Even een draaitabel tegenaan gegooidquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, afgelezen uit jouw Excel dan waarschijnlijk
Da's een relatief bescheiden kluit danquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit dat programma van Elly Lust terug te kijken, een ex-collega van mij heeft de kluit voor ¤18.000 belazerd
Oepsie, meneer is meteen gepikeerdquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch niet geopend .... Zeiktopic is ergens anders
Toen ze nog je collega was?quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit dat programma van Elly Lust terug te kijken, een ex-collega van mij heeft de kluit voor ¤18.000 belazerd
Nu al? Het weekend moet nog beginnen.quote:
De vrouw die dacht zijn vriendin te zijn dacht er anders overquote:
De ex collega is een man en die is de dader in Opgelicht in de Liefde.quote:
Alles is relatiefquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vrouw die dacht zijn vriendin te zijn dacht er anders over
Je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu al? Het weekend moet nog beginnen.
Hoe was hij als collega?quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ex collega is een man en die is de dader in Opgelicht in de Liefde.
Toffe collega met een leuke babbel, maar toen al (ruim 20 jaar geleden) beste vrienden met alcohol.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe was hij als collega?
Ken je die vriendin ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |