gekeurd, dan is er een serieus probleem in Rusland. Er zijn dan een 2tal opties mogelijk.quote:Op maandag 13 april 2026 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan niemand met enige zekerheid zeggen. Dan moeten we inzage krijgen in hoe de commandostructuur daar werkt en hoe de orders tot stand komen.
Het weer daar was de afgelopen drie weken heel lekker zonnig met weinig neerslag. De drassige ondergrond is behoorlijk opgedroogd.quote:
De ruta en nl defensie koopt ze blijkbaar ook. 2000 per jaar is nogal.quote:Op maandag 13 april 2026 21:19 schreef BEFEM het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ten-bouwen~b8a7650e/
Wat is deze. Is dat die vent die eerder in het nieuws kwam omdat ie mogelijk louche zou zijn?
Iemand info over die zogenaamde kruisraket die wij in Nederland maken en aan Oekraine leveren?
Ja of optie 4 dat Russen reageren op (vermeend) Oekraïens vuur.quote:Op maandag 13 april 2026 17:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Als het niet van hogerhand is goed gekeurd, dan is er een serieus probleem in Rusland. Er zijn dan een 2tal opties mogelijk.
1. Leger commandanten krijgen essentiële informatie over een wapenstilstand niet!
2. Leger commandanten of manschappen opereren tegen de wil in van Poetin.
Beide opties zullen hele grote consequenties hebben in een functionerend leger.
Dus 3. globale Opties; 1. Poetin beveelt / staat toe om aanvallen door te laten gaan. 2. bevel van wapenstilstand wordt niet opgevolgd. 3. bevel van wapenstilstand komt niet terrecht bij alle onderdelen.
PS hoe betrouwbaar is een afspraak met een land wie deze 2 zaken speelt, als het niet van boven af wordt goedgekeurd?
Ben benieuwd welk van de 3 het nu zal zijn in jou ogen?
Nee, dat doen ze niet soms, maar constant.quote:Op maandag 13 april 2026 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat ze soms ook gewoon hun boekje/scoop te buiten gaan hoor.
Dus als ze buiten hun scoop / boekje gaan, heeft Rusland dan een probleem als leger of niet?quote:Op maandag 13 april 2026 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja of optie 4 dat Russen reageren op (vermeend) Oekraïens vuur.
Ik sluit ook niet uit dat ze soms ook gewoon hun boekje/scoop te buiten gaan hoor. Maar een wapenstilstand betekent praktisch nooit dat er helemaal geen vuur meer is.
En nee, ik verklaar de Russen niet heilig.
Blijkbaar is putin gewoon een verticaal uitgedaagde clown, die zijn eigen leger niet eens onder controle heeft.quote:Op maandag 13 april 2026 22:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dus als ze buiten hun scoop / boekje gaan, heeft Rusland dan een probleem als leger of niet?
Dat wisten wel al, met die colonne richting moskou door die huurlingen baas. Vliegvelden, legerbasissen compleet leeg en is uit eindelijk om gesproken en uit de lucht geschoten.quote:Op maandag 13 april 2026 22:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijkbaar is putin gewoon een verticaal uitgedaagde clown, die zijn eigen leger niet eens onder controle heeft.
Ja dat staat in het artikelquote:Op maandag 13 april 2026 21:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De ruta en nl defensie koopt ze blijkbaar ook. 2000 per jaar is nogal.
Als je op YT kijkt, dan is het vooral veel analysen over dat er een veranderde situatie is aan het front, met een xtreem duidelijk voordeel voor Oekraine. Zoals dat Oekraine dus blijkbaar 5x zoveel russen uitschakelt in verhouding tot een aantal maanden terug.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:54 schreef bianconeri het volgende:
Wel stilletjes de laatste tijd aangaande Oekraine.
Alle aandacht gaat naar Iran toe lijkt wel.
En ja daar kan ik zelf ook wat aan doen, maar zit niet zo in die dingen waar de bronnen zitten.
Het Russische voorjaarsoffensief is als een nachtkaars uitgegaan en Oekraïne beperkt zich tot drone en raketaanvallen in het achterland van Rusland. Dat is bijzonder effectief, maar meestal niet spectaculair.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:54 schreef bianconeri het volgende:
En ja daar kan ik zelf ook wat aan doen, maar zit niet zo in die dingen waar de bronnen zitten.
Oekraine controleert (mogelijk!) een grotere gebied als battle zone, dan aantal weken geleden. Bijna 40 tot 50 Km dieper in russische bezet gebied.quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het Russische voorjaarsoffensief is als een nachtkaars uitgegaan en Oekraïne beperkt zich tot drone en raketaanvallen in het achterland van Rusland. Dat is bijzonder effectief, maar meestal niet spectaculair.
Geen nieuws is goed nieuws. Voor Oekraïne dan.
Oh er is wel nieuwtje:quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:54 schreef bianconeri het volgende:
quote:The US has reinstated sanctions against Russian oil, - Politico.
These restrictions were previously partially suspended to curb oil and gas prices following the escalation in the Middle East and threats to supplies through the Strait of Hormuz
Het waren toch nazi's met Zelensky als fuhrer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |