Modeltreinen? Modulaire synthesizers? Telescoopbouw?quote:
Motorrijders slecht voor het milieu? Die persoon doet alles op de fiets?quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb wel eens tijdens een gesprek het een en ander moeten aanhoren omdat ik motorrijder ben. Vooral omdat het 'gevaarlijk' en 'slecht voor het milieu' is.
Dat gesprek duurde niet lang
Ik zou zeggen dat het juist wat van je minder aparte hobby's zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En gewoon wat ambigu houden wat een hobby afbakent. Al m'n teken- en schilderspul gooi ik op een hoop, maar zou je prima als aparte hobby's kunnen zien.
Ontbijten.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Geen snacks meer. Gewoon nette zaken. Je zult zien dat het resultaat oplevert. Of je wil vet blijven natuurlijk.
Ontbijt als een emperor, lunch as a king and dinner like a bum. Wordt het misschien nog een beetje neuqbaar.
Gewoon meiden die selfies maken en daarmee pronken op het internet.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Modeltreinen? Modulaire synthesizers? Telescoopbouw?
Je zou denken dat er genoeg hippe dames aan analoge fotografie doen, maar niet in mijn cirkels.
Hopeloos.
Er ligt een waterverfwerkje onder m'n neus, dus eerste associatie ditdat.quote:Op maandag 6 april 2026 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het juist wat van je minder aparte hobby's zijn.
Wellicht is 19800 ook wel een goed bouwjaar.quote:
En dan is het verzamelen van de verschillende hobby's drie.quote:Op maandag 6 april 2026 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hobby zelf is één, het spul uitzoeken en kopen is hobby twee.
Selfie met je analoge foto?quote:Op maandag 6 april 2026 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon meiden die selfies maken en daarmee pronken op het internet.
Whehe, als je dan ergens naartoe gaat voor je hobby, weet je al tussen wat voor soort mensen je zit.quote:Op maandag 6 april 2026 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Modeltreinen? Modulaire synthesizers? Telescoopbouw?
Je zou denken dat er genoeg hippe dames aan analoge fotografie doen, maar niet in mijn cirkels.
Hopeloos.
Correct, nul oogcontact ook.quote:Op maandag 6 april 2026 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, als je dan ergens naartoe gaat voor je hobby, weet je al tussen wat voor soort mensen je zit.
Het klinkt wat omslachtig.quote:
Ik zou zeggen dat ik in die kringen juist weer de zonderling ben omdat niet mijn hele leven om één hobby draait.quote:Op maandag 6 april 2026 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kom je bij een andere hobby, zitten daar dezelfde mensen.
Ah, veel mensen in die kringen gaan all in op één ding? Ik maak wel mee dat ik dan iets nieuws ga doen en dezelfde figuren weer tref.quote:Op maandag 6 april 2026 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik in die kringen juist weer de zonderling ben omdat niet mijn hele leven om één hobby draait.
Nee, nee. Eerst een mooie analoog geschoten foto afdrukken en dan daar een selfie mee maken, dus van jezelf en de foto. De selfie kan dan gewoon digitaal geschoten.quote:Op maandag 6 april 2026 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In theorie. Maar je kan niet op het schermpje zien of je in focus of in beeld bent.
Autistjes in hyperfocus vs. Adhd'er die van hobby naar hobby hopt.quote:Op maandag 6 april 2026 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, veel mensen in die kringen gaan all in op één ding? Ik maak wel mee dat ik dan iets nieuws ga doen en dezelfde figuren weer tref.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |