SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
LEGO is leven.quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, puzzelen en modeltreinen enzo.
En LEGO.
Bij mij werd het weleens awkward toen gedurende date duidelijk werd dat ze best wel christelijk was en ik iets te direct was over mijn niet-christelijke views. Quote uit de afscheidszin 'het was gezellig'.quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb wel eens tijdens een gesprek het een en ander moeten aanhoren omdat ik motorrijder ben. Vooral omdat het 'gevaarlijk' en 'slecht voor het milieu' is.
Dat gesprek duurde niet lang
quote:Op maandag 6 april 2026 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik leer vooral mannen kennen van middelbare leeftijd en ouder tijdens mijn hobby's.
Ga toch eens gezond eten zoals ik zonder het bier.quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Oefquote:Op maandag 6 april 2026 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij werd het weleens awkward toen gedurende date duidelijk werd dat ze best wel christelijk was en ik iets te direct was over mijn niet-christelijke views. Quote uit de afscheidszin 'het was gezellig'.
en gamen, en klooien met electronica..quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, puzzelen en modeltreinen enzo.
En LEGO.
Hoarbby's?quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 11:56 schreef Ama het volgende:
Ook al heten ze dit keer rocking plants maar ik ga ze wel zo maken dat ze alsnog gewoon stil blijven staan.
En dan ben ik nog best wel open minded en respectvol (live and let live), maar het feit dat ik niet christelijk was toch eigenlijk een brug te ver voor haarquote:
De hobby zelf is één, het spul uitzoeken en kopen is hobby twee.quote:
Ze houden over het algemeen in ieder geval wel van sticks.quote:Op maandag 6 april 2026 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen doen toch ook aan waterpolo?
.quote:Op maandag 6 april 2026 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen doen toch ook aan waterpolo?
aha, ja zo kan het ook nogquote:Op maandag 6 april 2026 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hobby zelf is één, het spul uitzoeken en kopen is hobby twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |