Ik chargeer een beetje. Maar ik heb wel de indruk dat het plafond bij een hoop volk op twee hobbies zit.quote:Op maandag 6 april 2026 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, veel mensen in die kringen gaan all in op één ding? Ik maak wel mee dat ik dan iets nieuws ga doen en dezelfde figuren weer tref.
Klinkt juist wel als een leuke uitdaging.quote:Op maandag 6 april 2026 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In theorie. Maar je kan niet op het schermpje zien of je in focus of in beeld bent.
De amateurs.quote:Op maandag 6 april 2026 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik chargeer een beetje. Maar ik heb wel de indruk dat het plafond bij een hoop volk op twee hobbies zit.
Eh. Kan op zich, net hoeveel moeite/tijd je er insteekt.quote:Op maandag 6 april 2026 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder heb ik wel een mening over mensen die fitness al hobby hebben.
Ik ga twee keer in de week. Maar ik vind het geen hobby. Ook geen sport trouwens...quote:Op maandag 6 april 2026 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh. Kan op zich, net hoeveel moeite/tijd je er insteekt.
Wat dan, vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 6 april 2026 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga twee keer in de week. Maar ik vind het geen hobby. Ook geen sport trouwens...
Nonononono.quote:Op maandag 6 april 2026 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als jullie zoveel hobbies hebben. Hebben jullie ook veel tijd?
Met je chips ruftend op de bank 's-avonds.quote:
Ama in vogelvlucht.quote:Op maandag 6 april 2026 12:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je chips ruftend op de bank 's-avonds.
Ik wilde hem net van block halen.quote:Op maandag 6 april 2026 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
Soms open ik tegen beter weten in een post van Niels. Toch weer verspilling van de moeite.
Als je het geen sport vindt, dan doe je het verkeerd.quote:Op maandag 6 april 2026 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga twee keer in de week. Maar ik vind het geen hobby. Ook geen sport trouwens...
welke tijd?quote:Op maandag 6 april 2026 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sure sure, ik ben Onslow.quote:Op maandag 6 april 2026 12:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met je chips ruftend op de bank 's-avonds.
Ik zou je abo maar verlengen bij die extreem rechtse.quote:
Dit antwoord weet je.quote:Op maandag 6 april 2026 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |