Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:44 schreef -0- het volgende:
Bij 2-0 was er een gekke slomo en stond de stand op de achtergrond op 4-0
Is weer eens wat anders dan "ik word gek".quote:Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
Salar die elke keer zegt
heb ik heb ik
Rox ook motorisch gestoordquote:Op donderdag 9 april 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Roxy doet het ook niet goed, ligt niet alleen aan Frank
zolang het niet om kennis gaatquote:
mag van mij vakerquote:Op donderdag 9 april 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En ze spelen maar zelden met het hele bondje.
Er mag nog best iets af bij Roxquote:Op donderdag 9 april 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
De gieren kunnen iig weer gewoon eten bestellen , niet veel maar toch
Van mij welquote:Op donderdag 9 april 2026 20:02 schreef schetterklep het volgende:
Mag de rest dan ook even zo roepen "ik wil en ga bellen"?
Thomas is helemaal hoteldebotelquote:Op donderdag 9 april 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Precies..Thomas weet héél goed hoe Chest is
Hop hop hop, van de een naar de andere wipquote:Op donderdag 9 april 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Precies..Thomas weet héél goed hoe Chest is
Mooi mooi dan istie heel snel op de hoogtequote:Op donderdag 9 april 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thomas is helemaal hoteldebotel
wel in Malaga momenteel
met een aantal ander oud bondgenoten
hij heeft al bij Nick in de auto gezeten en gezegd dat hij niet kan wachten tot ze er uit isquote:Op donderdag 9 april 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi dan istie heel snel op de hoogte
Hoop echt dat iemand hem nu dan wel goed duidelijk kan maken hoe ze in elkaar zit. Volgens mij moet chess ook eerst nog een huis verkopenquote:Op donderdag 9 april 2026 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hop hop hop, van de een naar de andere wip
Ohww... dat klinkt heel goed, braaf... dan moet Chestje wel heel snel de loods uit want die hormoontjes vervliegen met de tijdquote:Op donderdag 9 april 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft al bij Nick in de auto gezeten en gezegd dat hij niet kan wachten tot ze er uit is
en ze samen een leven op gaan bouwen
In het vieze hoekje.quote:
én de schuld verdelen, want er zal niet veel overblijven na de verkoopquote:Op donderdag 9 april 2026 20:07 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Hoop echt dat iemand hem nu dan wel goed duidelijk kan maken hoe ze in elkaar zit. Volgens mij moet chess ook eerst nog een huis verkopen
Marginaal beter dan in de besteklaquote:Op donderdag 9 april 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
voor de douche putjes
en die steek je dan buiten in de grond
die logica is echt ver ver ver te zoeken daarquote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Marginaal beter dan in de bestekla
Nou, ik weet nog wat ze allemaal in de doucheputjes tegen kwamen.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
In de grond, maar doen alsof het in een drol is geprikt.
niet in een drolquote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
In de grond, maar doen alsof het in een drol is geprikt.
En nog eens eerst afgewassen waarschijnlijk. Die heeft die vork echt niet smerig in la gelegd.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
die logica is echt ver ver ver te zoeken daar
Ja, antwoord kun je raden. Heeft wel iets weg van pesten. Omdat je vrij zeker weet wat de meerderheid gaat kiezen. En daar heeft hij het zelf wel naar gemaakt, maar toch ..quote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Deze vraag ligt er ook heel erg dik bovenop :
Met wie zou je niet in een bondje willen.
Puur om gezeik te veroorzaken.
Zelfs als je niet weet wat iedereen gaat kiezen is het een gemene vraag. Maar goed, ik smul hiervan.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:15 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, antwoord kun je raden. Heeft wel iets weg van pesten. Omdat je vrij zeker weet wat de meerderheid gaat kiezen. En daar heeft hij het zelf wel naar gemaakt, maar toch ..
Goede editquote:Op donderdag 9 april 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Nou, het aantal Melvins valt heel erg mee..
mensen uit limburg interpreteren dingen heel andersquote:Op donderdag 9 april 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
Gierig betekent iets heel anders in het Limburgs?
hij vergeet dat hij ook mensen heeft genoemdquote:Op donderdag 9 april 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Melvin kan van alles een probleem maken.
Gierig = niet gul, niet veel geld uitgevenquote:Op donderdag 9 april 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen uit limburg interpreteren dingen heel anders
@:kissingbird
Jeeetje valt me tegen van haar!quote:Op donderdag 9 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes ziek jaloers. Geen mooie look.
Op donderdag 9 april 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Wat heeft zij anders gezien dan ons dan. Of gaat het alleen om judoworp pffff.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Salar belt, Mercedes is nót amused.. Salar is een béétje te aanhankelijk met "Die ene uit je team"
Tsja wie zou dat nou zijn? Vast niet AnoekiePoekie dan moet het ½Tweeling Nissie zijn![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, dan moet ik alle aflevering gaan terugkijken, terwijl het misschien om 3 sec armpje omheen dingetje gaatquote:Op donderdag 9 april 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wat heeft zij anders gezien dan ons dan. Of gaat het alleen om judoworp pffff.
En is dus week geleden, toen waren de nieuwelingen op tv er net in. Of....
Maakt ze grapje en gaat het over haar zelf.
Ik had dit wel verwacht nadat hij met een van die tweeling over de bankrolde en zag hem ook een paar keer zijn hand op haar schouder leggen. Dacht gelijk dit gaat Mercedes niet leuk vindenquote:Op donderdag 9 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes ziek jaloers. Geen mooie look.
Dan ben je ziekelijk jaloers, maar dat is Salar ook dus past goed bij elkaar.Maar het gaat niet werken buiten de loods. Mercedes krijgt vast nu veel aandacht.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht nadat hij met een van die tweeling over de bankrolde en zag hem ook een paar keer zijn hand op haar schouder leggen. Dacht gelijk dit gaat Mercedes niet leuk vinden
Denk het ook, net als vandaag in de promo de gemene lach van Roxy toch echt bij een ander fragment hoorde dan dat ze in die promo deden voorkomen.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Zal wel weer een stukje zijn waarvan we van alles aannemen en na die zin barst ze in lachen uit (ofzo).
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjesquote:Op donderdag 9 april 2026 21:19 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Dan ben je ziekelijk jaloers, maar dat is Salar ook dus past goed bij elkaar.Maar het gaat niet werken buiten de loods. Mercedes krijgt vast nu veel aandacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |