abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220547950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
En een AppelGate.. één appel is geen appel, geen appel is één appel te weing :P

[ afbeelding ]
Wat een gezeur altijd, dat eten verdelen. Hoe moeilijk kan het zijn een beetje rekening met elkaar te houden en alles netjes onderling te verdelen en niet steeds maar pakken, pakken en nog eens pakken. Daar heeft die Roxy trouwens óók een handje naar. De hele pot met chocopasta leeg zitten vreten met stukjes brood en weer terug de pot is, vreselijk. :r
  vrijdag 10 april 2026 @ 13:28:00 #122
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220547958
Die ingekakte Salar na het belletje, dat hij zijn "Oogappeltje" Mercedes kil en gevoelloos vond overkomen zegt al genoeg dat er "iets" keihard aan het weglekken is ;)
pi_220547966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Kan natuurlijk ook een opzetje zijn tussen FEBO en Merkedes om nog even een verhaallijntje te maken en dat hij uiteindelijk helemaal nergens heen gaat. Aan de andere kant Salar is altijd vrij met andere vrouwen zonder dat hij bij bedoelingen daar mee heeft. Iedereen dacht dat hij in BB wat had met Nouchine die thuis gewoon een vriend had zitten. Joshlyn en Nyssa zijn een beetje van het zelfde soort meisjes als Nouchine die hij als een zusje beschouwde destijds.
Maar Mercedes is natuurlijk vergeten dat Salar haar op die manier ook aan de haak heeft geslagen, ook al sputterde ze zgn. wat tegen. Vrouwen kunnen geen vrienden hebben en mannen geen vriendinnen. Belachelijk gewoon. 8)7
pi_220547972
Ja, het zou echt van de zotte zijn als hij echt vertrekt vandaag of morgen. Kan me voorstellen dat hij deze maand nog af maakt en dat hij daarna gaat maar niet halverwege.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 april 2026 @ 13:47:21 #125
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220548063
Fiona / Roland kwam niet van de grond, dus maar even een beroep doen op het oude vertrouwde Mercedes / Salar-lijntje totdat Ricky / Nyssa elkaar in de houdgreep leggen.

Salar gaat helemaal nergens heen; als ie om kleine dingen al zo zwaar overdreven fanatiek reageert gaat ie echt niet een cyclus halverwege afbreken. Om in de ondertitel van @freaky40 te spreken: Allemaal cabaretteketet!

Bizar dat we niks meer horen over dat broodnodige telefoontje van Fianca, niks meer over vlinders, snorren of schilderdates. Gewoon alsof het nooit gebeurd is. Prima natuurlijk, het lag er sowieso veel te dik op. Maar ik zou haast m'n folie gaan strijken.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 10 april 2026 @ 14:08:02 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220548178
Zelfs 5 min zendtijd met ex deelnemers buiten de loods om de boel,op scherp te houden leggen natuurlijk geen windeireren ..

Jammer dat Febo geen Beltijd cadeau mag geven, al zouden ze dat maar al te graag doen :P
  vrijdag 10 april 2026 @ 14:12:06 #127
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220548207
Mazzel dat Salar alleen beltijd had aangevraagd, en geen bezoek.. ;)

vrijdag 10 april 2026 @ 17:49:38 #128
3542 Gia
User under construction
pi_220549476
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn dat dit kind even denkt dat Salar naar huis moet komen voor haar. Deze relatie is toch al doomed and gloomed door die achterlijke vader van haar. Best egoïstisch, terwijl Salar on the move is om wederom de finale te behalen, dan ga je er toch niet uit!?!
Volgens mij heeft Mercedes zich al aangesloten bij het reislustige groepje oud-bondgenoten. Dat is natuurlijk om in the picture te blijven. Oud-winnaars betalen dat van hun prijs, voor Mercedes betaalt pappie wel, want ze moet er wel bijhoren.
  vrijdag 10 april 2026 @ 17:54:58 #129
3542 Gia
User under construction
pi_220549519
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Fiona / Roland kwam niet van de grond, dus maar even een beroep doen op het oude vertrouwde Mercedes / Salar-lijntje totdat Ricky / Nyssa elkaar in de houdgreep leggen.
Nyssa is niet de judoka!
quote:
Salar gaat helemaal nergens heen; als ie om kleine dingen al zo zwaar overdreven fanatiek reageert gaat ie echt niet een cyclus halverwege afbreken. Om in de ondertitel van @:freaky40 te spreken: Allemaal cabaretteketet!
Denk dat Salar het voor zichzelf goed wil kunnen praten als hij iets zou gaan voelen voor, bijvoorbeeld, Anoek of Joshlyn. Hij us ook gewoon maar een man!
quote:
Bizar dat we niks meer horen over dat broodnodige telefoontje van Fianca, niks meer over vlinders, snorren of schilderdates. Gewoon alsof het nooit gebeurd is. Prima natuurlijk, het lag er sowieso veel te dik op. Maar ik zou haast m'n folie gaan strijken.
Inderdaad, raar.
  vrijdag 10 april 2026 @ 18:06:25 #130
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220549606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:54 schreef Gia het volgende:
Nyssa is niet de judoka!
Oh, maar dat wil niet zeggen dat ze hem niet in de houdgreep kan leggen, of andersom :P

[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 10-04-2026 18:17:45 ]
pi_220549632
Salar gaat inderdaad nergens heen. Die clown houdt van aandacht. _O-

Ik vraag me af of Mercedes niet geraakt is door wat Salar zei vlak vóór de bondjesceremonie. Namelijk dat haar aanwezigheid zijn winst in de weg stond. Zo ongeveer.

Ik zag haar eerder in een filmpje achter de draaitafel staan bij FunX. Dus zij vermaakt zich wel.

Ik zag ook hoe de regiekamer eruit ziet bij de febo. Onwijs veel camera's.
Hotapnyc
pi_220549722
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:30 schreef Chea49 het volgende:
Belachelijke en dwingende wens van Salar om Mercedes te moeten bellen. Ze waren toch niet echt een stelletje, toch geen relatie? Die 2 maken elkaar nog gek door jaloezie en bovendien zal pappa Mercedes er alsnog alles aan doen om die gozer buiten hun deur te houden. :{w En dan ook nog een ander vragen om een vragenlijstje te maken voor hem. Kan die gast niet schrijven ofzo? 8)7
Salar mag die wens best hebben, na dat hele supervreemde negatieve bezoek en Mercedes die zich regelmatig druk maakte over waar ze dan thuis in terecht kwam en hoeveel gezeik haar ouders waarschijnlijk over hun heen hadden gekregen. Als je om iemand geeft wil je dan even omkijken en hopelijk wat geruststelling krijgen, voor de ander en jezelf. Iedereen in z’n bondje begreep dat ook. Ik zie 0,0 probleem.

En vergeet niet he, ik blijf het zeggen, tuin niet in de montage door snel eenvoudige negatieve conclusies te trekken. Het kan heel goed zijn dat Anouk (wat gewoon een lieve meid is dus kan in de lijn der verwachting liggen) zelf iets heeft geopperd als ‘zal ik het anders even opschrijven als jij hardop nadenkt? - (je hebt veel te vragen en maar 5 minuten )’. Oid. Er zijn genoeg mensen die zo aardig zijn voor elkaar om mee te denken en dat voor te stellen en te doen voor een ander uit eigen initiatief. Zou ik ook zomaar voorgesteld kunnen hebben.

Monteren werkt nou eenmaal zo, je hebt beperkte tijd per uitzending dus er moet geknipt worden. Sommige dingen in dialogen worden er dus uitgeknipt. Dat kan ethisch, maar ook onethisch (SBS style). Al deed hier niemand wat fout in de montage imo en is het denk ik eerder de negatieve invulling van een kijker. Was niks aan de hand imo.
Leh-kùr
pi_220549810
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:20 schreef Willewa het volgende:

[..]
Salar mag die wens best hebben, na dat hele supervreemde negatieve bezoek en Mercedes die zich regelmatig druk maakte over waar ze dan thuis in terecht kwam en hoeveel gezeik haar ouders waarschijnlijk over hun heen hadden gekregen. Als je om iemand geeft wil je dan even omkijken en hopelijk wat geruststelling krijgen, voor de ander en jezelf. Iedereen in z’n bondje begreep dat ook. Ik zie 0,0 probleem.

En vergeet niet he, ik blijf het zeggen, tuin niet in de montage door snel eenvoudige negatieve conclusies te trekken. Het kan heel goed zijn dat Anouk (wat gewoon een lieve meid is dus kan in de lijn der verwachting liggen) zelf iets heeft geopperd als ‘zal ik het anders even opschrijven als jij hardop nadenkt? - (je hebt veel te vragen en maar 5 minuten )’. Oid. Er zijn genoeg mensen die zo aardig zijn voor elkaar om mee te denken en dat voor te stellen en te doen voor een ander uit eigen initiatief. Zou ik ook zomaar voorgesteld kunnen hebben.

Monteren werkt nou eenmaal zo, je hebt beperkte tijd per uitzending dus er moet geknipt worden. Sommige dingen in dialogen worden er dus uitgeknipt. Dat kan ethisch, maar ook onethisch (SBS style). Al deed hier niemand wat fout in de montage imo en is het denk ik eerder de negatieve invulling van een kijker. Was niks aan de hand imo.
Je hebt ook maar 5 minuten voor zo'n telefoon gesprek en dan is het zonde dat je dingen die je had willen vragen vergeet door de tijdsdruk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220550125
quote:
Volgens mij heeft Mercedes zich al aangesloten bij het reislustige groepje oud-bondgenoten. Dat is natuurlijk om in the picture te blijven.
Zeker, ik zag ergens in een stukje die John uit DBG weer zitten, dit keer bij dat pokerface waar de "bekende" Nederlanders op zijn want die moeten fietsen in India zag ik :') En toen hij er net uit was zat hij steeds in het publiek van dat prijs je rijk of rad van fortuin , wat het ook was :{ Die had ik ook anders ingeschat maar is ook harde kern C-figurant -O-
you tokkie to me?
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:26:08 #135
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550170
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:21 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Zeker, ik zag ergens in een stukje die John uit DBG weer zitten, dit keer bij dat pokerface waar de "bekende" Nederlanders op zijn want die moeten fietsen in India zag ik :') En toen hij er net uit was zat hij steeds in het publiek van dat prijs je rijk of rad van fortuin , wat het ook was :{ Die had ik ook anders ingeschat maar is ook harde kern C-figurant -O-
Voor DBG was John net als 3 andere oud-bondgenoten ook al in Million Dollar Island te zien geweest :D

Heb van dat pokergedoe eigenlijk alleen het laatste stukje gezien, ook Robert zou daar in te zien zijn (geweest?).
pi_220550229
:W
pi_220550230
:Y)
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:33:58 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220550242
Dat moeten bellen lijkt ook wel een bedacht dingetje te zijn.
Ze is net weg.
pi_220550258
Meteen goede start met appel-gate *O*
you tokkie to me?
pi_220550261
hommeles in het vreetbondje
pi_220550262
Egoïstische snert mensen die RobRox
pi_220550267
Het wordt wel een beetje de zeurgenoten zo langzamerhand
Salar mist Mercedes maar lijkt af en toe meer voor de buhne
Chess is zoooo zielig zonder Thomas

Robert en Roxy die met jan en allemaal ruzie maken
Melvin die iedereen dood kijkt
gezeik om eten x 100
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220550270
Jaaa Hyroxxen *O*
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:36:27 #144
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550271
Egoïstisch stel
pi_220550273
Als de boodschappen binnenkomen moet je jezelf gelijk vol vreten want anders is het op.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:37:00 #146
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220550280
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
Het wordt wel een beetje de zeurgenoten zo langzamerhand
Salar mist Mercedes maar lijkt af en toe meer voor de buhne
Chess is zoooo zielig zonder Thomas

Robert en Roxy die met jan en allemaal ruzie maken
Melvin die iedereen dood kijkt
gezeik om eten x 100