abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2026 @ 21:40:25 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220544068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjes
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken ;)
pi_220544078
Nou, veel content vanavond. Vorkengate; nooit geweten dat ze aparte vorken hebben daar waar ze doucheputjes mee schoonmaken en zulks. Deze bewaren ze dan buiten in hun tuin zodat ze niet in de bestekla belanden en er dus mee gegeten gaat worden. Echt, nog nooit gehoord van afwassen zeker, misschien na gebruik? Aparte lui toch daar!
Vossen weer hoog en droog bovenaan. De Slangen en de Gieren deden ook geen enkele moeite om de opdracht tot een goed einde te brengen. De Vossen hadden een betere en consequente techniek; communiceren en dus tellen. Anouk past nu ook wat beter in de groep want Salar heeft in het begin al aangegeven dat je een team moet zijn en alle koppen dezelfde kant op moeten anders win je geen opdrachten, dat heeft ze tenminste nu wel door.
Die Melvin was weer ouderwets zuur bij Ranking De Bondgenoten. Die is denk ik ook wel aan zijn laatste maand bezig.
Het voorstukje van morgen beloofd niet veel goeds voor Salar. Mercedes is met vader 'lief' alle afleveringen manisch aan het bekijken of hij geen scheve schaats rijd of ook maar wat iets in die richting wijst, zoals een vriendschappelijk klapje op de schouder van Nyssa of Joshlyn of een onschuldige judo worp. Alle alarmbellen zijn dus al afgegaan of geïndoctrineerd door die vader. Mercedes snapt ook zeker niet hoe dingen gemonteerd zijn. Overigens vertoefde ze wel op een plek waar de zon flink scheen dus die zit lekker in Spanje zeker en heel toevallig is Thomas daar ook. Kan Salar daar misschien ook wel jaloers op reageren als hij daar weet van heeft. Maar goed, we gaan het zien in de aflevering van morgen. Dit dingetje kan in een voorstukje voor morgen natuurlijk ook heel erg uitvergroot zijn in de montage om je morgen te laten kijken, dus misschien valt het allemaal mee.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 21:42:08 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220544083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken ;)
Zou ook kunnen. We komen er vanzelf wel achter.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220545198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Zal wel weer een stukje zijn waarvan we van alles aannemen en na die zin barst ze in lachen uit (ofzo).
Zoiets zal het vast zijn en anders is het niet best als ze zo jaloers is.
pi_220545201
Dat gejank weer van die Chess ze wil zo graag horen dat het goed zit met Thomas
ze kan daar geen kant op natuurlijk want dat wordt gezien. Dan maar weer strelen
aaien kriebelen en tegen Kristie aankruipen. Ze is zo behaagziek dat het bijna eng is
  vrijdag 10 april 2026 @ 08:47:47 #106
3542 Gia
User under construction
pi_220545734
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als een aardvork in de grond staat hoe kun je er dan ineens mee gaan eten, neem je grootje in de maling
Ik vermoed dat iemand die vork buiten gepakt heeft en aan Nyssa heeft gegeven om de doucheputjes mee schoon te maken. Als haar dan niet verteld is dat ze die daarna buiten in de grond moet steken, lijkt het mij niet vreemd dat ze die in de afwas gooit.
  vrijdag 10 april 2026 @ 08:54:34 #107
3542 Gia
User under construction
pi_220545811
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:32 schreef schetterklep het volgende:
Oh jee, dat wordt gedoe. Misschien kapt ze er wel mee via dit telefoontje , ze heeft het goed daar zo te zien. :)
Denk eerder dat het een aanloopje is naar een breuk. Ze kan en wil niet zeggen dat ze vindt dat haar vader gelijk had betreffende Salar, want dan geeft ze toe dat ze het zelf verkeerd had ingeschat. Dus dan maar Salar beschuldigen van 'overspel'.

Overigens betreffende de muesli-gate van Ricky: Ik snap niet waarom hij toestemming vroeg aan Fianca en Bonnie! Hij had het samen met Melvin van hun pgb gekocht, dus is de helft gewoon van hem. Hoeft niks tegenover te staan. Hij is gewoon een watje die zich laat piepelen door de nukken van een paar rare vrouwen.
pi_220545961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
die is hooguit 1 weekje thuis geweest
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220546465
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:01:35 #110
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546769
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
Nou en? Lang genoeg om haar vriendje in de Loods een veeg uit de pan te geven blijkbaar ;)
pi_220546770
Dat heeft ze toch niet gezegd? Zie alleen nu filmpjes waaruit blijkt dat Salar weg wil, of het is zo gemonteerd dat er niets aan de hand is uiteindelijk net als met Fleuris, die ook zo vaak met die gedachten rondliep.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220546779
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,9 Kijkcijfer: 644.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14.

Mooie cijfers de gehele week door. Gisterenavond keken er 499.000 kijkers naar de lineaire aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:04:54 #113
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546790
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:28 schreef LionHeart het volgende:

[..]
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.
Prima idee... ^O^

vrijdag 10 april 2026 @ 11:08:31 #114
3542 Gia
User under construction
pi_220546823
Vraag 1 zou toch zijn: Hoe gaat het met je?
Vraag 1 is: Heb je mijn moeder al gesproken?
Antwoord: Nee
Vraag 2: Waarom niet?

Ik zou me, als vriendin, ook afvragen: Waar liggen je prioriteiten?
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:10:32 #115
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546854
Arme Salar.. nóg meer Para dan voor het belletje _O-

vrijdag 10 april 2026 @ 11:14:33 #116
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546880
En een AppelGate.. één appel is geen appel, geen appel is één appel te weing :P

vrijdag 10 april 2026 @ 11:16:38 #117
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546897
Hewt lijkt erop dat Salar aan de haak zit bij Mercedes.. hij wil naar huis :N De vraag is nu laat 'ie zich uit de loods hengelen :P
pi_220546994
Het is mij al eerder opgevallen dat iedereen, uitgezonderd Frank, staat af te wassen met een lopende kraan. Geen sopje waarschijnlijk? Zouden ze thuis ook de kraan doodleuk laten lopen? Of alleen maar hier, waar ze zelf geen rekeningen hoeven te betalen? Vragen, vragen en nog eens vragen............... :{
Belachelijke en dwingende wens van Salar om Mercedes te moeten bellen. Ze waren toch niet echt een stelletje, toch geen relatie? Die 2 maken elkaar nog gek door jaloezie en bovendien zal pappa Mercedes er alsnog alles aan doen om die gozer buiten hun deur te houden. :{w En dan ook nog een ander vragen om een vragenlijstje te maken voor hem. Kan die gast niet schrijven ofzo? 8)7
En met dat planken-volleybalspel was het niet alleen de schuld van de roze suikerspin, ook Roland deed het erg slecht. Er werd niet eens geteld dus deden ze maar wat. Toen Frank en sletje aan de beurt waren lag ik helemáál in een deuk. Die hadden niks geoefend neem ik aan? Wel goed dat iedereen er nu eens aan deel moest nemen.
Dat excuus-geknuffel van Roland begint me echt de keel uit te hangen. Wat is dat een nepgozert zeg! :r
pi_220547096
Het zou echt belachelijk zijn dat dit kind even denkt dat Salar naar huis moet komen voor haar. Deze relatie is toch al doomed and gloomed door die achterlijke vader van haar. Best egoïstisch, terwijl Salar on the move is om wederom de finale te behalen, dan ga je er toch niet uit!?!
Allemaal cabaretteketet!
pi_220547940
Kan natuurlijk ook een opzetje zijn tussen FEBO en Merkedes om nog even een verhaallijntje te maken en dat hij uiteindelijk helemaal nergens heen gaat. Aan de andere kant Salar is altijd vrij met andere vrouwen zonder dat hij bij bedoelingen daar mee heeft. Iedereen dacht dat hij in BB wat had met Nouchine die thuis gewoon een vriend had zitten. Joshlyn en Nyssa zijn een beetje van het zelfde soort meisjes als Nouchine die hij als een zusje beschouwde destijds.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220547950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
En een AppelGate.. één appel is geen appel, geen appel is één appel te weing :P

[ afbeelding ]
Wat een gezeur altijd, dat eten verdelen. Hoe moeilijk kan het zijn een beetje rekening met elkaar te houden en alles netjes onderling te verdelen en niet steeds maar pakken, pakken en nog eens pakken. Daar heeft die Roxy trouwens óók een handje naar. De hele pot met chocopasta leeg zitten vreten met stukjes brood en weer terug de pot is, vreselijk. :r
  vrijdag 10 april 2026 @ 13:28:00 #122
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220547958
Die ingekakte Salar na het belletje, dat hij zijn "Oogappeltje" Mercedes kil en gevoelloos vond overkomen zegt al genoeg dat er "iets" keihard aan het weglekken is ;)
pi_220547966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Kan natuurlijk ook een opzetje zijn tussen FEBO en Merkedes om nog even een verhaallijntje te maken en dat hij uiteindelijk helemaal nergens heen gaat. Aan de andere kant Salar is altijd vrij met andere vrouwen zonder dat hij bij bedoelingen daar mee heeft. Iedereen dacht dat hij in BB wat had met Nouchine die thuis gewoon een vriend had zitten. Joshlyn en Nyssa zijn een beetje van het zelfde soort meisjes als Nouchine die hij als een zusje beschouwde destijds.
Maar Mercedes is natuurlijk vergeten dat Salar haar op die manier ook aan de haak heeft geslagen, ook al sputterde ze zgn. wat tegen. Vrouwen kunnen geen vrienden hebben en mannen geen vriendinnen. Belachelijk gewoon. 8)7
pi_220547972
Ja, het zou echt van de zotte zijn als hij echt vertrekt vandaag of morgen. Kan me voorstellen dat hij deze maand nog af maakt en dat hij daarna gaat maar niet halverwege.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 april 2026 @ 13:47:21 #125
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220548063
Fiona / Roland kwam niet van de grond, dus maar even een beroep doen op het oude vertrouwde Mercedes / Salar-lijntje totdat Ricky / Nyssa elkaar in de houdgreep leggen.

Salar gaat helemaal nergens heen; als ie om kleine dingen al zo zwaar overdreven fanatiek reageert gaat ie echt niet een cyclus halverwege afbreken. Om in de ondertitel van @freaky40 te spreken: Allemaal cabaretteketet!

Bizar dat we niks meer horen over dat broodnodige telefoontje van Fianca, niks meer over vlinders, snorren of schilderdates. Gewoon alsof het nooit gebeurd is. Prima natuurlijk, het lag er sowieso veel te dik op. Maar ik zou haast m'n folie gaan strijken.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 10 april 2026 @ 14:08:02 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220548178
Zelfs 5 min zendtijd met ex deelnemers buiten de loods om de boel,op scherp te houden leggen natuurlijk geen windeireren ..

Jammer dat Febo geen Beltijd cadeau mag geven, al zouden ze dat maar al te graag doen :P
  vrijdag 10 april 2026 @ 14:12:06 #127
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220548207
Mazzel dat Salar alleen beltijd had aangevraagd, en geen bezoek.. ;)

vrijdag 10 april 2026 @ 17:49:38 #128
3542 Gia
User under construction
pi_220549476
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn dat dit kind even denkt dat Salar naar huis moet komen voor haar. Deze relatie is toch al doomed and gloomed door die achterlijke vader van haar. Best egoïstisch, terwijl Salar on the move is om wederom de finale te behalen, dan ga je er toch niet uit!?!
Volgens mij heeft Mercedes zich al aangesloten bij het reislustige groepje oud-bondgenoten. Dat is natuurlijk om in the picture te blijven. Oud-winnaars betalen dat van hun prijs, voor Mercedes betaalt pappie wel, want ze moet er wel bijhoren.
  vrijdag 10 april 2026 @ 17:54:58 #129
3542 Gia
User under construction
pi_220549519
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Fiona / Roland kwam niet van de grond, dus maar even een beroep doen op het oude vertrouwde Mercedes / Salar-lijntje totdat Ricky / Nyssa elkaar in de houdgreep leggen.
Nyssa is niet de judoka!
quote:
Salar gaat helemaal nergens heen; als ie om kleine dingen al zo zwaar overdreven fanatiek reageert gaat ie echt niet een cyclus halverwege afbreken. Om in de ondertitel van @:freaky40 te spreken: Allemaal cabaretteketet!
Denk dat Salar het voor zichzelf goed wil kunnen praten als hij iets zou gaan voelen voor, bijvoorbeeld, Anoek of Joshlyn. Hij us ook gewoon maar een man!
quote:
Bizar dat we niks meer horen over dat broodnodige telefoontje van Fianca, niks meer over vlinders, snorren of schilderdates. Gewoon alsof het nooit gebeurd is. Prima natuurlijk, het lag er sowieso veel te dik op. Maar ik zou haast m'n folie gaan strijken.
Inderdaad, raar.
  vrijdag 10 april 2026 @ 18:06:25 #130
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220549606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:54 schreef Gia het volgende:
Nyssa is niet de judoka!
Oh, maar dat wil niet zeggen dat ze hem niet in de houdgreep kan leggen, of andersom :P

[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 10-04-2026 18:17:45 ]
pi_220549632
Salar gaat inderdaad nergens heen. Die clown houdt van aandacht. _O-

Ik vraag me af of Mercedes niet geraakt is door wat Salar zei vlak vóór de bondjesceremonie. Namelijk dat haar aanwezigheid zijn winst in de weg stond. Zo ongeveer.

Ik zag haar eerder in een filmpje achter de draaitafel staan bij FunX. Dus zij vermaakt zich wel.

Ik zag ook hoe de regiekamer eruit ziet bij de febo. Onwijs veel camera's.
Hotapnyc
pi_220549722
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:30 schreef Chea49 het volgende:
Belachelijke en dwingende wens van Salar om Mercedes te moeten bellen. Ze waren toch niet echt een stelletje, toch geen relatie? Die 2 maken elkaar nog gek door jaloezie en bovendien zal pappa Mercedes er alsnog alles aan doen om die gozer buiten hun deur te houden. :{w En dan ook nog een ander vragen om een vragenlijstje te maken voor hem. Kan die gast niet schrijven ofzo? 8)7
Salar mag die wens best hebben, na dat hele supervreemde negatieve bezoek en Mercedes die zich regelmatig druk maakte over waar ze dan thuis in terecht kwam en hoeveel gezeik haar ouders waarschijnlijk over hun heen hadden gekregen. Als je om iemand geeft wil je dan even omkijken en hopelijk wat geruststelling krijgen, voor de ander en jezelf. Iedereen in z’n bondje begreep dat ook. Ik zie 0,0 probleem.

En vergeet niet he, ik blijf het zeggen, tuin niet in de montage door snel eenvoudige negatieve conclusies te trekken. Het kan heel goed zijn dat Anouk (wat gewoon een lieve meid is dus kan in de lijn der verwachting liggen) zelf iets heeft geopperd als ‘zal ik het anders even opschrijven als jij hardop nadenkt? - (je hebt veel te vragen en maar 5 minuten )’. Oid. Er zijn genoeg mensen die zo aardig zijn voor elkaar om mee te denken en dat voor te stellen en te doen voor een ander uit eigen initiatief. Zou ik ook zomaar voorgesteld kunnen hebben.

Monteren werkt nou eenmaal zo, je hebt beperkte tijd per uitzending dus er moet geknipt worden. Sommige dingen in dialogen worden er dus uitgeknipt. Dat kan ethisch, maar ook onethisch (SBS style). Al deed hier niemand wat fout in de montage imo en is het denk ik eerder de negatieve invulling van een kijker. Was niks aan de hand imo.
Leh-kùr
pi_220549810
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:20 schreef Willewa het volgende:

[..]
Salar mag die wens best hebben, na dat hele supervreemde negatieve bezoek en Mercedes die zich regelmatig druk maakte over waar ze dan thuis in terecht kwam en hoeveel gezeik haar ouders waarschijnlijk over hun heen hadden gekregen. Als je om iemand geeft wil je dan even omkijken en hopelijk wat geruststelling krijgen, voor de ander en jezelf. Iedereen in z’n bondje begreep dat ook. Ik zie 0,0 probleem.

En vergeet niet he, ik blijf het zeggen, tuin niet in de montage door snel eenvoudige negatieve conclusies te trekken. Het kan heel goed zijn dat Anouk (wat gewoon een lieve meid is dus kan in de lijn der verwachting liggen) zelf iets heeft geopperd als ‘zal ik het anders even opschrijven als jij hardop nadenkt? - (je hebt veel te vragen en maar 5 minuten )’. Oid. Er zijn genoeg mensen die zo aardig zijn voor elkaar om mee te denken en dat voor te stellen en te doen voor een ander uit eigen initiatief. Zou ik ook zomaar voorgesteld kunnen hebben.

Monteren werkt nou eenmaal zo, je hebt beperkte tijd per uitzending dus er moet geknipt worden. Sommige dingen in dialogen worden er dus uitgeknipt. Dat kan ethisch, maar ook onethisch (SBS style). Al deed hier niemand wat fout in de montage imo en is het denk ik eerder de negatieve invulling van een kijker. Was niks aan de hand imo.
Je hebt ook maar 5 minuten voor zo'n telefoon gesprek en dan is het zonde dat je dingen die je had willen vragen vergeet door de tijdsdruk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220550125
quote:
Volgens mij heeft Mercedes zich al aangesloten bij het reislustige groepje oud-bondgenoten. Dat is natuurlijk om in the picture te blijven.
Zeker, ik zag ergens in een stukje die John uit DBG weer zitten, dit keer bij dat pokerface waar de "bekende" Nederlanders op zijn want die moeten fietsen in India zag ik :') En toen hij er net uit was zat hij steeds in het publiek van dat prijs je rijk of rad van fortuin , wat het ook was :{ Die had ik ook anders ingeschat maar is ook harde kern C-figurant -O-
you tokkie to me?
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:26:08 #135
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550170
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:21 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Zeker, ik zag ergens in een stukje die John uit DBG weer zitten, dit keer bij dat pokerface waar de "bekende" Nederlanders op zijn want die moeten fietsen in India zag ik :') En toen hij er net uit was zat hij steeds in het publiek van dat prijs je rijk of rad van fortuin , wat het ook was :{ Die had ik ook anders ingeschat maar is ook harde kern C-figurant -O-
Voor DBG was John net als 3 andere oud-bondgenoten ook al in Million Dollar Island te zien geweest :D

Heb van dat pokergedoe eigenlijk alleen het laatste stukje gezien, ook Robert zou daar in te zien zijn (geweest?).
pi_220550229
:W
pi_220550230
:Y)
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:33:58 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550242
Dat moeten bellen lijkt ook wel een bedacht dingetje te zijn.
Ze is net weg.
pi_220550258
Meteen goede start met appel-gate *O*
you tokkie to me?
pi_220550261
hommeles in het vreetbondje
pi_220550262
Egoïstische snert mensen die RobRox
pi_220550267
Het wordt wel een beetje de zeurgenoten zo langzamerhand
Salar mist Mercedes maar lijkt af en toe meer voor de buhne
Chess is zoooo zielig zonder Thomas

Robert en Roxy die met jan en allemaal ruzie maken
Melvin die iedereen dood kijkt
gezeik om eten x 100
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220550270
Jaaa Hyroxxen *O*
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:36:27 #144
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550271
Egoïstisch stel
pi_220550273
Als de boodschappen binnenkomen moet je jezelf gelijk vol vreten want anders is het op.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:37:00 #146
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550280
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
Het wordt wel een beetje de zeurgenoten zo langzamerhand
Salar mist Mercedes maar lijkt af en toe meer voor de buhne
Chess is zoooo zielig zonder Thomas

Robert en Roxy die met jan en allemaal ruzie maken
Melvin die iedereen dood kijkt
gezeik om eten x 100
Kan echt niet inderdaad, dat zeuren is onze taak!! *O* *O*
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:37:25 #147
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220550284
Alles draait om Melvin ...??
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:37:41 #148
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550286
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:36 schreef StephanL het volgende:
Jaaa Hyroxxen *O*
Allemaal een keer Hi tegen Rox zeggen?! :P
pi_220550289
Salar wordt wel vaak gek daar
pi_220550294
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Allemaal een keer Hi tegen Rox zeggen?! :P
Keihard sporten :+
pi_220550297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:38 schreef StephanL het volgende:
Salar wordt wel vaak gek daar
aaandachttttt :O
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:39:50 #152
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550309
Gewoon bellen, nu meteen, hebben we dat ook gehad.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:41:49 #153
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550327
Top! Ze luisteren!

In dat geval: Iedereen omwisselen met nieuwe deelnemers, nu meteen, hebben we dat ook gehad |:)
pi_220550335
gratis bellen voor Chess zo
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220550339
Ja, waarom zegt ze dat op het eind.
pi_220550340
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
Ze nam nog net niet het hele gesprek over O-)
pi_220550345
Raar kind
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:43:36 #158
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220550346
Alle oud winnaars aan de anere kant ook
Musica Español
Come On
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:43:37 #159
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550347
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
Even de groetjes doen, is niet echt bellen.
pi_220550350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, waarom zegt ze dat op het eind.
Jeuk?
pi_220550358
vind dit wel een beetje toneel
waarom zegt ze dit op het eind

was een prima gesprek
en ja kom lekker naar huis
is toch geen rare opmerking, ze hebben lol daar met een heel stel
vind dat Salar er nu zelf een ding van maakt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:45:44 #162
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550371
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
vind dit wel een beetje toneel
waarom zegt ze dit op het eind

was een prima gesprek
en ja kom lekker naar huis
is toch geen rare opmerking, ze hebben lol daar met een heel stel
vind dat Salar er nu zelf een ding van maakt
Denk dat Ricky gelijk heeft, die mist 'm gewoon, maar het is Mercedes dus die gaat dat echt niet letterlijk zeggen.

(net als toen met die ballenquiz, mokkend op de bank tot Melvin iets zei als 'je mist 'm gewoon' waarop ze ontdooide en glimlachend knikte)
pi_220550373
Nyssa doet ook mee aan het toneeltje

ow er is iets aan de hand
volgens Salar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:46:12 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220550378
Oeps ze zijn al begonnen :{
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:46:27 #165
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550380
Ach ja, wel weer een aflevering vol zo :')
pi_220550387
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Nyssa doet ook mee aan het toneeltje

ow er is iets aan de hand
volgens Salar
Je wordt vanzelf gek in zo'n loods. Elk beetje informatie wordt compleet over geanalyseerd. Is elke keer zo.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:47:13 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220550388
Jup .. Salar is helemaal parabrother _O-
pi_220550392
man man man
nou
dit is leuk om terug te kijken
weet niet welk gesprek Salar heeft gezien
maar dit slaat echt nergens op
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220550398
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
man man man
nou
dit is leuk om terug te kijken
weet niet welk gesprek Salar heeft gezien
maar dit slaat echt nergens op
Hij heeft geen ongelijk....
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:48:16 #170
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550403
Spelletje svp.
Dit is een enorme fake-drama.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:48:35 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220550406
"Kleine zusje,," ?? zei Salar dat ook niet over Mercedes in het begin? _O-
pi_220550416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:47 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Hij heeft geen ongelijk....
vindt het echt zwaar overdreven
de spoilers leken veel erger
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:49:13 #173
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220550417
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
"Kleine zusje,," ?? zei Salar dat ook niet over Mercedes in het begin? _O-
ja zo begon het
Musica Español
Come On
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:49:15 #174
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550419

Moet ze bij dit gesprek nu ook weer notuleren ja? |:)
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:49:29 #175
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550421
Een eigen foto (Mercedes). Zoiets breng je toch niet mee naar binnen.
pi_220550425
allemaal ongesteld daar in die loods
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220550426
Jammer hoor dat je niet eens enthousiast naar elkaar kunt doen, arm over elkaar oid want dan viert de jaloezie hoogtij bah!!!
pi_220550428
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
vindt het echt zwaar overdreven
de spoilers leken veel erger
Mercedes was raar. Geen enkel contact met mama Salar, die zo lief voor haar was. En zo jaloers... Raar kind. En dan nog even snel roepen 'kom lekker naar huis'
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:51:02 #179
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550434
Tot de eerste reclameblok dat gedoe.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:51:06 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220550436
Nissie Die andere Juicy gaat ook aan Ouwemannetjepesten doen? :{
pi_220550451
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Mercedes was raar. Geen enkel contact met mama Salar, die zo lief voor haar was. En zo jaloers... Raar kind. En dan nog even snel roepen 'kom lekker naar huis'
Haar gezicht vertrok ook toen hij vroeg of ze kontakt had gehad met zijn moeder.
pi_220550454
Mercedes is net zo goed geen relatie materiaal. Vergooi je avontuur niet voor haar.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:52:47 #183
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550459
quote:

[..]
Daarom klinkt het ook ongelovig.
Moeder stond bij de poort, en dan zouden ze niets hebben besproken tijdens de rit naar huis?
pi_220550463
quote:

[..]
dat hele jaloerse is wat ze beiden doen
merc is 2 of 3 maal in de loods aangesproken op iets wat ze fout zou doen volgens Salar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220550472
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:

[..]
Moeder stond bij de poort, en dan zouden ze niets hebben besproken tijdens de rit naar huis?
Moeder van Salar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220550481
quote:
Ik vind het ook maar vreemd. Maar ze lijkt toch erg gericht op thuis en de moeder van Salar was misschien iets te direct tijdens dat bezoek en is dan al door haar ouders ook tot verboden contact gemaakt :{
you tokkie to me?
pi_220550485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:

[..]
De moeder van Salar stond daar niet..
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:54:20 #188
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550488

Ik snap ineens de vader van Mercedes wat beter; zo'n gozer ergens in een loods met een foto van z'n vrouw en z'n kind op het nachtkastje |:)

Wel handig geheugensteuntje, die tag :')
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:54:31 #189
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220550491
Godsamme.. na dat HandjeOpdeBil van Rox komt nu een ½Tweeling ook effe Frankbashen :N
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:55:11 #190
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:

[..]
De moeder van Salar stond daar niet..
OK misvertstand, dacht haar moeder.
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:02:17 #191
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220550561
Tuurlijk nóg een keer belle jôh _O-
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:02:23 #192
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550563
En het gaat door waar ze waren.
pi_220550575
weer bellen??? ga toch weg joh
Ga lekker eruit, kun je praten met haar
pi_220550576
Salar gaat alles winnen *O*
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:03:25 #195
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Of op bezoek.
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:03:56 #196
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Als ie slim is, laat ie Chess bellen. Kost haar bondje dan punten en kan hij ook nog even snel belminuten pakken :D
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:04:01 #197
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220550588
Logische dat Bondje Rood nu gaat muiten.. nóg meer punten eraf voor Salar
pi_220550593
Nyssa is wel een top wijf hoor.

Nu gaat alles goedkomen *O*
pi_220550594
pffff slappe zak
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:04:29 #200