SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, ondanks die bui, die ook net hier is geweest. Nu weer zonquote:
Zonquote:Op zondag 5 april 2026 16:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ondanks die bui, die ook net hier is geweest. Nu weer zon
Heyyyy Nijntje, Nijn op vakantiequote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
Honger. Waarom maken ze vliegvelden met alleen maar eten vóór de security check
1* review achterlaten via Google. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
Al een hele tijd hoor en die komt voorlopig niet meer thuisquote:
Waar gaat de vlucht heenquote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
En hoeveel mannen staan daar weer voor haar klaar?quote:
Ik hou me wel gedeisd in sharia-landenquote:Op zondag 5 april 2026 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1* review achterlaten via Google. Dat zal ze leren.
300quote:Op zondag 5 april 2026 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoeveel mannen staan daar weer voor haar klaar?
Klinkt hoestend.quote:
Hoeveel sterren?quote:Op zondag 5 april 2026 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1* review achterlaten via Google. Dat zal ze leren.
Ik heb zin in november.quote:Op zondag 5 april 2026 18:09 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer tijd voor z'n pilletje.
Hij gaat echt terug naar kleuterklasniveau.quote:"If they don't make a deal and fast, I'm considering blowing everything up and taking over the oil", Trump tells Fox News
Nog te veel idioten en gerrymandering om er echt iets aan te doen, maar ik zal heel verbaasd zijn als team rood de meerderheid houdt. En vanaf dat moment is het gedaan met de alleenheerschappij van koning Trump.quote:Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig positiefs van. Dat hele land is ziek.
quote:
Waarschijnlijk houden de republikeinen de senaat wel. Normaal kan een president niet zoveel met een split congress, maar ik vrees dat-ie gewoon z'n gang met van alles gaat en dat de rechterlijke macht er een jaar achteraan blijft lopen om alles weer ongedaan te maken.quote:Op zondag 5 april 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog te veel idioten en gerrymandering om er echt iets aan te doen, maar ik zal heel verbaasd zijn als team rood de meerderheid houdt. En vanaf dat moment is het gedaan met de alleenheerschappij van koning Trump.
Binnen de kortste keren weer kritiek en verwarring waardoor we bijna weer naar Trump verlangenquote:Op zondag 5 april 2026 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houden de republikeinen de senaat wel. Normaal kan een president niet zoveel met een split congress, maar ik vrees dat-ie gewoon z'n gang met van alles gaat en dat de rechterlijke macht er een jaar achteraan blijft lopen om alles weer ongedaan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |