Je kan de boost ook gebruiken als je voor iemand rijdt. Je bent in de war met de inhaalmodus die je alleen mag gebruiken als je binnen een seconde van je voorganger rijdt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat de coureur zelf invloed heeft op het deployen van energie in tegenstelling tot de F1
En push to pass geldt voor iedere coureur, niet alleen als je vlak achter een ander rijdt, zoals de huidige Boost of voorheen DRS. Je kunt het dus ook gebruiken om te verdedigen.
“Is” zegt die. Nee mensen vinden het een probleem.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je snap echt niet wat het probleem met de '26-regs is he?
Jah, sinds ik de nieuwe layout aan heb staan is m'n custom css niet meer actiefquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het vervelender dat mensen niet snappen wat negeren betekent
Nou ik heb toevallig gewoon de objectieve uitleg van ChatGPT erin gegooid dus wat klaag je? Of je moet me weer eens zwartmaken.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij snapt niet eens wat push to pass in Indycar is.
CHatGPT gebruikenquote:Op vrijdag 17 april 2026 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik heb toevallig gewoon de objectieve uitleg van ChatGPT erin gegooid dus wat klaag je? Of je moet me weer eens zwartmaken.
Staat er misinformatie in dat stuk tekst?quote:
Dat je ChatGPT gebruikt om je mening te vormenquote:Op zaterdag 18 april 2026 08:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat er misinformatie in dat stuk tekst?
In dat geval hoor ik hier graag een toelichting over
Nou ik denk ook kritisch na als je gewoon even leest wat ik zeg. En nog handiger: ook begrijpt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je ChatGPT gebruikt om je mening te vormen![]()
Leer eens kritisch na te denken en zelf je mening te vormen door informatie te zoeken ipv om een AI bot te gebruiken die dingen voor je uitkauwt.
Waarom vermoeiende discussies voeren met iemand die dat niet waard is?quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leer eens kritisch na te denken en zelf je mening te vormen door informatie te zoeken ipv om een AI bot te gebruiken die dingen voor je uitkauwt.
Het jeukte teveel. Mijn fout.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom vermoeiende discussies voeren met iemand die dat niet waard is?
Dit slaat trouwens ook helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar wel twee keer keihard op me inhakken.quote:
*Gaat genieten van het perenijsje*quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*peerijsje aangeeft*
Met de complimenten van @:essnhills
Was niet echt een discussie hè. Meer een frontale aanval.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom vermoeiende discussies voeren met iemand die dat niet waard is?
quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*peerijsje aangeeft*
Met de complimenten van @:essnhills
quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Gaat genieten van het perenijsje*
Kritiekloos stil blijven doet dat helemaal niet.quote:Op maandag 20 april 2026 15:38 schreef opgebaarde het volgende:
Toto heeft het over collega's en als ook de werknemers de sport afvallen komt dat de sport niet ten goede. Vind ik.
Zijn nog een aantal gespreksrondes gaande over wat mogelijk is. Denk aan het einde van deze week.quote:Op maandag 20 april 2026 16:07 schreef Tijn het volgende:
Er is nog niks bekend over eventuele wijzigingen voor Miami, toch?
Nog niet nee. Zal in de week van de race wel bekend worden, wellicht nog wat eerder.quote:Op maandag 20 april 2026 16:07 schreef Tijn het volgende:
Vandaag laatste gesprekken tussen FIA, FOM en de teams en daarna moet er gestemd worden in de WMSC om eventuele nieuwe regels erdoor te krijgen.quote:Op maandag 20 april 2026 16:07 schreef Tijn het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |