die logica is echt ver ver ver te zoeken daarquote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Marginaal beter dan in de bestekla
Nou, ik weet nog wat ze allemaal in de doucheputjes tegen kwamen.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
In de grond, maar doen alsof het in een drol is geprikt.
niet in een drolquote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
In de grond, maar doen alsof het in een drol is geprikt.
En nog eens eerst afgewassen waarschijnlijk. Die heeft die vork echt niet smerig in la gelegd.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
die logica is echt ver ver ver te zoeken daar
Ja, antwoord kun je raden. Heeft wel iets weg van pesten. Omdat je vrij zeker weet wat de meerderheid gaat kiezen. En daar heeft hij het zelf wel naar gemaakt, maar toch ..quote:Op donderdag 9 april 2026 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Deze vraag ligt er ook heel erg dik bovenop :
Met wie zou je niet in een bondje willen.
Puur om gezeik te veroorzaken.
Zelfs als je niet weet wat iedereen gaat kiezen is het een gemene vraag. Maar goed, ik smul hiervan.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:15 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, antwoord kun je raden. Heeft wel iets weg van pesten. Omdat je vrij zeker weet wat de meerderheid gaat kiezen. En daar heeft hij het zelf wel naar gemaakt, maar toch ..
Goede editquote:Op donderdag 9 april 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Nou, het aantal Melvins valt heel erg mee..
mensen uit limburg interpreteren dingen heel andersquote:Op donderdag 9 april 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
Gierig betekent iets heel anders in het Limburgs?
hij vergeet dat hij ook mensen heeft genoemdquote:Op donderdag 9 april 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Melvin kan van alles een probleem maken.
Gierig = niet gul, niet veel geld uitgevenquote:Op donderdag 9 april 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen uit limburg interpreteren dingen heel anders
@:kissingbird
Jeeetje valt me tegen van haar!quote:Op donderdag 9 april 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes ziek jaloers. Geen mooie look.
Op donderdag 9 april 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |