Zuip ze danquote:
Dat schijnt een thee-smiley te zijn, maar dat hebben we 'jullie koffiedrinkers' nooit durven vertellenquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
heb geen zin om telkens die koffiesmiley te posten
Uh huh,quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
heb geen zin om telkens die koffiesmiley te posten
Blij dat ie ons bespaard is gebleven deze keerquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schijnt een thee-smiley te zijn, maar dat hebben we 'jullie koffiedrinkers' nooit durven vertellen
Het kan nog, weekend is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Blij dat ie ons bespaard is gebleven deze keer
Ik ook, ik moet elke keer een beetje huilen als ik zo'n voorspelbare repeterende tt ziequote:Op vrijdag 10 april 2026 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Blij dat ie ons bespaard is gebleven deze keer
Zo snel gaat het niet hierquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog, weekend is nog niet voorbij.
sweet onionquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog, weekend is nog niet voorbij.
Even een draaitabel tegenaan gegooidquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, afgelezen uit jouw Excel dan waarschijnlijk
Da's een relatief bescheiden kluit danquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit dat programma van Elly Lust terug te kijken, een ex-collega van mij heeft de kluit voor ¤18.000 belazerd
Oepsie, meneer is meteen gepikeerdquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch niet geopend .... Zeiktopic is ergens anders
Toen ze nog je collega was?quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit dat programma van Elly Lust terug te kijken, een ex-collega van mij heeft de kluit voor ¤18.000 belazerd
Nu al? Het weekend moet nog beginnen.quote:
De vrouw die dacht zijn vriendin te zijn dacht er anders overquote:
De ex collega is een man en die is de dader in Opgelicht in de Liefde.quote:
Alles is relatiefquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vrouw die dacht zijn vriendin te zijn dacht er anders over
Je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu al? Het weekend moet nog beginnen.
Hoe was hij als collega?quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ex collega is een man en die is de dader in Opgelicht in de Liefde.
Toffe collega met een leuke babbel, maar toen al (ruim 20 jaar geleden) beste vrienden met alcohol.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe was hij als collega?
Ken je die vriendin ook?
quote:
Asantequote:Op vrijdag 10 april 2026 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vertaalde het even voor de onwetenden.
quote:
Etters.quote:
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet?quote:
Ik wist het niet heel zeker, ik twijfelde aan mezelfquote:Op vrijdag 10 april 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet?
Je bent niet de enige die aan jou twijfelt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist het niet heel zeker, ik twijfelde aan mezelf
Uhu.quote:
Nee, ben de wereld van de mensheid aan het verlossen.quote:
Wat is de tussenstand?quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ben de wereld van de mensheid aan het verlossen.
De vorige sessies had ik toch wel de 100% dood te pakken.quote:
Dat betwijfel ik, we zijn hier nog redelijk compleetquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vorige sessies had ik toch wel de 100% dood te pakken.
Sessie 2, europa heeft nog 42% over.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, we zijn hier nog redelijk compleet
Klinkt bent onvriendelijkquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sessie 2, europa heeft nog 42% over.
Maar niet lang meer. Mijn covid doet wel wat het doen moet
T is stiekem best garppigquote:
En de buren, de dieren van de buren, de vlooien van die dieren, etcquote:
Ook badeendjes?quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de buren, de dieren van de buren, de vlooien van die dieren, etc
Je pakt het grondig aanquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de buren, de dieren van de buren, de vlooien van die dieren, etc
Dat is familie van de kakkerlak toch? Dan maken ze een kansquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is familie van de kakkerlak toch? Dan maken ze een kans
Ziektes gaan er niet bij werken
Stormen en meteorieten kunnen wel het einde zijn.
Het is nu eenmaal geen musk troepquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:29 schreef chufi het volgende:
Zou wel een big fail zijn geweest als dit fout zou zijn gegaan na 40+ jaar
Heb je een leuke dag ?quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:25 schreef Deisyy het volgende:
En ook hier bedankt voor de felicitaties! 😘
om wat?quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Technische Universität Darmstadt. Ik moest lachen.
De naam vind ik wel grappig.quote:
ZIeligquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie? Hoe lang kan je een 7jarige opsluiten in je werkbus buiten? En mag je er dan nog mee naar je werk rijden?
Gewoon nietquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie? Hoe lang kan je een 7jarige opsluiten in je werkbus buiten? En mag je er dan nog mee naar je werk rijden?
Hoe bedoel je dat? niet?quote:
Een 7 jarige sluit je niet op in een werkbusquote:
Waarom niet? Wil je zeggen dat daar wat mis mee is?quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een 7 jarige sluit je niet op in een werkbus
Jahquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je zeggen dat daar wat mis mee is?
Owquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jah![]()
Ik vind het altijd ongeloofwaardig dit soort verhalen. Niet te bevatten.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Nou ja, ongeloofwaardig is het niet, afwijkend wel.
Jij weet meer?quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ze kunnen niet parkeren daar in amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wat moet ik weten? Zeggen de beelden niet genoeg?quote:
Ze zeggen erbij dat ze niet precies de reden wetenquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik weten? Zeggen de beelden niet genoeg?
En ik zeg die ie niet parkeren kanquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zeggen erbij dat ze niet precies de reden weten
3-0 is niet goed genoeg voor marcquote:
Tegen dit heracles? Nee, zeker nietquote:
Zo niet moeten ze lekker degraderenquote:
quote:
Ik ook wel, ben nog nooit geweest naar een ballet voorstelling.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Daar zou ik nog wel eens naartoe willen
Ik hou van Tsjaikovskiquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook wel, ben nog nooit geweest naar een ballet voorstelling.
Dat is voor mij wel een bekende naam. Ik zou best wel eens een voorstelling van hem willen meemaken.quote:
Mooie benen.quote:
Het Zwanenmeer en de Notenkraker zijn van hem, dat zij meteen de bekendste balletvoorstellingen die er zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel een bekende naam. Ik zou best wel eens een voorstelling van hem willen meemaken.
quote:Op zondag 12 april 2026 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
@:Danny is jarig en dat vieren wij.
[ afbeelding ]
Goed oud geworden.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Achquote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
Las het vanmiddag ja. Weer een 'beroemde'.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
Die staat morgen niet meer gezond opquote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doenquote:
Nooit eigenlijkquote:
Dan gaan we mooi een nieuwe religie startenquote:Op zondag 12 april 2026 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doen
Ze zei het zojuist zelf in het NOS journaalquote:Op zondag 12 april 2026 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doen
Ik bel de ghostbusters!quote:Op zondag 12 april 2026 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaan we mooi een nieuwe religie starten
Achjee.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
Die was ook wel eng maart dit is een andere geloof ikquote:
Geef dan maar gewoon aan mijquote:Op zondag 12 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ge geeft al uw geld aan die mensen,
en zij gaan dan lekker op vakantie,
Maart was best eng, maar Sigourney nietquote:Op zondag 12 april 2026 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was ook wel eng maart dit is een andere geloof ik
Weet niet welke van de 2 enger is.quote:
Wat een baasquote:
Hullo Chanelquote:
Willempie loopt op eieren.quote:Op maandag 13 april 2026 08:14 schreef pullup het volgende:
Zou Willempie ook weak on crime zijn>?
Hij zal er zijn bek wel over houden vanavond
quote:
quote:
Ik weet wel wie ik enger vind.quote:Op zondag 12 april 2026 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet welke van de 2 enger is.
Die witte heeft wel gezegd dat hij niet naar de vs gaat zolang die oempaloempa er zit
Alleen heeft die witte met zijn voorgangers wel heel erg veel doden veroorzaakt,quote:Op maandag 13 april 2026 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik enger vind.
De paus houdt zijn rug gewoon recht. Daar kunnen heel wat politici een voorbeeld aan nemen.
Leo XIV![]()
Trump
Deze lijkt me wel prima mee te vallenquote:Op maandag 13 april 2026 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen heeft die witte met zijn voorgangers wel heel erg veel doden veroorzaakt,
om maar niet over de rest van hun ranzigheid te beginnen
Dat weten we meestal pas achteraf, vooral afhankelijk van welke lijken er weer uit de kast komenquote:Op maandag 13 april 2026 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel prima mee te vallen
[ afbeelding ]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderdquote:
Ach ja,ook geen fanvan het katholicisme maar alles is toch echt wel beter dan die oranje gekquote:Op maandag 13 april 2026 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weten we meestal pas achteraf, vooral afhankelijk van welke lijken er weer uit de kast komen
De laffe takquote:Op maandag 13 april 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderd
Kruistochten? Inquisitie? Kindermisbruik?quote:Op maandag 13 april 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja,ook geen fanvan het katholicisme maar alles is toch echt wel beter dan die oranje gek
Straks RTL 7, 20h27, een film.quote:Op maandag 13 april 2026 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
De laffe tak
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mjfcshblch22
Lijkt me een vrij slechte filmquote:Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks RTL 7, 20h27, een film.
Goede titel wel
En een hoop voor de toekomst?
Is vooral een film voor de simpelquote:Op maandag 13 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij slechte filmHeel even gekeken
Oh wacht, dat heeft hij zelf gedeeldquote:Op maandag 13 april 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderd
Ja, dat heeft hij zelf (laten) maken en gedeeldquote:Op maandag 13 april 2026 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh wacht, dat heeft hij zelf gedeeld![]()
Tering![]()
Daar kun je geen eens een parodie meer op maken.
quote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Het luxe menu in het witte huis
https://www.ad.nl/show/bi(...)s-bezorgen~a4468f4b/
Jij?quote:Op maandag 13 april 2026 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ok, wie heeft de zoekfunctie gemold?
Ik ben onschuldig en dat ik schuldig zou zijn zal ik tot het einde der tijden ontkennen.quote:
Jij bent al zo lang niet meer onschuldigquote:Op maandag 13 april 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig en dat ik schuldig zou zijn zal ik tot het einde der tijden ontkennen.
quote:Op maandag 13 april 2026 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent al zo lang niet meer onschuldig![]()
quote:
Zie je wel, jouw schuldquote:
Heeft iemand jou wel eens gezegd dat jij een etterbak bent? Bij deze dan.quote:
Zag dat fragmentje net voorbijkomen, wat een BS kan die man vertellen.quote:
Nou ja zeg, iedereen heel de dag buiten in de zon of zo....quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:09 schreef pullup het volgende:
Er is niet eens een pagina vol gepost gisteren
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:45 schreef ChocoFan het volgende:
En mogge en gefeliciteerd nog voor de jarige, gecondoleerd met onze Sonja.![]()
![]()
Trump is koekoek maar dat wisten we lang geleden al.![]()
Prachtige vogels weer voorbij zien komen net.![]()
Iedereen die dit leest, fijne dag vandaag.
Nope, ik ga bijna ook een stukkie rijden dus vandaag vind ik het niet zo heel erg. Zal best snel gemaakt worden, het is nog vroeg.quote:
Je was me mooi voor.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dubbel en dachten hetzelfde, in dit geval niet erg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 april 2026 08:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga een stukkie rijden. Fijne dag allemaal.
Goeiemoarn.quote:
Hey Fruitquote:
Meteen een goedequote:Op dinsdag 14 april 2026 08:07 schreef ChocoFan het volgende:
Nog een liedje dan maar.
quote:
quote:
Al weer jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft iemand jou wel eens gezegd dat jij een etterbak bent? Bij deze dan.
Jouw dag kan niet meer stukquote:
Wij zijn zo goed.quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:09 schreef pullup het volgende:
Er is niet eens een pagina vol gepost gisteren
Silence is goldenquote:
En wat heb je er zelf aan gedaan?quote:
Meeste posts op die pagina waren ongetwijfeld van mij, zeker als je alle goede morgens er af haaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |