Er mag nog best iets af bij Roxquote:Op donderdag 9 april 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
De gieren kunnen iig weer gewoon eten bestellen , niet veel maar toch
Van mij welquote:Op donderdag 9 april 2026 20:02 schreef schetterklep het volgende:
Mag de rest dan ook even zo roepen "ik wil en ga bellen"?
Thomas is helemaal hoteldebotelquote:Op donderdag 9 april 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Precies..Thomas weet héél goed hoe Chest is
Hop hop hop, van de een naar de andere wipquote:Op donderdag 9 april 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Precies..Thomas weet héél goed hoe Chest is
Mooi mooi dan istie heel snel op de hoogtequote:Op donderdag 9 april 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thomas is helemaal hoteldebotel
wel in Malaga momenteel
met een aantal ander oud bondgenoten
hij heeft al bij Nick in de auto gezeten en gezegd dat hij niet kan wachten tot ze er uit isquote:Op donderdag 9 april 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi dan istie heel snel op de hoogte
Hoop echt dat iemand hem nu dan wel goed duidelijk kan maken hoe ze in elkaar zit. Volgens mij moet chess ook eerst nog een huis verkopenquote:Op donderdag 9 april 2026 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hop hop hop, van de een naar de andere wip
Ohww... dat klinkt heel goed, braaf... dan moet Chestje wel heel snel de loods uit want die hormoontjes vervliegen met de tijdquote:Op donderdag 9 april 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft al bij Nick in de auto gezeten en gezegd dat hij niet kan wachten tot ze er uit is
en ze samen een leven op gaan bouwen
In het vieze hoekje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |