Wat heeft zij anders gezien dan ons dan. Of gaat het alleen om judoworp pffff.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Salar belt, Mercedes is nót amused.. Salar is een béétje te aanhankelijk met "Die ene uit je team"
Tsja wie zou dat nou zijn? Vast niet AnoekiePoekie dan moet het ½Tweeling Nissie zijn![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, dan moet ik alle aflevering gaan terugkijken, terwijl het misschien om 3 sec armpje omheen dingetje gaatquote:Op donderdag 9 april 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wat heeft zij anders gezien dan ons dan. Of gaat het alleen om judoworp pffff.
En is dus week geleden, toen waren de nieuwelingen op tv er net in. Of....
Maakt ze grapje en gaat het over haar zelf.
Ik had dit wel verwacht nadat hij met een van die tweeling over de bankrolde en zag hem ook een paar keer zijn hand op haar schouder leggen. Dacht gelijk dit gaat Mercedes niet leuk vindenquote:Op donderdag 9 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes ziek jaloers. Geen mooie look.
Dan ben je ziekelijk jaloers, maar dat is Salar ook dus past goed bij elkaar.Maar het gaat niet werken buiten de loods. Mercedes krijgt vast nu veel aandacht.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht nadat hij met een van die tweeling over de bankrolde en zag hem ook een paar keer zijn hand op haar schouder leggen. Dacht gelijk dit gaat Mercedes niet leuk vinden
Denk het ook, net als vandaag in de promo de gemene lach van Roxy toch echt bij een ander fragment hoorde dan dat ze in die promo deden voorkomen.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Zal wel weer een stukje zijn waarvan we van alles aannemen en na die zin barst ze in lachen uit (ofzo).
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjesquote:Op donderdag 9 april 2026 21:19 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Dan ben je ziekelijk jaloers, maar dat is Salar ook dus past goed bij elkaar.Maar het gaat niet werken buiten de loods. Mercedes krijgt vast nu veel aandacht.
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te makenquote:Op donderdag 9 april 2026 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjes
Zou ook kunnen. We komen er vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken
Zoiets zal het vast zijn en anders is het niet best als ze zo jaloers is.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Zal wel weer een stukje zijn waarvan we van alles aannemen en na die zin barst ze in lachen uit (ofzo).
Ik vermoed dat iemand die vork buiten gepakt heeft en aan Nyssa heeft gegeven om de doucheputjes mee schoon te maken. Als haar dan niet verteld is dat ze die daarna buiten in de grond moet steken, lijkt het mij niet vreemd dat ze die in de afwas gooit.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als een aardvork in de grond staat hoe kun je er dan ineens mee gaan eten, neem je grootje in de maling
Denk eerder dat het een aanloopje is naar een breuk. Ze kan en wil niet zeggen dat ze vindt dat haar vader gelijk had betreffende Salar, want dan geeft ze toe dat ze het zelf verkeerd had ingeschat. Dus dan maar Salar beschuldigen van 'overspel'.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:32 schreef schetterklep het volgende:
Oh jee, dat wordt gedoe. Misschien kapt ze er wel mee via dit telefoontje , ze heeft het goed daar zo te zien.
ook Merrie zit in Malagaquote:Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
die is hooguit 1 weekje thuis geweest
Nou en? Lang genoeg om haar vriendje in de Loods een veeg uit de pan te geven blijkbaarquote:Op vrijdag 10 april 2026 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook Merrie zit in Malaga
al zeker een week
die is hooguit 1 weekje thuis geweest
Prima idee...quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:28 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En dan in de laatste 3 seconden van je videogesprek er nog snel even een 'Kom naar huis' uitgooien. Ik vind het raar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |