abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220531157
Protesten geinstigeerd door Mossad en CIA. Net zoals in Oekraine, Syrie, Libie etc. Dat vermeldt voor t gemak nu.nl niet. Constant 1 narratief pushen.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 06:03:25 #52
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220531166
Ik ben in ieder geval blij dat de Iraanse bevolking afgelopen nacht een boel leed bespaard is gebleven. ^O^

Tevens ook een beetje het gevoel dat de wereld hier door het oog van de naald gekropen is.

En fuck dat oranje gezwel met zijn gedreig over het vernietigen van complete beschaving. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 8 april 2026 @ 06:06:42 #53
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220531169
Mooi, Trump met de staart tussen de benen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220531189
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 06:03 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat de Iraanse bevolking afgelopen nacht een boel leed bespaard is gebleven. ^O^

Tevens ook een beetje het gevoel dat de wereld hier door het oog van de naald gekropen is.

En fuck dat oranje gezwel met zijn gedreig over het vernietigen van complete beschaving. :r
Ach, ik neem weinig wat de man uitkraamt serieus. Het is in ieder geval gunstig voor de regio dat het verder vernietigen van allerlei civiele infrastructuur voorlopig voorbij is en ondanks dat er al flink wat schade is aangericht aan de wereldeconomie is het nog altijd fijn dat dat ophoudt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220531195
Toch wel fijner wakker worden zo dan ik vreesde.

Ben benieuwd wat de geopende straat gaat doen
  woensdag 8 april 2026 @ 06:37:28 #56
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220531202
Dus Iran gaat vanaf nu betaald worden voor alle schepen die door de straat van hormuz varen, alle uranium is nog in Iran, er zijn wat haatbaarden vervangen door andere haatbaarden. De bevolking van Iran wordt nog steeds onderdrukt door hetzelfde regime. Dat is zo ongeveer de uitkomst nu?

Ik trek al mijn kritiek in, wat een meesteronderhandelaar is die Donald. Goed gewerkt pik. Echte 4d Chess!
pi_220531204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 06:34 schreef cinderloom het volgende:
Toch wel fijner wakker worden zo dan ik vreesde.

Ben benieuwd wat de geopende straat gaat doen
Voorlopig is een vat Brent in ieder geval onder de 95 dollar gedoken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220531211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Invite the third world and become the third world.

Maar correct,

Bekijk deze YouTube-video
Haha je laat je makkelijk beïnvloeden door anti westerse propaganda leugens.
pi_220531226
Overwinning voor Iran :o

En hoe nu verder vraag ik me af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220531230
Als het 10 puntenplan van Iran ook maar voor de helft uitgevoerd gaat worden kunnen we wel stellen dat deze oorlog een Iraanse overwinning is.
  woensdag 8 april 2026 @ 07:05:51 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220531232
Dit is wel flink in het gezicht van Donald ontploft
  woensdag 8 april 2026 @ 07:05:59 #62
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220531233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 06:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Dus Iran gaat vanaf nu betaald worden voor alle schepen die door de straat van hormuz varen, alle uranium is nog in Iran, er zijn wat haatbaarden vervangen door andere haatbaarden. De bevolking van Iran wordt nog steeds onderdrukt door hetzelfde regime. Dat is zo ongeveer de uitkomst nu?

Ik trek al mijn kritiek in, wat een meesteronderhandelaar is die Donald. Goed gewerkt pik. Echte 4d Chess!
Battle Chess })
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220531234
quote:

Hij is alweer aan het roepen dat het een ez win was. Na meerdere hele dure oorlogen heeft Iran meer voor elkaar dan onder Obama's nucleaire deal. Ben benieuwd wat Trump nog meer voor de extreme islam kan betekenen.
pi_220531237
Kan Iran mooi in het geniep weer verder met een kernwapen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220531238
quote:

Even wat genocide aankondigen voor in de geschiedenisboeken. Volgens mij was zelfs die dreiging al een oorlogsmisdaad. Geneefse conventie:
“Acts or threats of violence the primary purpose of which is to spread terror among the civilian population are prohibited”

De VS is vervallen tot het niveau schurkenstaten die ze altijd hebben geprobeerd te bestrijden.
pi_220531239
De VS heeft toch weer hun zin gekregen.
Druk werd dan ook flink opgevoerd.
Nu onderhandelen en kijken wat er mogelijk is. Er is nog steeds veel succes mogelijk.

De VS laten hier zien hoog op de top van de voedselketen te staan.
Vakman pur sang
pi_220531240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 04:25 schreef Telefoonvork het volgende:
Netanyahuh... of hoe die gek ook moge heten is er alles bij gelegen om ervoor te zorgen dat Israël aangevallen wordt. Zolang Israël in oorlog is (en ook nog eens aangevallen wordt) kunnen ze hem niet vervolgen voor de corruptie waar hij verantwoordelijk voor is. Er kunnen dan ook geen verkiezingen zijn. Dus: zolang er oorlog is, zit hij gebeiteld; zodra dat over is betekent dat enkeltje gevangenis voor hem.

Hij zal dus Iran aan blijven vallen, want Iran is het enige land in de golfregio dat terug kan vechten en ook PUBLIEKELIJK het labeltje vijand draagt. Israël zal blijven proberen de VSA bij de oorlog betrokken te houden. Wat Israël wilt, doet de VSA - hoogst waarschijnlijk heeft Israël flink wat vuile was over de leiding van de VSA. Israël zal wel weer met nieuw "bewijs" komen dat Iran een "atoombom" aan het maken is en dan krijgen we weer bombardementen van de VSA, wat betekent dat die hele regio weer één grote puinhoop wordt.

Ik verwacht dat dit niet over is voordat Netanyahu óf in de gevangenis zit (onwaarschijnlijk) óf vermoord wordt door de Mossad (wat een stuk waarschijnlijker is), als het hoofdkwartier van die geheime dienst geraakt wordt door een raket van Iran ofzo.
Weer iemand die een Tom Beugelsdijk in hun leven kan gebruiken :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220531247
Praktische vraag. Als Trump vanaf nu zegt dat hij 9 oorlogen gestopt heeft was dit dus wel een oorlog en heeft hij dus oorlog gevoerd zonder goedkeuring van congress.

Zou ie dan met terugwerkende kracht nog impeached worden?

#durftevragen
pi_220531248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:16 schreef beefkeek het volgende:
Praktische vraag. Als Trump vanaf nu zegt dat hij 9 oorlogen gestopt heeft was dit dus wel een oorlog en heeft hij dus oorlog gevoerd zonder goedkeuring van congress.

Zou ie dan met terugwerkende kracht nog impeached worden?

#durftevragen
Dat merken we sowieso na november wel.
Corporate translator
  woensdag 8 april 2026 @ 07:19:57 #70
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220531253
https://www.telegraaf.nl/(...)taten/145368657.html

quote:
In het tienpuntenplan wil Iran dat:

Het land door kan blijven gaan met het verrijken van uranium.
Het land de controle blijft houden over de Straat van Hormuz.
De Amerikaanse militairen verdwijnen uit het Midden-Oosten.
Amerika stopt met het aanvallen van Iran en zijn bondgenoten, inclusief Libanon.
De Iraanse bevroren tegoeden worden vrijgegeven.
De Verenigde Naties worden betrokken bij het sluiten van een overeenkomst, zodat deze bindend kan worden verklaard.
De ’primaire’ sancties tegen het land worden opgeheven.
De ’secundaire’ sancties tegen het land worden opgeheven.
De landen uitgaan van non-agressie.
De Amerikanen Iran compenseren voor geleden schade.
quote:
Het tienpuntenplan dat door Iran is ingediend om het conflict te beëindigen, biedt een basis voor verdere onderhandelingen, aldus Karoline Leavitt, woordvoerster van het Amerikaanse Witte Huis.

,,Dit is een werkbare basis om over te onderhandelen, en die onderhandelingen zullen worden voortgezet."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 8 april 2026 @ 07:27:24 #72
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_220531277
Historische nederlaag. Voor de VS. ;(
  woensdag 8 april 2026 @ 07:27:35 #73
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220531279
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Like if :)
https://www.telegraaf.nl/(...)-open/145367895.html
quote:
LIVE | Trump akkoord met staakt-het vuren: twee weken geen aanvallen op Iran, Straat van Hormuz gaat open
De Verenigde Staten, Israël en Iran zijn een staakt-het-vuren overeengekomen voor twee weken. Volgens de Amerikaanse president Trump gaat de Straat van Hormuz weer open, wat van groot belang is voor de wereldeconomie en de energieprijzen. Volg de laatste ontwikkelingen via ons liveblog.
quote:
Dit moet je weten:
De Amerikaanse president Trump heeft ingestemd met het opschorten van de bombardementen en aanvallen op Iran voor een periode van twee weken.
Volgens Trump zal Iran weer olietankers door de Straat van Hormuz laten varen.
Iran komt met een tienpuntenplan dat de basis moet vormen voor onderhandelingen over een definitief einde van de oorlog.
De prijs van Amerikaanse olie keldert na berichten over het staakt-het-vuren.
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu steunt het besluit van Trump, maar voegde eraan toe dat het staakt-het-vuren niet geldt voor Libanon.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220531281
Dus Iran wint de oorlog
Groot fan van User Wotte
  woensdag 8 april 2026 @ 07:29:03 #75
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220531282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:28 schreef Tjacka het volgende:
Dus Iran wint de oorlog
YEP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')