ow sinds wanneer kan men complete bommen maken zonder tot 90% verrijkt te hebben, we horen dat ze maar tot 60% verrijking zaten gemaakt nadat er geen controles meer waren omdat Trump een werkend accoord gemaakt door Obama door zijn ODS moest opzeggen.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogmaals, ze kunnen niets meer bijmaken maar wat ze al klaar hadden en net op tijd in veiligheid konden brengen valt vrij makkelijk op te werken tot kernwapens,
https://www.nu.nl/midden-(...)d-te-accepteren.htmlquote:'China gaf Iran het laatste zetje'
Er zijn steeds meer signalen dat China een grote rol heeft gespeeld bij de totstandkoming van het staakt-het-vuren tussen de VS en Israël. President Trump zei eerder op woensdag in gesprek met persbureau AFP dat China wat hem betreft Iran aan de onderhandelingstafel heeft gekregen. Iraanse functionarissen bevestigen die lezing aan The New York Times. China zou Iran hebben gevraagd om zich flexibeler op te stellen.
Het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken liet eerder op woensdag in een reactie op het bestand weten dat het land de afgelopen tijd stappen had gezet om een blijvende vrede in het Midden-Oosten te bewerkstelligen. Het ministerie zei toen niet welke stappen dat waren.
Als Iran onder de vleugels van China zit is het dus wel klaar.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/midden-(...)d-te-accepteren.html
Verbaast me helemaal niks.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonder Iraanse olie valt geheel China in elkaar dus dit is wel logisch.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hier dingen verzint en zelf nog nooit in Iran is geweest om te zien dat het de sport bij vrouwen is om het hoofddoekje zo ver mogelijk naar achteren te dragen. Ik heb 10 jaar geleden bij een rondreis in Iran maar 2 dames met een niqab gezien in Nederland zie ik er dagelijks meer. In een botanisch tuin stonden daar ook de wietplanten in bloei en in sommige steden rook het alsof ze flink aan het blowen waren..quote:Op woensdag 8 april 2026 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit valt te betwijfelen vooralsnog, ik weet wel waar vrouwen de doodstraf krijgen als ze een haartje laten zien.
Aangezien Trump al ruim 10 jaar roept dat China de grootste bedreiging voor de VS is qua positie op de wereldmarkt, zie ik niet in waarom Donald daar gevoelig voor zou moeten zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder Iraanse olie valt geheel China in elkaar dus dit is wel logisch.
Inderdaad, zeker rond de Kaspische zee heb ik ze ook flink zien drinken en blowen.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hier dingen verzint en zelf nog nooit in Iran is geweest om te zien dat het de sport bij vrouwen is om het hoofddoekje zo ver mogelijk naar achteren te dragen. Ik heb 10 jaar geleden bij een rondreis in Iran maar 2 dames met een niqab gezien in Nederland zie ik er dagelijks meer. In een botanisch tuin stonden daar ook de wietplanten in bloei en in sommige steden rook het alsof ze flink aan het blowen waren..
Was er maar net zoveel afkeur over de openlijke dreigingen die het Iraanse regime al decennialang richting Israël doet, helaas wordt er dan keurig weggekeken. Maar het blijkt dat zulke dreigementen alleen problematisch wordt gezien als het richting een grotendeels Islamitisch land gaat, wat ook wel weer laat zien hoe sommigen dit conflict bekijken.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:03 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat de Iraanse bevolking afgelopen nacht een boel leed bespaard is gebleven.
Tevens ook een beetje het gevoel dat de wereld hier door het oog van de naald gekropen is.
En fuck dat oranje gezwel met zijn gedreig over het vernietigen van complete beschaving.
Misschien had hij het over Saoedi-Arabië?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hier dingen verzint en zelf nog nooit in Iran is geweest om te zien dat het de sport bij vrouwen is om het hoofddoekje zo ver mogelijk naar achteren te dragen. Ik heb 10 jaar geleden bij een rondreis in Iran maar 2 dames met een niqab gezien in Nederland zie ik er dagelijks meer. In een botanisch tuin stonden daar ook de wietplanten in bloei en in sommige steden rook het alsof ze flink aan het blowen waren..
Er staan alleen maar Franse vlaggen hihihoho.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staan dan ook voornamelijk Amerikaanse vlaggen op en een enkele Chinese.
Keurig wegkijken is toch keurig?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Was er maar net zoveel afkeur over de openlijke dreigingen die het Iraanse regime al decennialang richting Israël doet, helaas wordt er dan keurig weggekeken. Maar het blijkt dat zulke dreigementen alleen problematisch wordt gezien als het richting een grotendeels Islamitisch land gaat, wat ook wel weer laat zien hoe sommigen dit conflict bekijken.
In Saoedi Arabië zijn hoofddoeken officieel niet verplicht.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien had hij het over Saoedi-Arabië?
Kunnen we hieruit concluderen dat er dan toch sprake is van Islamisering in Nederland?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het laat vooral zien dat er hier en daar nogal een selectieve verontwaardiging over dit soort uitspraken is.quote:
Wegkijken is niet hetzelfde als iets positief ontvangen, niet mijn woorden verdraaien aub.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar precies worden Iraanse dreigementen richting Israel positief ontvangen?
Neequote:Op woensdag 8 april 2026 12:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat er dan toch sprake is van Islamisering in Nederland?
Nee we kunnen alleen concluderen dat er wat extreem religieuze tussen zitten in Nederland. Zolang we vasthouden aan vrijheid van godsdienst en de radicale prekers van verschillende geloven van alles in het niet nederlands mogen prevelen mogen ze dat helaas van onze rechtstaat.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat er dan toch sprake is van Islamisering in Nederland?
Het is heerlijk weer hier, shorts al aanquote:Op woensdag 8 april 2026 12:30 schreef RamboDirk het volgende:
binnenkort gaan we met zijn allen weer short
sta nu voorbeurs 10% in het groenquote:Op woensdag 8 april 2026 12:30 schreef RamboDirk het volgende:
binnenkort gaan we met zijn allen weer short
Als je zelf stelt dat er hier meer totaal gesluierde vrouwen op straat lopen in een land met nog geen 10% moslims, dan in een Islamitische dictatuur waar het overgrote merendeel Islamitisch is (zij het in naam alleen) dan zegt dat genoeg.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee we kunnen alleen concluderen dat er wat extreem religieuze tussen zitten in Nederland. Zolang we vasthouden aan vrijheid van godsdienst en de radicale prekers van verschillende geloven van alles in het niet nederlands mogen prevelen mogen ze dat helaas van onze rechtstaat.![]()
Zoals ik al vaker betoogd heb schaf in ieder geval alle scholen met geloof af zet van alles qua leerlingen bij elkaar ipv weer opnieuw te verzuilen..
Jouw focus op wie wel en niet ergens op reageert is vooral een probleem dat je voor jezelf veroorzaakt. Die dreigingen spelen al decennialang, dus wellicht is het (hoe slecht ook) wel een beetje genormaliseerd.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Was er maar net zoveel afkeur over de openlijke dreigingen die het Iraanse regime al decennialang richting Israël doet, helaas wordt er dan keurig weggekeken. Maar het blijkt dat zulke dreigementen alleen problematisch wordt gezien als het richting een grotendeels Islamitisch land gaat, wat ook wel weer laat zien hoe sommigen dit conflict bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |