abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220543606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Salar belt, Mercedes is nót amused.. Salar is een béétje te aanhankelijk met "Die ene uit je team"

Tsja wie zou dat nou zijn? Vast niet AnoekiePoekie dan moet het ½Tweeling Nissie zijn :P

[ afbeelding ]
Wat heeft zij anders gezien dan ons dan. Of gaat het alleen om judoworp pffff.

En is dus week geleden, toen waren de nieuwelingen op tv er net in. Of....
Maakt ze grapje en gaat het over haar zelf.
pi_220543624
Arm van Salar op de arm/schouder van een van de tweeling, misschien dat ze dat bedoelt?
  donderdag 9 april 2026 @ 20:40:43 #93
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220543629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Wat heeft zij anders gezien dan ons dan. Of gaat het alleen om judoworp pffff.

En is dus week geleden, toen waren de nieuwelingen op tv er net in. Of....
Maakt ze grapje en gaat het over haar zelf.
Geen idee, dan moet ik alle aflevering gaan terugkijken, terwijl het misschien om 3 sec armpje omheen dingetje gaat ;)
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 20:43:04 #94
388664 crew  Dotteke
pi_220543644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes ziek jaloers. Geen mooie look.
Ik had dit wel verwacht nadat hij met een van die tweeling over de bankrolde en zag hem ook een paar keer zijn hand op haar schouder leggen. Dacht gelijk dit gaat Mercedes niet leuk vinden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 9 april 2026 @ 20:44:10 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220543652
Maar ja, de Tweeling zijn gezellige Giebelkutten en Mercedes was ehh... dat dus niet... en de hele familie Mercedes zit natuurlijk elke seconde TV af te scannen _O-
pi_220543654
Zal wel weer een stukje zijn waarvan we van alles aannemen en na die zin barst ze in lachen uit (ofzo).
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220543754
Aardvorken :D

Waarom horen we nu pas over aardvorken?! _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220543943
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had dit wel verwacht nadat hij met een van die tweeling over de bankrolde en zag hem ook een paar keer zijn hand op haar schouder leggen. Dacht gelijk dit gaat Mercedes niet leuk vinden
Dan ben je ziekelijk jaloers, maar dat is Salar ook dus past goed bij elkaar.Maar het gaat niet werken buiten de loods. Mercedes krijgt vast nu veel aandacht.
pi_220543999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Zal wel weer een stukje zijn waarvan we van alles aannemen en na die zin barst ze in lachen uit (ofzo).
Denk het ook, net als vandaag in de promo de gemene lach van Roxy toch echt bij een ander fragment hoorde dan dat ze in die promo deden voorkomen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 21:31:28 #100
388664 crew  Dotteke
pi_220544009
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:19 schreef Scottie16 het volgende:

[..]
Dan ben je ziekelijk jaloers, maar dat is Salar ook dus past goed bij elkaar.Maar het gaat niet werken buiten de loods. Mercedes krijgt vast nu veel aandacht.
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjes
  donderdag 9 april 2026 @ 21:40:25 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220544068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjes
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken ;)
pi_220544078
Nou, veel content vanavond. Vorkengate; nooit geweten dat ze aparte vorken hebben daar waar ze doucheputjes mee schoonmaken en zulks. Deze bewaren ze dan buiten in hun tuin zodat ze niet in de bestekla belanden en er dus mee gegeten gaat worden. Echt, nog nooit gehoord van afwassen zeker, misschien na gebruik? Aparte lui toch daar!
Vossen weer hoog en droog bovenaan. De Slangen en de Gieren deden ook geen enkele moeite om de opdracht tot een goed einde te brengen. De Vossen hadden een betere en consequente techniek; communiceren en dus tellen. Anouk past nu ook wat beter in de groep want Salar heeft in het begin al aangegeven dat je een team moet zijn en alle koppen dezelfde kant op moeten anders win je geen opdrachten, dat heeft ze tenminste nu wel door.
Die Melvin was weer ouderwets zuur bij Ranking De Bondgenoten. Die is denk ik ook wel aan zijn laatste maand bezig.
Het voorstukje van morgen beloofd niet veel goeds voor Salar. Mercedes is met vader 'lief' alle afleveringen manisch aan het bekijken of hij geen scheve schaats rijd of ook maar wat iets in die richting wijst, zoals een vriendschappelijk klapje op de schouder van Nyssa of Joshlyn of een onschuldige judo worp. Alle alarmbellen zijn dus al afgegaan of geïndoctrineerd door die vader. Mercedes snapt ook zeker niet hoe dingen gemonteerd zijn. Overigens vertoefde ze wel op een plek waar de zon flink scheen dus die zit lekker in Spanje zeker en heel toevallig is Thomas daar ook. Kan Salar daar misschien ook wel jaloers op reageren als hij daar weet van heeft. Maar goed, we gaan het zien in de aflevering van morgen. Dit dingetje kan in een voorstukje voor morgen natuurlijk ook heel erg uitvergroot zijn in de montage om je morgen te laten kijken, dus misschien valt het allemaal mee.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 21:42:08 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220544083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken ;)
Zou ook kunnen. We komen er vanzelf wel achter.
pi_220545198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Zoiets zal het vast zijn en anders is het niet best als ze zo jaloers is.
pi_220545201
Dat gejank weer van die Chess ze wil zo graag horen dat het goed zit met Thomas
ze kan daar geen kant op natuurlijk want dat wordt gezien. Dan maar weer strelen
aaien kriebelen en tegen Kristie aankruipen. Ze is zo behaagziek dat het bijna eng is
  vrijdag 10 april 2026 @ 08:47:47 #106
3542 Gia
User under construction
pi_220545734
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als een aardvork in de grond staat hoe kun je er dan ineens mee gaan eten, neem je grootje in de maling
Ik vermoed dat iemand die vork buiten gepakt heeft en aan Nyssa heeft gegeven om de doucheputjes mee schoon te maken. Als haar dan niet verteld is dat ze die daarna buiten in de grond moet steken, lijkt het mij niet vreemd dat ze die in de afwas gooit.
  vrijdag 10 april 2026 @ 08:54:34 #107
3542 Gia
User under construction
pi_220545811
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:32 schreef schetterklep het volgende:
Oh jee, dat wordt gedoe. Misschien kapt ze er wel mee via dit telefoontje , ze heeft het goed daar zo te zien. :)
Denk eerder dat het een aanloopje is naar een breuk. Ze kan en wil niet zeggen dat ze vindt dat haar vader gelijk had betreffende Salar, want dan geeft ze toe dat ze het zelf verkeerd had ingeschat. Dus dan maar Salar beschuldigen van 'overspel'.

Overigens betreffende de muesli-gate van Ricky: Ik snap niet waarom hij toestemming vroeg aan Fianca en Bonnie! Hij had het samen met Melvin van hun pgb gekocht, dus is de helft gewoon van hem. Hoeft niks tegenover te staan. Hij is gewoon een watje die zich laat piepelen door de nukken van een paar rare vrouwen.
pi_220545961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
die is hooguit 1 weekje thuis geweest
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220546465
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:01:35 #110
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546769
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
Nou en? Lang genoeg om haar vriendje in de Loods een veeg uit de pan te geven blijkbaar ;)
pi_220546770
Dat heeft ze toch niet gezegd? Zie alleen nu filmpjes waaruit blijkt dat Salar weg wil, of het is zo gemonteerd dat er niets aan de hand is uiteindelijk net als met Fleuris, die ook zo vaak met die gedachten rondliep.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220546779
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,9 Kijkcijfer: 644.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14.

Mooie cijfers de gehele week door. Gisterenavond keken er 499.000 kijkers naar de lineaire aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:04:54 #113
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546790
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:28 schreef LionHeart het volgende:

[..]
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.
Prima idee... ^O^

vrijdag 10 april 2026 @ 11:08:31 #114
3542 Gia
User under construction
pi_220546823
Vraag 1 zou toch zijn: Hoe gaat het met je?
Vraag 1 is: Heb je mijn moeder al gesproken?
Antwoord: Nee
Vraag 2: Waarom niet?

Ik zou me, als vriendin, ook afvragen: Waar liggen je prioriteiten?
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:10:32 #115
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546854
Arme Salar.. nóg meer Para dan voor het belletje _O-

vrijdag 10 april 2026 @ 11:14:33 #116
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546880
En een AppelGate.. één appel is geen appel, geen appel is één appel te weing :P

vrijdag 10 april 2026 @ 11:16:38 #117
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220546897
Hewt lijkt erop dat Salar aan de haak zit bij Mercedes.. hij wil naar huis :N De vraag is nu laat 'ie zich uit de loods hengelen :P
pi_220546994
Het is mij al eerder opgevallen dat iedereen, uitgezonderd Frank, staat af te wassen met een lopende kraan. Geen sopje waarschijnlijk? Zouden ze thuis ook de kraan doodleuk laten lopen? Of alleen maar hier, waar ze zelf geen rekeningen hoeven te betalen? Vragen, vragen en nog eens vragen............... :{
Belachelijke en dwingende wens van Salar om Mercedes te moeten bellen. Ze waren toch niet echt een stelletje, toch geen relatie? Die 2 maken elkaar nog gek door jaloezie en bovendien zal pappa Mercedes er alsnog alles aan doen om die gozer buiten hun deur te houden. :{w En dan ook nog een ander vragen om een vragenlijstje te maken voor hem. Kan die gast niet schrijven ofzo? 8)7
En met dat planken-volleybalspel was het niet alleen de schuld van de roze suikerspin, ook Roland deed het erg slecht. Er werd niet eens geteld dus deden ze maar wat. Toen Frank en sletje aan de beurt waren lag ik helemáál in een deuk. Die hadden niks geoefend neem ik aan? Wel goed dat iedereen er nu eens aan deel moest nemen.
Dat excuus-geknuffel van Roland begint me echt de keel uit te hangen. Wat is dat een nepgozert zeg! :r
pi_220547096
Het zou echt belachelijk zijn dat dit kind even denkt dat Salar naar huis moet komen voor haar. Deze relatie is toch al doomed and gloomed door die achterlijke vader van haar. Best egoïstisch, terwijl Salar on the move is om wederom de finale te behalen, dan ga je er toch niet uit!?!
Allemaal cabaretteketet!
pi_220547940
Kan natuurlijk ook een opzetje zijn tussen FEBO en Merkedes om nog even een verhaallijntje te maken en dat hij uiteindelijk helemaal nergens heen gaat. Aan de andere kant Salar is altijd vrij met andere vrouwen zonder dat hij bij bedoelingen daar mee heeft. Iedereen dacht dat hij in BB wat had met Nouchine die thuis gewoon een vriend had zitten. Joshlyn en Nyssa zijn een beetje van het zelfde soort meisjes als Nouchine die hij als een zusje beschouwde destijds.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')