Stop toch met die flauwekul jonguh. Waste of time.quote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat me tijdens een meet altijd meer gaan.
Ik moet ook meer van die rustige spelletjes doen. Maar dan zie ik iets anders en duik ik daarinquote:Op maandag 6 april 2026 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld. Maar ik heb wel Coral Island. Wat een soort gelijk spel is.
beam me up scottyquote:
quote:
Ze zegt van wel maar ze is vrij rustig hoor.quote:
Ik heb niet de illusie dat ik bij waterpolo nog iemand ga tegenkomen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingapps moet je gewoon mee stoppen als man als je niet top 10% bent qua looks.
Gewoon mensen leren kennen bij je hobby's.
Samen miniaturen schilderenquote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingapps moet je gewoon mee stoppen als man als je niet top 10% bent qua looks.
Heb je daar je vriendin leren kennen?quote:Op maandag 6 april 2026 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen miniaturen schilderen
Nee, op een datingappquote:
Ik leer vooral mannen kennen van middelbare leeftijd en ouder tijdens mijn hobby's.quote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh![]()
was het bij de eerste date geljk raak?
Multiplayerquote:Op maandag 6 april 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Gamen kan gelukkig met en zonder mensen.
tofquote:Op maandag 6 april 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |