Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te makenquote:Op donderdag 9 april 2026 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjes
Zou ook kunnen. We komen er vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken
Zoiets zal het vast zijn en anders is het niet best als ze zo jaloers is.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Zal wel weer een stukje zijn waarvan we van alles aannemen en na die zin barst ze in lachen uit (ofzo).
Ik vermoed dat iemand die vork buiten gepakt heeft en aan Nyssa heeft gegeven om de doucheputjes mee schoon te maken. Als haar dan niet verteld is dat ze die daarna buiten in de grond moet steken, lijkt het mij niet vreemd dat ze die in de afwas gooit.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als een aardvork in de grond staat hoe kun je er dan ineens mee gaan eten, neem je grootje in de maling
Denk eerder dat het een aanloopje is naar een breuk. Ze kan en wil niet zeggen dat ze vindt dat haar vader gelijk had betreffende Salar, want dan geeft ze toe dat ze het zelf verkeerd had ingeschat. Dus dan maar Salar beschuldigen van 'overspel'.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:32 schreef schetterklep het volgende:
Oh jee, dat wordt gedoe. Misschien kapt ze er wel mee via dit telefoontje , ze heeft het goed daar zo te zien.
ook Merrie zit in Malagaquote:Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
die is hooguit 1 weekje thuis geweest
Nou en? Lang genoeg om haar vriendje in de Loods een veeg uit de pan te geven blijkbaarquote:Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
die is hooguit 1 weekje thuis geweest
Prima idee...quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:28 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.
Wat een gezeur altijd, dat eten verdelen. Hoe moeilijk kan het zijn een beetje rekening met elkaar te houden en alles netjes onderling te verdelen en niet steeds maar pakken, pakken en nog eens pakken. Daar heeft die Roxy trouwens óók een handje naar. De hele pot met chocopasta leeg zitten vreten met stukjes brood en weer terug de pot is, vreselijk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
En een AppelGate.. één appel is geen appel, geen appel is één appel te weing![]()
[ afbeelding ]
Maar Mercedes is natuurlijk vergeten dat Salar haar op die manier ook aan de haak heeft geslagen, ook al sputterde ze zgn. wat tegen. Vrouwen kunnen geen vrienden hebben en mannen geen vriendinnen. Belachelijk gewoon.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Kan natuurlijk ook een opzetje zijn tussen FEBO en Merkedes om nog even een verhaallijntje te maken en dat hij uiteindelijk helemaal nergens heen gaat. Aan de andere kant Salar is altijd vrij met andere vrouwen zonder dat hij bij bedoelingen daar mee heeft. Iedereen dacht dat hij in BB wat had met Nouchine die thuis gewoon een vriend had zitten. Joshlyn en Nyssa zijn een beetje van het zelfde soort meisjes als Nouchine die hij als een zusje beschouwde destijds.
Volgens mij heeft Mercedes zich al aangesloten bij het reislustige groepje oud-bondgenoten. Dat is natuurlijk om in the picture te blijven. Oud-winnaars betalen dat van hun prijs, voor Mercedes betaalt pappie wel, want ze moet er wel bijhoren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn dat dit kind even denkt dat Salar naar huis moet komen voor haar. Deze relatie is toch al doomed and gloomed door die achterlijke vader van haar. Best egoïstisch, terwijl Salar on the move is om wederom de finale te behalen, dan ga je er toch niet uit!?!
Nyssa is niet de judoka!quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Fiona / Roland kwam niet van de grond, dus maar even een beroep doen op het oude vertrouwde Mercedes / Salar-lijntje totdat Ricky / Nyssa elkaar in de houdgreep leggen.
Denk dat Salar het voor zichzelf goed wil kunnen praten als hij iets zou gaan voelen voor, bijvoorbeeld, Anoek of Joshlyn. Hij us ook gewoon maar een man!quote:Salar gaat helemaal nergens heen; als ie om kleine dingen al zo zwaar overdreven fanatiek reageert gaat ie echt niet een cyclus halverwege afbreken. Om in de ondertitel van @:freaky40 te spreken: Allemaal cabaretteketet!
Inderdaad, raar.quote:Bizar dat we niks meer horen over dat broodnodige telefoontje van Fianca, niks meer over vlinders, snorren of schilderdates. Gewoon alsof het nooit gebeurd is. Prima natuurlijk, het lag er sowieso veel te dik op. Maar ik zou haast m'n folie gaan strijken.
Oh, maar dat wil niet zeggen dat ze hem niet in de houdgreep kan leggen, of andersomquote:
Salar mag die wens best hebben, na dat hele supervreemde negatieve bezoek en Mercedes die zich regelmatig druk maakte over waar ze dan thuis in terecht kwam en hoeveel gezeik haar ouders waarschijnlijk over hun heen hadden gekregen. Als je om iemand geeft wil je dan even omkijken en hopelijk wat geruststelling krijgen, voor de ander en jezelf. Iedereen in z’n bondje begreep dat ook. Ik zie 0,0 probleem.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:30 schreef Chea49 het volgende:
Belachelijke en dwingende wens van Salar om Mercedes te moeten bellen. Ze waren toch niet echt een stelletje, toch geen relatie? Die 2 maken elkaar nog gek door jaloezie en bovendien zal pappa Mercedes er alsnog alles aan doen om die gozer buiten hun deur te houden.En dan ook nog een ander vragen om een vragenlijstje te maken voor hem. Kan die gast niet schrijven ofzo?
![]()
Je hebt ook maar 5 minuten voor zo'n telefoon gesprek en dan is het zonde dat je dingen die je had willen vragen vergeet door de tijdsdruk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar mag die wens best hebben, na dat hele supervreemde negatieve bezoek en Mercedes die zich regelmatig druk maakte over waar ze dan thuis in terecht kwam en hoeveel gezeik haar ouders waarschijnlijk over hun heen hadden gekregen. Als je om iemand geeft wil je dan even omkijken en hopelijk wat geruststelling krijgen, voor de ander en jezelf. Iedereen in z’n bondje begreep dat ook. Ik zie 0,0 probleem.
En vergeet niet he, ik blijf het zeggen, tuin niet in de montage door snel eenvoudige negatieve conclusies te trekken. Het kan heel goed zijn dat Anouk (wat gewoon een lieve meid is dus kan in de lijn der verwachting liggen) zelf iets heeft geopperd als ‘zal ik het anders even opschrijven als jij hardop nadenkt? - (je hebt veel te vragen en maar 5 minuten )’. Oid. Er zijn genoeg mensen die zo aardig zijn voor elkaar om mee te denken en dat voor te stellen en te doen voor een ander uit eigen initiatief. Zou ik ook zomaar voorgesteld kunnen hebben.
Monteren werkt nou eenmaal zo, je hebt beperkte tijd per uitzending dus er moet geknipt worden. Sommige dingen in dialogen worden er dus uitgeknipt. Dat kan ethisch, maar ook onethisch (SBS style). Al deed hier niemand wat fout in de montage imo en is het denk ik eerder de negatieve invulling van een kijker. Was niks aan de hand imo.
Zeker, ik zag ergens in een stukje die John uit DBG weer zitten, dit keer bij dat pokerface waar de "bekende" Nederlanders op zijn want die moeten fietsen in India zag ikquote:Volgens mij heeft Mercedes zich al aangesloten bij het reislustige groepje oud-bondgenoten. Dat is natuurlijk om in the picture te blijven.
Voor DBG was John net als 3 andere oud-bondgenoten ook al in Million Dollar Island te zien geweestquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:21 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Zeker, ik zag ergens in een stukje die John uit DBG weer zitten, dit keer bij dat pokerface waar de "bekende" Nederlanders op zijn want die moeten fietsen in India zag ikEn toen hij er net uit was zat hij steeds in het publiek van dat prijs je rijk of rad van fortuin , wat het ook was
Die had ik ook anders ingeschat maar is ook harde kern C-figurant
Kan echt niet inderdaad, dat zeuren is onze taak!!quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
Het wordt wel een beetje de zeurgenoten zo langzamerhand
Salar mist Mercedes maar lijkt af en toe meer voor de buhne
Chess is zoooo zielig zonder Thomas
Robert en Roxy die met jan en allemaal ruzie maken
Melvin die iedereen dood kijkt
gezeik om eten x 100
Keihard sportenquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allemaal een keer Hi tegen Rox zeggen?!
Denk dat Ricky gelijk heeft, die mist 'm gewoon, maar het is Mercedes dus die gaat dat echt niet letterlijk zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
vind dit wel een beetje toneel
waarom zegt ze dit op het eind
was een prima gesprek
en ja kom lekker naar huis
is toch geen rare opmerking, ze hebben lol daar met een heel stel
vind dat Salar er nu zelf een ding van maakt
Je wordt vanzelf gek in zo'n loods. Elk beetje informatie wordt compleet over geanalyseerd. Is elke keer zo.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Nyssa doet ook mee aan het toneeltje
ow er is iets aan de hand
volgens Salar
Hij heeft geen ongelijk....quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
man man man
nou
dit is leuk om terug te kijken
weet niet welk gesprek Salar heeft gezien
maar dit slaat echt nergens op
vindt het echt zwaar overdrevenquote:
ja zo begon hetquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
"Kleine zusje,," ?? zei Salar dat ook niet over Mercedes in het begin?
Mercedes was raar. Geen enkel contact met mama Salar, die zo lief voor haar was. En zo jaloers... Raar kind. En dan nog even snel roepen 'kom lekker naar huis'quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
vindt het echt zwaar overdreven
de spoilers leken veel erger
Haar gezicht vertrok ook toen hij vroeg of ze kontakt had gehad met zijn moeder.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Mercedes was raar. Geen enkel contact met mama Salar, die zo lief voor haar was. En zo jaloers... Raar kind. En dan nog even snel roepen 'kom lekker naar huis'
Daarom klinkt het ook ongelovig.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Mercedes was raar. Geen enkel contact met mama Salar, die zo lief voor haar was. En zo jaloers... Raar kind. En dan nog even snel roepen 'kom lekker naar huis'
dat hele jaloerse is wat ze beiden doenquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Moeder van Salar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom klinkt het ook ongelovig.
Moeder stond bij de poort, en dan zouden ze niets hebben besproken tijdens de rit naar huis?
Ik vind het ook maar vreemd. Maar ze lijkt toch erg gericht op thuis en de moeder van Salar was misschien iets te direct tijdens dat bezoek en is dan al door haar ouders ook tot verboden contact gemaaktquote:Mercedes was raar. Geen enkel contact met mama Salar, die zo lief voor haar was. En zo jaloers... Raar kind. En dan nog even snel roepen 'kom lekker naar huis'
De moeder van Salar stond daar niet..quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom klinkt het ook ongelovig.
Moeder stond bij de poort, en dan zouden ze niets hebben besproken tijdens de rit naar huis?
OK misvertstand, dacht haar moeder.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
De moeder van Salar stond daar niet..
Als ie slim is, laat ie Chess bellen. Kost haar bondje dan punten en kan hij ook nog even snel belminuten pakkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |