SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
LEGO is leven.quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, puzzelen en modeltreinen enzo.
En LEGO.
Bij mij werd het weleens awkward toen gedurende date duidelijk werd dat ze best wel christelijk was en ik iets te direct was over mijn niet-christelijke views. Quote uit de afscheidszin 'het was gezellig'.quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb wel eens tijdens een gesprek het een en ander moeten aanhoren omdat ik motorrijder ben. Vooral omdat het 'gevaarlijk' en 'slecht voor het milieu' is.
Dat gesprek duurde niet lang
quote:Op maandag 6 april 2026 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik leer vooral mannen kennen van middelbare leeftijd en ouder tijdens mijn hobby's.
Ga toch eens gezond eten zoals ik zonder het bier.quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Oefquote:Op maandag 6 april 2026 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij werd het weleens awkward toen gedurende date duidelijk werd dat ze best wel christelijk was en ik iets te direct was over mijn niet-christelijke views. Quote uit de afscheidszin 'het was gezellig'.
en gamen, en klooien met electronica..quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, puzzelen en modeltreinen enzo.
En LEGO.
Hoarbby's?quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
Ook al heten ze dit keer rocking plants maar ik ga ze wel zo maken dat ze alsnog gewoon stil blijven staan.
En dan ben ik nog best wel open minded en respectvol (live and let live), maar het feit dat ik niet christelijk was toch eigenlijk een brug te ver voor haarquote:
De hobby zelf is één, het spul uitzoeken en kopen is hobby twee.quote:
Ze houden over het algemeen in ieder geval wel van sticks.quote:Op maandag 6 april 2026 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen doen toch ook aan waterpolo?
.quote:Op maandag 6 april 2026 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen doen toch ook aan waterpolo?
aha, ja zo kan het ook nogquote:Op maandag 6 april 2026 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hobby zelf is één, het spul uitzoeken en kopen is hobby twee.
Modeltreinen? Modulaire synthesizers? Telescoopbouw?quote:
Motorrijders slecht voor het milieu? Die persoon doet alles op de fiets?quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb wel eens tijdens een gesprek het een en ander moeten aanhoren omdat ik motorrijder ben. Vooral omdat het 'gevaarlijk' en 'slecht voor het milieu' is.
Dat gesprek duurde niet lang
Ik zou zeggen dat het juist wat van je minder aparte hobby's zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En gewoon wat ambigu houden wat een hobby afbakent. Al m'n teken- en schilderspul gooi ik op een hoop, maar zou je prima als aparte hobby's kunnen zien.
Ontbijten.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Geen snacks meer. Gewoon nette zaken. Je zult zien dat het resultaat oplevert. Of je wil vet blijven natuurlijk.
Ontbijt als een emperor, lunch as a king and dinner like a bum. Wordt het misschien nog een beetje neuqbaar.
Gewoon meiden die selfies maken en daarmee pronken op het internet.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Modeltreinen? Modulaire synthesizers? Telescoopbouw?
Je zou denken dat er genoeg hippe dames aan analoge fotografie doen, maar niet in mijn cirkels.
Hopeloos.
Er ligt een waterverfwerkje onder m'n neus, dus eerste associatie ditdat.quote:Op maandag 6 april 2026 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het juist wat van je minder aparte hobby's zijn.
Wellicht is 19800 ook wel een goed bouwjaar.quote:
En dan is het verzamelen van de verschillende hobby's drie.quote:Op maandag 6 april 2026 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hobby zelf is één, het spul uitzoeken en kopen is hobby twee.
Selfie met je analoge foto?quote:Op maandag 6 april 2026 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon meiden die selfies maken en daarmee pronken op het internet.
Whehe, als je dan ergens naartoe gaat voor je hobby, weet je al tussen wat voor soort mensen je zit.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Modeltreinen? Modulaire synthesizers? Telescoopbouw?
Je zou denken dat er genoeg hippe dames aan analoge fotografie doen, maar niet in mijn cirkels.
Hopeloos.
Correct, nul oogcontact ook.quote:Op maandag 6 april 2026 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, als je dan ergens naartoe gaat voor je hobby, weet je al tussen wat voor soort mensen je zit.
Het klinkt wat omslachtig.quote:
Ik zou zeggen dat ik in die kringen juist weer de zonderling ben omdat niet mijn hele leven om één hobby draait.quote:Op maandag 6 april 2026 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kom je bij een andere hobby, zitten daar dezelfde mensen.
Ah, veel mensen in die kringen gaan all in op één ding? Ik maak wel mee dat ik dan iets nieuws ga doen en dezelfde figuren weer tref.quote:Op maandag 6 april 2026 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik in die kringen juist weer de zonderling ben omdat niet mijn hele leven om één hobby draait.
Nee, nee. Eerst een mooie analoog geschoten foto afdrukken en dan daar een selfie mee maken, dus van jezelf en de foto. De selfie kan dan gewoon digitaal geschoten.quote:Op maandag 6 april 2026 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In theorie. Maar je kan niet op het schermpje zien of je in focus of in beeld bent.
Autistjes in hyperfocus vs. Adhd'er die van hobby naar hobby hopt.quote:Op maandag 6 april 2026 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, veel mensen in die kringen gaan all in op één ding? Ik maak wel mee dat ik dan iets nieuws ga doen en dezelfde figuren weer tref.
Ik chargeer een beetje. Maar ik heb wel de indruk dat het plafond bij een hoop volk op twee hobbies zit.quote:Op maandag 6 april 2026 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, veel mensen in die kringen gaan all in op één ding? Ik maak wel mee dat ik dan iets nieuws ga doen en dezelfde figuren weer tref.
Klinkt juist wel als een leuke uitdaging.quote:Op maandag 6 april 2026 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In theorie. Maar je kan niet op het schermpje zien of je in focus of in beeld bent.
De amateurs.quote:Op maandag 6 april 2026 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik chargeer een beetje. Maar ik heb wel de indruk dat het plafond bij een hoop volk op twee hobbies zit.
Eh. Kan op zich, net hoeveel moeite/tijd je er insteekt.quote:Op maandag 6 april 2026 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder heb ik wel een mening over mensen die fitness al hobby hebben.
Ik ga twee keer in de week. Maar ik vind het geen hobby. Ook geen sport trouwens...quote:Op maandag 6 april 2026 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh. Kan op zich, net hoeveel moeite/tijd je er insteekt.
Wat dan, vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 6 april 2026 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga twee keer in de week. Maar ik vind het geen hobby. Ook geen sport trouwens...
Nonononono.quote:Op maandag 6 april 2026 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als jullie zoveel hobbies hebben. Hebben jullie ook veel tijd?
Met je chips ruftend op de bank 's-avonds.quote:
Ama in vogelvlucht.quote:Op maandag 6 april 2026 12:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je chips ruftend op de bank 's-avonds.
Ik wilde hem net van block halen.quote:Op maandag 6 april 2026 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
Soms open ik tegen beter weten in een post van Niels. Toch weer verspilling van de moeite.
Als je het geen sport vindt, dan doe je het verkeerd.quote:Op maandag 6 april 2026 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga twee keer in de week. Maar ik vind het geen hobby. Ook geen sport trouwens...
welke tijd?quote:Op maandag 6 april 2026 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sure sure, ik ben Onslow.quote:Op maandag 6 april 2026 12:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je chips ruftend op de bank 's-avonds.
Ik zou je abo maar verlengen bij die extreem rechtse.quote:
Dit antwoord weet je.quote:Op maandag 6 april 2026 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd zat momenteel hoor.quote:
Misschien omdat ik m'n tijd niet perse hier doorbreng momenteel?quote:
Denk dat dat het is idd, want ik weet het idd wel maar vergeet het gewoon steeds.quote:Op maandag 6 april 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik m'n tijd niet perse hier doorbreng momenteel?
Te druk met hobby'en en klussen.
Hoe is het met je zolder?quote:Op maandag 6 april 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik m'n tijd niet perse hier doorbreng momenteel?
Te druk met hobby'en en klussen.
Aan de lijn.quote:Op maandag 6 april 2026 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed. Echte kleding aan en mezelf maar eens uitlaten.
Ik zit ook in dit proces.quote:Op maandag 6 april 2026 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog geen stapjes, maar ik ben wel wat van plan.quote:Op maandag 6 april 2026 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
rondje 2 achter de rug. 7811 stapjes inmiddels.
Ik heb nep-kleding aanquote:Op maandag 6 april 2026 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |