SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, ondanks die bui, die ook net hier is geweest. Nu weer zonquote:
Zonquote:Op zondag 5 april 2026 16:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ondanks die bui, die ook net hier is geweest. Nu weer zon
Heyyyy Nijntje, Nijn op vakantiequote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
Honger. Waarom maken ze vliegvelden met alleen maar eten vóór de security check
1* review achterlaten via Google. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
Al een hele tijd hoor en die komt voorlopig niet meer thuisquote:
Waar gaat de vlucht heenquote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
En hoeveel mannen staan daar weer voor haar klaar?quote:
Ik hou me wel gedeisd in sharia-landenquote:Op zondag 5 april 2026 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1* review achterlaten via Google. Dat zal ze leren.
300quote:Op zondag 5 april 2026 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoeveel mannen staan daar weer voor haar klaar?
Klinkt hoestend.quote:
Hoeveel sterren?quote:Op zondag 5 april 2026 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1* review achterlaten via Google. Dat zal ze leren.
Ik heb zin in november.quote:Op zondag 5 april 2026 18:09 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer tijd voor z'n pilletje.
Hij gaat echt terug naar kleuterklasniveau.quote:"If they don't make a deal and fast, I'm considering blowing everything up and taking over the oil", Trump tells Fox News
Nog te veel idioten en gerrymandering om er echt iets aan te doen, maar ik zal heel verbaasd zijn als team rood de meerderheid houdt. En vanaf dat moment is het gedaan met de alleenheerschappij van koning Trump.quote:Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig positiefs van. Dat hele land is ziek.
quote:
Waarschijnlijk houden de republikeinen de senaat wel. Normaal kan een president niet zoveel met een split congress, maar ik vrees dat-ie gewoon z'n gang met van alles gaat en dat de rechterlijke macht er een jaar achteraan blijft lopen om alles weer ongedaan te maken.quote:Op zondag 5 april 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog te veel idioten en gerrymandering om er echt iets aan te doen, maar ik zal heel verbaasd zijn als team rood de meerderheid houdt. En vanaf dat moment is het gedaan met de alleenheerschappij van koning Trump.
Binnen de kortste keren weer kritiek en verwarring waardoor we bijna weer naar Trump verlangenquote:Op zondag 5 april 2026 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houden de republikeinen de senaat wel. Normaal kan een president niet zoveel met een split congress, maar ik vrees dat-ie gewoon z'n gang met van alles gaat en dat de rechterlijke macht er een jaar achteraan blijft lopen om alles weer ongedaan te maken.
Jij ook!quote:Op zondag 5 april 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
witlofjes in de oven. aardappeltjes in de ninja. straks een zalmpje in de koekepan.
Vrolijk Pasen
Die tijd dat een pilletje hielp is al lang voorbijquote:Op zondag 5 april 2026 18:09 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer tijd voor z'n pilletje.
Spuitje dan?quote:Op zondag 5 april 2026 18:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die tijd dat een pilletje hielp is al lang voorbij
Moet?quote:
Ik las aardappeltjes in de ranja.quote:Op zondag 5 april 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
witlofjes in de oven. aardappeltjes in de ninja. straks een zalmpje in de koekepan.
Vrolijk Pasen
Zoete aardappels dan.quote:Op zondag 5 april 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik las aardappeltjes in de ranja.
Eens.quote:Op zondag 5 april 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou voor iedereen beter zijn.
smakelijkquote:Op zondag 5 april 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik las aardappeltjes in de ranja.
Niet op die manier.quote:Op zondag 5 april 2026 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoete aardappels dan.
[..]
Eens.
Blegh.quote:
Ja wat dan!quote:
Wie eet er nou aardappels in ranja?quote:
Mensen die geen smaak hebben?quote:Op zondag 5 april 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie eet er nou aardappels in ranja?
Ja dat moet.quote:Op zondag 5 april 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen die geen smaak hebben?
Duitsers dus.quote:
Die eten ze met zwiebeln.quote:
Ach so.quote:
Dat is dan wel weer lekker.quote:
Geloof het meteenquote:
De wereld is gewoon fucked up.quote:Op zondag 5 april 2026 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Soms vraag ik me af wat er mis gegaan is in de wereld dat ik Iran de redelijkere partij vindt in een conflict.
quote:Op zondag 5 april 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Brownie met chocolade en vanilleijs en slagroom.
Echt he.quote:Op zondag 5 april 2026 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Soms vraag ik me af wat er mis gegaan is in de wereld dat ik Iran de redelijkere partij vindt in een conflict.
Dan staat je kalender niet goed hoorquote:
Ja want dat duurt nog een goede 17.000 jaarquote:
Is toch ook gewoon een Nederlandse naam?quote:Op zondag 5 april 2026 20:01 schreef Ama het volgende:
Mijn vader ook net ja iemand vroeg hoe je kat heet dus ik zei het wicht.
Wicht is meisje. Hij weet wel hoe je echt uitspreekt hoor, hij wist zelfs nog te vertellen dat het de uil uit Harry Potter is. Goed opgelet wel.
Dat dusquote:Op zondag 5 april 2026 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wereld is gewoon fucked up.
Ja klopt maar in dit geval is haar naam wel een verwijzing naar Harry Potter.quote:Op zondag 5 april 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een Nederlandse naam?
Ja, van GTST toch?quote:Op zondag 5 april 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een Nederlandse naam?
Ik had ook kunnen zeggen dat ze naar Georgina Verbaan is vernoemd.quote:
Of noem dat beest gewoon Helga, dat kennen mensen tenminstequote:
Zal het onthouden voor een volgende kat.quote:Op zondag 5 april 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of noem dat beest gewoon Helga, dat kennen mensen tenminste
Van Allo Allo?quote:Op zondag 5 april 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of noem dat beest gewoon Helga, dat kennen mensen tenminste
Ja of van het rtl weer als je dat spannender vindtquote:
2164 nuquote:Op zondag 5 april 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dat duurt nog een goede 17.000 jaar
Is je tijdreismachine kapot of volg je tegenwoordig een of andere vage Chinese kalender?quote:
Jaar van de Stap.quote:Op zondag 5 april 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je tijdreismachine kapot of volg je tegenwoordig een of andere vage Chinese kalender?
0, wel 5 paashazen opquote:Op zondag 5 april 2026 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
Hoeveel eitjes hebben jullie gevonden?
0, en jij ?quote:Op zondag 5 april 2026 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik nul. De kinderen van de schoonfamilie 20.quote:Op zondag 5 april 2026 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
Honden kunnen niet tegen chocoladequote:Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik nul. De kinderen van de schoonfamilie 20.
Dino een stuk of 10
Waren wel Lindt paashaasjesquote:
Dino is in dit geval geen hondquote:Op zondag 5 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Honden kunnen niet tegen chocolade
Ik ben er nog 1 kwijtquote:Op zondag 5 april 2026 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
Muntjes ook?quote:Op zondag 5 april 2026 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel een bidon gevonden. Dat was beter dan een paasei
Iewlquote:Op zondag 5 april 2026 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel een bidon gevonden. Dat was beter dan een paasei
Dat eerstequote:Op zondag 5 april 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je tijdreismachine kapot of volg je tegenwoordig een of andere vage Chinese kalender?
Nee, helaas niet. Wel een mooie steen, maar dat vond ik raar om te benoemenquote:
Ik ga er niet drinken. Hij gaat gewoon bij de collectiequote:
Wie heeft het over een hondquote:Op zondag 5 april 2026 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Honden kunnen niet tegen chocolade
Echt he. Ik dacht dat dimmy slim was maar valt tegen ditquote:Op zondag 5 april 2026 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook werd nergens gezegd dat het chocolade eitjes moesten zijn
Krijg jou welquote:Op zondag 5 april 2026 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik zie een boze Duitse dame voor me bij Helga.
Ik had even een ander liedje in gedachten.quote:Op zondag 5 april 2026 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
YES I DO ANYTHING
ANYTHING FOR UUUUUUUUUUUU
Bekijk deze YouTube-video
welk?quote:Op zondag 5 april 2026 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had even een ander liedje in gedachten.
Dan heb ik liever Meatloaf met zijn I do anything for lovequote:Op zondag 5 april 2026 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
YES I DO ANYTHING
ANYTHING FOR UUUUUUUUUUUU
Echt hequote:Op zondag 5 april 2026 21:49 schreef gianni61 het volgende:
Dacht even dat er meatloaf op kwam.
Boy was i disappointed
quote:
quote:Op zondag 5 april 2026 21:49 schreef gianni61 het volgende:
Dacht even dat er meatloaf op kwam.
Boy was i disappointed
Kanye?quote:Op zondag 5 april 2026 21:55 schreef gianni61 het volgende:
Ach ja. Er moeten ook mensen naar kanye luisteren.
Wie moet er anders onze hamburgers flippen of kip frituren
Deze vind ik wel lekker van Jay-Z en Kanye.quote:Op zondag 5 april 2026 21:55 schreef gianni61 het volgende:
Ach ja. Er moeten ook mensen naar kanye luisteren.
Wie moet er anders onze hamburgers flippen of kip frituren
Doe maar een whopper menu danquote:Op zondag 5 april 2026 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze vind ik wel lekker van Jay-Z en Kanye.![]()
VLINDERRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRquote:
DU DU HAST MICHquote:Op zondag 5 april 2026 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
DU-DU-DU-DUH-DUH
DU-DU-DU-DUH-DUH
EN NU ALLEMAAL SAMEN![]()
![]()
nee, je bent een van de weinigen op fok waar ik van hou juist.quote:
Misschien moet je daar eens vaker naar luisterenquote:Op zondag 5 april 2026 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja hoor..
"Doe normaal", aldus Vlinder
Wat lief dit.quote:Op zondag 5 april 2026 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, je bent een van de weinigen op fok waar ik van hou juist.
ja dat probeer ik, maar ik ben Ome Henk en zij is Aphrodite. Botst wel eensquote:Op zondag 5 april 2026 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je daar eens vaker naar luisteren
quote:Op zondag 5 april 2026 22:17 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Het wordt steeds gezelliger.
[ afbeelding ]
Het zal allemaal wel meevallen, maar Trump doet erg z'n best als een losgeslagen gek over te komen de afgelopen dagen.quote:
Er is ook wel discussie onder journalisten of het niet een keer het hoofdnieuws moet worden dat Trump redelijk out of control is.quote:Op zondag 5 april 2026 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En zolang de rest van de wereld er niks van zegt, blijft ie doorgaan.
Oh jaa want dat was de laatste tien jaar niet de headlinequote:Op zondag 5 april 2026 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is ook wel discussie onder journalisten of het niet een keer het hoofdnieuws moet worden dat Trump redelijk out of control is.
https://www.publicnotice.co/p/mark-jacob-interview-trump-coverage
Kind is dino. Heet niet echt dino natuurlijk.quote:
Mjah, in de VS doen veel media toch alsof Trump een min of meer normale president is.quote:Op zondag 5 april 2026 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jaa want dat was de laatste tien jaar niet de headline
Rol van zijn leven.quote:Op zondag 5 april 2026 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen, maar Trump doet erg z'n best als een losgeslagen gek over te komen de afgelopen dagen.
Is het een rol of is het een cyclus van zich gekrenkt voelen en wraak nemen? En dan nu met militaire middelen?quote:
Denk dat hij zich altijd zo gevoeld heeft. En nu is hij ergens ingetrokken waar hij lastig uitkomt.quote:Op zondag 5 april 2026 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een rol of is het een cyclus van zich gekrenkt voelen en wraak nemen? En dan nu met militaire middelen?
Hopelijk komt er weer een wat minder gevaarlijk onderwerp langs waar hij op los kan gaan.quote:Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zich altijd zo gevoeld heeft. En nu is hij ergens ingetrokken waar hij lastig uitkomt.
Cuba?quote:Op zondag 5 april 2026 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk komt er weer een wat minder gevaarlijk onderwerp langs waar hij op los kan gaan.
Met een elektrische mepper?quote:Op zondag 5 april 2026 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga even vlinder te grazen nemen ahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Niet echt. Maar ze moeten toch enigszins het nieuws brengen.quote:Op zondag 5 april 2026 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Mjah, in de VS doen veel media toch alsof Trump een min of meer normale president is.
Moet je ook niet doenquote:
Wanneer nieuwe date?quote:
Hij trekt zn bek open (quote:
Ik hoop dat degene met wie je op date gaat het eerder te weten krijgt.quote:Op maandag 6 april 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort als er één is.
Is er wel een date als die het nog niet weet?quote:Op maandag 6 april 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop dat degene met wie je op date gaat het eerder te weten krijgt.
Gisteren uitgebrakt, vandaag uitrusten en morgen weer versquote:Op maandag 6 april 2026 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaapkat
Heb je weer energie gevonden?
Wat dan? Ziekjes of gewoon te veel gesnoept?quote:
Staat die daar opeens aan de deur 'huh wat doe jij hier?' 'ja had het al tegen haags gezegd'quote:Op maandag 6 april 2026 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog lekker, maar vind het eigenlijk wel tijd om eruit te komen.
quote:
Ik ben gisteren geweest. Ga jij vandaag?quote:
Neequote:Op maandag 6 april 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Ga jij vandaag?
Goed punt.quote:Op maandag 6 april 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er wel een date als die het nog niet weet?
Oh, dan moet iemand anders maar gaan vandaag.quote:
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliserenquote:Twee mannen in Duitsland zijn gisteren tijdens het zoeken naar paaseieren gestuit op een flesje met het opschrift 'Polonium-210'. Dat is een potentieel dodelijke en zeer radioactieve stof.
https://nos.nl/artikel/26(...)er-radioactieve-stof
STINGquote:
Wellicht is dat spul goedkoper dan chocolade.quote:Op maandag 6 april 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliseren
Niemand is veilig voor radicalisering.quote:Op maandag 6 april 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paashaas begint wel een beetje te radicaliseren
Komende week weer alle paaschocolade in de uitverkoopquote:Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht is dat spul goedkoper dan chocolade.
De paashaazbollahquote:Op maandag 6 april 2026 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand is veilig voor radicalisering.
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij *BOEM*quote:
En die heb je toen opgegeten.quote:Op maandag 6 april 2026 09:40 schreef drakin het volgende:
Ik vond laatst nog een pepernoot onder mijn kast.
Ah bah.quote:Op maandag 6 april 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die heb je toen opgegeten.
Ik weet niet van welk jaar deze nog was.quote:Op maandag 6 april 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die heb je toen opgegeten.
Deze verdwijnt ook weer bij de ambtenaar die gek is op LED-jesquote:Op maandag 6 april 2026 10:20 schreef bitterbal het volgende:
k had dus fluora gemaild dat de plant al een paar dagen gegijzeld wordt. stuurde ze terug ja het is een international shipment dus dat duurt even.
Maar ik denk dat er info ontbreekt
quote:Op maandag 6 april 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze verdwijnt ook weer bij de ambtenaar die gek is op LED-jes
Je kotst wel vaak he.quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Resident Evil 4 Remake gekochtquote:
Jij bent zo te zien wel een beetje van de donkere / horror gamesquote:Op maandag 6 april 2026 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Resident Evil 4 Remake gekocht
Had je niet te snel te veel gegeten?quote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waarom ik weer alles eruit heb gekotst.Maar voel me nu wel weer oke hoor.
Mja. Als ik zelf de horror ben welquote:Op maandag 6 april 2026 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien wel een beetje van de donkere / horror games
Stardew Valley?quote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Farmer's Dynasty 2 gekocht.
Ik houd wel van dit soort laid-back spellen.
Volgens mij had je al niet zo'n zin in een toetje?quote:Op maandag 6 april 2026 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had er pas uren later ineens last van.
Dit is al de derde keer ofzo?quote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt mee maar wel weer nadat ik uiteten was geweest.
Jawelquote:Op maandag 6 april 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had je al niet zo'n zin in een toetje?
Jij gaat dan gewoon aan de gerriederrie toch?quote:Op maandag 6 april 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je daar niet van gaat kotsen
Neequote:Op maandag 6 april 2026 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al kaartjes voor Kanye West in Arnhem?
quote:Op maandag 6 april 2026 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al kaartjes voor Kanye West in Arnhem?
quote:
Duurt lang. Ga eens regelen jonguhquote:Op maandag 6 april 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort als er één is.
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.quote:
das als ik iets verkeerds eet wat hier eigenlijk elke dag wel zo isquote:Op maandag 6 april 2026 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij gaat dan gewoon aan de gerriederrie toch?
Dus te veel, en dat moet eruitquote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.Want ik had zin in de brownie met ijs.
Toen was het wel weer beetje gezakt want mijn vader wou nog een ronde eten bestellen en ik had toen niks.quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus te veel, en dat moet eruit
Maar je hebt je dus wel volgepropt, Ama!quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde daarmee dat ik van mezelf nog een toetje moest eten.Want ik had zin in de brownie met ijs.
quote:Op maandag 6 april 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das als ik iets verkeerds eet wat hier eigenlijk elke dag wel zo is
Ik zit wel vaker vol maar dan ga ik ook niet kotsen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je hebt je dus wel volgepropt, Ama!
Ik denk dat je gewoon heel goed je best hebt gedaan met volproppen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit wel vaker vol maar dan ga ik ook niet kotsen.
Hoax, er is anders niets engs aan jouquote:Op maandag 6 april 2026 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja. Als ik zelf de horror ben wel
Ik laat me tijdens een meet altijd meer gaan.quote:Op maandag 6 april 2026 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon heel goed je best hebt gedaan met volproppen.
Nog nietquote:
Die heb ik ook nog ja. Ook eens mee verder.quote:Op maandag 6 april 2026 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Stardew Valleymits je een beetje van de SNES stijl en pixelart houdt.
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 0 actieve chats.
Hebben die Duitsers bijvoorbeeld er ook zo'n last van?quote:Op maandag 6 april 2026 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je er meer aan gaat wennen is al in een paar maanden geloof ik
Dat was eergisteren toch?quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?
Het station?quote:
Ik weet alleen dat 1 date geweest is.quote:
heb ik ze niet gevraagd.quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben die Duitsers bijvoorbeeld er ook zo'n last van?
Die is een spook geworden.quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die ene die je gedate hebt? Is dat al weer een gepasseerd station?
Lijkbleek?quote:
En ze loopt nog steeds moeilijk!quote:Op maandag 6 april 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 1 date geweest is.
quote:Op maandag 6 april 2026 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze loopt nog steeds moeilijk!
Die nooit gespeeld. Maar ik heb wel Coral Island. Wat een soort gelijk spel is.quote:
Stop toch met die flauwekul jonguh. Waste of time.quote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat me tijdens een meet altijd meer gaan.
Ik moet ook meer van die rustige spelletjes doen. Maar dan zie ik iets anders en duik ik daarinquote:Op maandag 6 april 2026 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nooit gespeeld. Maar ik heb wel Coral Island. Wat een soort gelijk spel is.
beam me up scottyquote:
quote:
Ze zegt van wel maar ze is vrij rustig hoor.quote:
Ik heb niet de illusie dat ik bij waterpolo nog iemand ga tegenkomen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingapps moet je gewoon mee stoppen als man als je niet top 10% bent qua looks.
Gewoon mensen leren kennen bij je hobby's.
Samen miniaturen schilderenquote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingapps moet je gewoon mee stoppen als man als je niet top 10% bent qua looks.
Heb je daar je vriendin leren kennen?quote:Op maandag 6 april 2026 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen miniaturen schilderen
Nee, op een datingappquote:
Ik leer vooral mannen kennen van middelbare leeftijd en ouder tijdens mijn hobby's.quote:Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh![]()
was het bij de eerste date geljk raak?
Multiplayerquote:Op maandag 6 april 2026 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Gamen kan gelukkig met en zonder mensen.
tofquote:Op maandag 6 april 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.
Nicequote:Op maandag 6 april 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al hebben we het daarna even kort onderbroken. Na een klein jaar weer samen gekomen en sindsdien zijn we samen.
Ik ken er wel een paar.quote:Op maandag 6 april 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tof![]()
ik weet eigenljk niet of ik andere stellen ken die elkaar via een app/site hebben leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |