Neequote:Op maandag 6 april 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Ga jij vandaag?
Goed punt.quote:Op maandag 6 april 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er wel een date als die het nog niet weet?
Oh, dan moet iemand anders maar gaan vandaag.quote:
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliserenquote:Twee mannen in Duitsland zijn gisteren tijdens het zoeken naar paaseieren gestuit op een flesje met het opschrift 'Polonium-210'. Dat is een potentieel dodelijke en zeer radioactieve stof.
https://nos.nl/artikel/26(...)er-radioactieve-stof
STINGquote:
Wellicht is dat spul goedkoper dan chocolade.quote:Op maandag 6 april 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliseren
Niemand is veilig voor radicalisering.quote:Op maandag 6 april 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliseren
Komende week weer alle paaschocolade in de uitverkoopquote:Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht is dat spul goedkoper dan chocolade.
De paashaazbollahquote:Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand is veilig voor radicalisering.
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij *BOEM*quote:
En die heb je toen opgegeten.quote:Op maandag 6 april 2026 09:40 schreef drakin het volgende:
Ik vond laatst nog een pepernoot onder mijn kast.
Ah bah.quote:Op maandag 6 april 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die heb je toen opgegeten.
Ik weet niet van welk jaar deze nog was.quote:Op maandag 6 april 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die heb je toen opgegeten.
Deze verdwijnt ook weer bij de ambtenaar die gek is op LED-jesquote:Op maandag 6 april 2026 10:20 schreef bitterbal het volgende:
k had dus fluora gemaild dat de plant al een paar dagen gegijzeld wordt. stuurde ze terug ja het is een international shipment dus dat duurt even.
Maar ik denk dat er info ontbreekt
quote:Op maandag 6 april 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze verdwijnt ook weer bij de ambtenaar die gek is op LED-jes
Je kotst wel vaak he.quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Resident Evil 4 Remake gekochtquote:
Jij bent zo te zien wel een beetje van de donkere / horror gamesquote:Op maandag 6 april 2026 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Resident Evil 4 Remake gekocht
Had je niet te snel te veel gegeten?quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Mja. Als ik zelf de horror ben welquote:Op maandag 6 april 2026 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien wel een beetje van de donkere / horror games
Stardew Valley?quote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Farmer's Dynasty 2 gekocht.
Ik houd wel van dit soort laid-back spellen.
Volgens mij had je al niet zo'n zin in een toetje?quote:Op maandag 6 april 2026 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had er pas uren later ineens last van.
Dit is al de derde keer ofzo?quote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt mee maar wel weer nadat ik uiteten was geweest.
Jawelquote:Op maandag 6 april 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had je al niet zo'n zin in een toetje?
Jij gaat dan gewoon aan de gerriederrie toch?quote:Op maandag 6 april 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je daar niet van gaat kotsen
Neequote:Op maandag 6 april 2026 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al kaartjes voor Kanye West in Arnhem?
quote:Op maandag 6 april 2026 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al kaartjes voor Kanye West in Arnhem?
quote:
Duurt lang. Ga eens regelen jonguhquote:Op maandag 6 april 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort als er één is.
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.quote:
das als ik iets verkeerds eet wat hier eigenlijk elke dag wel zo isquote:Op maandag 6 april 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij gaat dan gewoon aan de gerriederrie toch?
Dus te veel, en dat moet eruitquote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.Want ik had zin in de brownie met ijs.
Toen was het wel weer beetje gezakt want mijn vader wou nog een ronde eten bestellen en ik had toen niks.quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus te veel, en dat moet eruit
Maar je hebt je dus wel volgepropt, Ama!quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.Want ik had zin in de brownie met ijs.
quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das als ik iets verkeerds eet wat hier eigenlijk elke dag wel zo is
Ik zit wel vaker vol maar dan ga ik ook niet kotsen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je hebt je dus wel volgepropt, Ama!
Ik denk dat je gewoon heel goed je best hebt gedaan met volproppen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit wel vaker vol maar dan ga ik ook niet kotsen.
Hoax, er is anders niets engs aan jouquote:Op maandag 6 april 2026 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja. Als ik zelf de horror ben wel
Ik laat me tijdens een meet altijd meer gaan.quote:Op maandag 6 april 2026 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon heel goed je best hebt gedaan met volproppen.
Nog nietquote:
Die heb ik ook nog ja. Ook eens mee verder.quote:Op maandag 6 april 2026 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Stardew Valleymits je een beetje van de SNES stijl en pixelart houdt.
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 0 actieve chats.
Hebben die Duitsers bijvoorbeeld er ook zo'n last van?quote:Op maandag 6 april 2026 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je er meer aan gaat wennen is al in een paar maanden geloof ik
Dat was eergisteren toch?quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?
Het station?quote:
Ik weet alleen dat 1 date geweest is.quote:
heb ik ze niet gevraagd.quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben die Duitsers bijvoorbeeld er ook zo'n last van?
Die is een spook geworden.quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?
Lijkbleek?quote:
En ze loopt nog steeds moeilijk!quote:Op maandag 6 april 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 1 date geweest is.
quote:Op maandag 6 april 2026 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze loopt nog steeds moeilijk!
Die nooit gespeeld. Maar ik heb wel Coral Island. Wat een soort gelijk spel is.quote:
Stop toch met die flauwekul jonguh. Waste of time.quote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat me tijdens een meet altijd meer gaan.
Ik moet ook meer van die rustige spelletjes doen. Maar dan zie ik iets anders en duik ik daarinquote:Op maandag 6 april 2026 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld. Maar ik heb wel Coral Island. Wat een soort gelijk spel is.
beam me up scottyquote:
quote:
Ze zegt van wel maar ze is vrij rustig hoor.quote:
Ik heb niet de illusie dat ik bij waterpolo nog iemand ga tegenkomen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingapps moet je gewoon mee stoppen als man als je niet top 10% bent qua looks.
Gewoon mensen leren kennen bij je hobby's.
Samen miniaturen schilderenquote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingapps moet je gewoon mee stoppen als man als je niet top 10% bent qua looks.
Heb je daar je vriendin leren kennen?quote:Op maandag 6 april 2026 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen miniaturen schilderen
Nee, op een datingappquote:
Ik leer vooral mannen kennen van middelbare leeftijd en ouder tijdens mijn hobby's.quote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh![]()
was het bij de eerste date geljk raak?
Multiplayerquote:Op maandag 6 april 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Gamen kan gelukkig met en zonder mensen.
tofquote:Op maandag 6 april 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.
Nicequote:Op maandag 6 april 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.
Ik ken er wel een paar.quote:Op maandag 6 april 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tof![]()
ik weet eigenljk niet of ik andere stellen ken die elkaar via een app/site hebben leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |