Laat staan een flink deel van de inheemse bevolking die zonder werk en zonder uitkering zit. Misdaad loont misschien niet, maar je hebt wel te eten.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Aantrekkelijk voor het bedrijfsleven, onaantrekkelijk voor buitenlanders en als het even kan ook onaantrekkelijk voor de buitenlanders die hier wonen. Succes!
W.b. het stimuleren van kiezers om niet op democraten te stemmen: Trump heeft een uurtje geleden een clip geplaatst op zijn Truth Social. Go check for yourself. Ik ga geen link plaatsen. 't Is niet voor 'the weak of heart'.quote:Op vrijdag 10 april 2026 01:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Trump en Netanyahu hebben wel een GROOT probleem nu.
Ze hebben in het najaar allebei nationale verkiezingen. Bij Trump wordt hij bij een oorlog alleen maar impopulairder, bij Netanyahu wordt hij bij een oorlog alleen maar populairder.
Dat gaat vroeg of laat crashen, zo niet met elkaar als dan in hun eigen kabinet met de extremisten die daar rondlopen. Als een Thiel (eigenaar Palantir dat gebruikt wordt voor oorlogsmisdaden) of Ben Gvir (wilt heel de Westbank etnisch schoonmaken) het bont gaat maken, is de drama compleet.
Hij heeft er ook nog een post aan gewijd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 02:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
W.b. het stimuleren van kiezers om niet op democraten te stemmen: Trump heeft een uurtje geleden een clip geplaatst op zijn Truth Social. Go check for yourself. Ik ga geen link plaatsen. 't Is niet voor 'the weak of heart'.
Verder geloof ik niet zo in de midterms. Ik vermoed dat de Trump-mafia er alles aan gaat doen om die te beïnvloeden c.q. te saboteren, en desnoods ongeldig te laten verklaren bij een negatieve uitslag.
Tevens denk ik dat Trump en Netanyahu, ondanks alles, aan elkaar gebonden zullen blijven. Sterker nog: Israël is inmiddels een veel grotere bondgenoot van de VS dan alle NAVO-bondgenoten bij elkaar.
Rare vlucht baar voren dit.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:30 schreef AnneX het volgende:
Dit voegt echt iets toe: https://www.nytimes.com/2(...)ws&segment_id=217982
Quote:…” Melania Trump said on Thursday that she was not a victim of Jeffrey Epstein and that she had no knowledge of the abuse of his victims. She said she wanted to clear “my good name.”…
Imho: je was te oud liefje om slachtoffer te zijn. En dat let je nNIET om nú voor slachtoffers op te komen. Zeker in jouw positie.
Ze wilde wellicht weer even in de belangstelling staan. De docu is uitgewerkt en was een mislukking.quote:
Het beroerde is dat de regisseur van die film, Brett Ratner, een (al dan niet vermeende) vriend van Epstein & Maxwell was, en bovendien in het verleden al eens beschuldigd was van seksueel misbruik, en om die reden een persona non grata in Hollywood was geworden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze wilde wellicht weer even in de belangstelling staan. De docu is uitgewerkt en was een mislukking.
De Epstein-files te allen tijde in je voordeel gebruiken/misbruiken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:08 schreef livelink het volgende:
Of ze gaan de Epsteinfiles nu gebruiken als afleiding van de oorlog
Die lawsuit van Michael Wolff is vrij imminent nu alle vertragingstactieken zijn uitgewerkt. Als die in discovery-fase komt komen er een hoop juicy details naar buiten. Dit was de counter-suit tegen Melania's eigen aanklacht tegen Wolff.quote:
Zojuist de clip gezien waarin Melania net niet stotterend haar verklaring opleest.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
Maar wat wel echt hilarisch is, is dat de Epsteinfiles al een tijdje naar de achtergrond waren gezakt, maar nu weer vollop op de voorpagina's staan dankzij.....
...Melania![]()
![]()
Ze zullen vast een erg fijne relatie hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist de clip gezien waarin Melania net niet stotterend haar verklaring opleest.
Blijkbaar - zegt ie - wist trump niks van de inhoud.
Bron: msnow.
Ook wel bijzonder: zij is degene, die Congress oproept om de victims te horen.
Hetzelfde Congress dat wordt genegeerd voor een ‘excursie’ in het MO.
Ja je ziet zo dat het ware liefde is. Empathische, warme mensen allebei.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze zullen vast een erg fijne relatie hebben.
Sommige duiders zien dingen aankomen, andere 'duiders' moeten eerst een paar maanden om de oren geslagen worden door de realiteit voor ze het doorkrijgen.quote:
Om dan nu dus maar de kant van MTG, Tucker, Candace Owens etc te kiezen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige duiders zien dingen aankomen, andere 'duiders' moeten eerst een paar maanden om de oren geslagen worden door de realiteit voor ze het doorkrijgen.
Ik blijf er 50-50 over.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:29 schreef Bluesdude het volgende:
Niet allen van de trumpfamilie zijn ondeugdelijk
[ x ]
Ene hollander Rutte wil graag bij daddy's mafiagang horen
In Nederland wordt Rutte reeds vele jaren gezien als een politicus met een mening.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik blijf er 50-50 over.
Aan het eind maakt ze haar denkfout duidelijk: ze vindt dat hij zich bij MAGA moet aansluiten als USA-senator en ziet hem dus als een politicus met een mening.
Dat is Rutte momenteel niet.
Feitelijk is hij het nooit geweest, maar dat kan Mary niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |