Dus te veel, en dat moet eruitquote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.Want ik had zin in de brownie met ijs.
Toen was het wel weer beetje gezakt want mijn vader wou nog een ronde eten bestellen en ik had toen niks.quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus te veel, en dat moet eruit
Maar je hebt je dus wel volgepropt, Ama!quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.Want ik had zin in de brownie met ijs.
quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das als ik iets verkeerds eet wat hier eigenlijk elke dag wel zo is
Ik zit wel vaker vol maar dan ga ik ook niet kotsen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je hebt je dus wel volgepropt, Ama!
Ik denk dat je gewoon heel goed je best hebt gedaan met volproppen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit wel vaker vol maar dan ga ik ook niet kotsen.
Hoax, er is anders niets engs aan jouquote:Op maandag 6 april 2026 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja. Als ik zelf de horror ben wel
Ik laat me tijdens een meet altijd meer gaan.quote:Op maandag 6 april 2026 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon heel goed je best hebt gedaan met volproppen.
Nog nietquote:
Die heb ik ook nog ja. Ook eens mee verder.quote:Op maandag 6 april 2026 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Stardew Valleymits je een beetje van de SNES stijl en pixelart houdt.
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 0 actieve chats.
Hebben die Duitsers bijvoorbeeld er ook zo'n last van?quote:Op maandag 6 april 2026 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je er meer aan gaat wennen is al in een paar maanden geloof ik
Dat was eergisteren toch?quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?
Het station?quote:
Ik weet alleen dat 1 date geweest is.quote:
heb ik ze niet gevraagd.quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben die Duitsers bijvoorbeeld er ook zo'n last van?
Die is een spook geworden.quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?
Lijkbleek?quote:
En ze loopt nog steeds moeilijk!quote:Op maandag 6 april 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 1 date geweest is.
quote:Op maandag 6 april 2026 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze loopt nog steeds moeilijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |