Je kotst wel vaak he.quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Resident Evil 4 Remake gekochtquote:
Jij bent zo te zien wel een beetje van de donkere / horror gamesquote:Op maandag 6 april 2026 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Resident Evil 4 Remake gekocht
Had je niet te snel te veel gegeten?quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Mja. Als ik zelf de horror ben welquote:Op maandag 6 april 2026 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien wel een beetje van de donkere / horror games
Stardew Valley?quote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Farmer's Dynasty 2 gekocht.
Ik houd wel van dit soort laid-back spellen.
Volgens mij had je al niet zo'n zin in een toetje?quote:Op maandag 6 april 2026 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had er pas uren later ineens last van.
Dit is al de derde keer ofzo?quote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt mee maar wel weer nadat ik uiteten was geweest.
Jawelquote:Op maandag 6 april 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had je al niet zo'n zin in een toetje?
Jij gaat dan gewoon aan de gerriederrie toch?quote:Op maandag 6 april 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je daar niet van gaat kotsen
Neequote:Op maandag 6 april 2026 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al kaartjes voor Kanye West in Arnhem?
quote:Op maandag 6 april 2026 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al kaartjes voor Kanye West in Arnhem?
quote:
Duurt lang. Ga eens regelen jonguhquote:Op maandag 6 april 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort als er één is.
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.quote:
das als ik iets verkeerds eet wat hier eigenlijk elke dag wel zo isquote:Op maandag 6 april 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij gaat dan gewoon aan de gerriederrie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |