Ik ben gisteren geweest. Ga jij vandaag?quote:
Neequote:Op maandag 6 april 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Ga jij vandaag?
Goed punt.quote:Op maandag 6 april 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er wel een date als die het nog niet weet?
Oh, dan moet iemand anders maar gaan vandaag.quote:
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliserenquote:Twee mannen in Duitsland zijn gisteren tijdens het zoeken naar paaseieren gestuit op een flesje met het opschrift 'Polonium-210'. Dat is een potentieel dodelijke en zeer radioactieve stof.
https://nos.nl/artikel/26(...)er-radioactieve-stof
STINGquote:
Wellicht is dat spul goedkoper dan chocolade.quote:Op maandag 6 april 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliseren
Niemand is veilig voor radicalisering.quote:Op maandag 6 april 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliseren
Komende week weer alle paaschocolade in de uitverkoopquote:Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht is dat spul goedkoper dan chocolade.
De paashaazbollahquote:Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand is veilig voor radicalisering.
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij *BOEM*quote:
En die heb je toen opgegeten.quote:Op maandag 6 april 2026 09:40 schreef drakin het volgende:
Ik vond laatst nog een pepernoot onder mijn kast.
Ah bah.quote:Op maandag 6 april 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die heb je toen opgegeten.
Ik weet niet van welk jaar deze nog was.quote:Op maandag 6 april 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die heb je toen opgegeten.
Deze verdwijnt ook weer bij de ambtenaar die gek is op LED-jesquote:Op maandag 6 april 2026 10:20 schreef bitterbal het volgende:
k had dus fluora gemaild dat de plant al een paar dagen gegijzeld wordt. stuurde ze terug ja het is een international shipment dus dat duurt even.
Maar ik denk dat er info ontbreekt
quote:Op maandag 6 april 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze verdwijnt ook weer bij de ambtenaar die gek is op LED-jes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |