Je hebt wel door dat Israël een geschiedenis heeft met vluchtelingen en migranten, uit alle uithoeken van de wereld, ook de landen die jij hier boven uitsluit.quote:Op maandag 6 april 2026 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nee. Enige uitzondering zou zijn als ze Israëlisch is. Maar vluchtelingen uit Afrika, Syrië, Oekraïne etc zijn een absolute nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Wat zitten linkse mensen toch vol met haat.quote:
Zegt de meneer met een waslijst aan haattopics over transgenders.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat zitten linkse mensen toch vol met haat.
Ik weet niet of jij het aangewezen persoontje bent om anderen dat te verwijten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik haat transgenders niet. Ik heb simpelweg een hekel aan de wokistische ideologie, heb valide zorgen over vrouwenrechten en vind dat we niet mee moeten gaan in mentale stoornissen. Ik heb bijvoorbeeld ook geen hekel aan mensen met anorexia, ondanks dat ik vind dat pro-ana verboden moet zijn, we niet moeten aanmoedigen dat iemand met anorexia niet eet en niet vind dat we de gehele maatschappij moeten aanpassen aan de afvalidealen van mensen met anorexia.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zegt de meneer met een waslijst aan haattopics over transgenders.
Precies. Zelfs Jutta en Jake doen het al 3 jaar zo.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:24 schreef Chandler het volgende:
Overwegen.. Ja! Al lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk om een vluchteling te treffen die m'n hart steelt.
En tja bij echte liefde is geen grens te groot.
Nou zo'n grens zou ik dan weer niet leuk vinden, zou graag wat meer bij elkaar zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs Jutta en Jake doen het al 3 jaar zo.
Ik maak geen haattopicsquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus die lekkere Perzische schoonheid laat zich nu palen door een dronken Pool terwijl jij eenzaam zit te Fokkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:33 schreef epicbeardman het volgende:
Jazeker, deze dames zijn vaak veel interessanter dan de gemiddelde Nederlandse dames.
Afgelopen jaar paar maanden een Perzische gedate, enorm knappe meid en echt wel out of my league, zo schattig en ze werkte ook al bij een bedrijfje waar ze in het Nederlands telefonisch vragen beantwoorde.
Ontmoet via Breeze in Utrecht, ook gezoend op eerste date bij afscheid. Echter woon ik meer centraal en alsnog hadden we anderhalf uur afstand reistijd. Ze woont in Den Haag, is beetje doodgebloed.
Heeft ook veel verteld over haar leven in Iran, haar vriend met wie ze naar Nederland kwam maar is omgekomen aan die rotziekte. Qua geloof was het ook erg verwesterd, never nooit dat deze een hoofddoekje om zou doen.
Erg leuke meid, ze heeft overigens nu Whatsapp foto's met een lelijke vent. Oostblok type. Doet ie goed, beetje Jelly want ze is letterlijk een 10/10.
Het zijn geen "normale" mensen; veelal trauma's die al dan niet een rol spelen, cultuur- en religieverschillen, andere mentaliteit, armoede, etc. etc. Allemaal niet heel gek natuurlijk, maar ik geloof best dat dat voor veel mensen een belemmering is. Daar hoef je verder geen dom links-rechts-gelul van te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft niets met mannen of vrouwen te maken....
Ook vluchtelingen zijn normale mensen. Dus zeggen nee nooit slaat gewoon nergens op.
Tenzij je puur valt op blond haar en blauwe ogen, alhoewel die tegenwoordig als vluchteling vanuit Oekraine er wel zijn.
Een mens is een mens, en op een mens kan je vallen.
Haha, volgens mij is het gewoon een oude iranees, ziet er toch wel uit als 50 waar zij 36 was afgelopen jaar. Ziet er wel loaded uit qua geld. Boss type. Maar klopt, zoals ik zeg doet hij goed.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dus die lekkere Perzische schoonheid laat zich nu palen door een dronken Pool terwijl jij eenzaam zit te Fokken
Goed bezig pik
Voelt alsof er een onderliggend probleem bij Chevy zit. Te weinig knuffels van zijn moeder of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
miljoenen vrouwen die je over een kam scheert
vind dat persoonlijk niet kunnen
Kwam je niet verder dan zoenen?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:44 schreef epicbeardman het volgende:
Turkse meid trouwens ook gedate, wel eentje die in Istanbul geboren was af en toe bij vrienden bleef in Nederland, studeerde in Bulgarije, ook nog mee gezoend in mijn auto. Ook totaal verwesterde meid.
Ja, niet zo'n indrukwekkende prestatie als je bij wijze van spreken elk weekend met de privejet heen en weer zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs Jutta en Jake doen het al 3 jaar zo.
Is dat een nationaliteit eigenlijk?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik zou met zowel een Palestijnse als met een Israelische wel op date gaan
Jammer voor je dat veel, voornamelijk conservatieve vluchtelingen (en dat zijn ze bijna allemaal) rechts en pro-Trump zijn dan. FvD is ook erg populair onder moslims, ook vanwege de corona perikelen en dat moslims vertrouwen hebben in allah, geen prik nodig hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:00 schreef Cupfighter het volgende:
Liever een vluchteling dan een Trump aanhangster
Ja, haar topsport vergeten we even.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n indrukwekkende prestatie als je bij wijze van spreken elk weekend met de privejet heen en weer zou kunnen gaan
Zo had ik een keer in Warschau een date met een Wit-Russisch wijf. Bloedmooi, maar extreem traditioneel. Die opende het gesprek letterlijk met "In life all I want is to be a good wife and a good mother"quote:Op woensdag 8 april 2026 12:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is het gewoon een oude iranees, ziet er toch wel uit als 50 waar zij 36 was afgelopen jaar. Ziet er wel loaded uit qua geld. Boss type. Maar klopt, zoals ik zeg doet hij goed.
En voel je vooral niet sneu voor mij hoor, ik heb wel leuke aanloop van dames. Heb trouwens best veel "economische" vluchtelingen gedate. Expat's uit verschillende landen, zuid amerikaanse meiden.
Heb ook wel een type, vaak wel donker haar en donkere ogen. Braziliaans doet ook wel goed met groene ogen (huidige fwb) alleen val ik totaal niet op aziatisch. Ook trouwens een relatie gehad met een meid die geadopteerd was uit Sri Lanka, ook nog wel goede herinneringen aan.
Turkse meid trouwens ook gedate, wel eentje die in Istanbul geboren was af en toe bij vrienden bleef in Nederland, studeerde in Bulgarije, ook nog mee gezoend in mijn auto. Ook totaal verwesterde meid.
Fijne is dan ook wel dat dit soort meiden een hele andere visie op het leven hebben dan de normale doorsnee Nederlandse meid, dat interesseert mij ook wel, altijd hele levens verhalen, zijn niet gebonden aan 1 plek en zouden in toekomst mogelijk niet moeilijk doen over emigratie. Is een beetje een angst geworden om een meid te matchen die elke avond Lubach kijkt en er hard om loopt te lachen.Heb niets met de basic-nl wifeys.
Wijven in Nederland? Daar valt je moeder toch ook onder? Heel raar dit.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zo had ik een keer in Warschau een date met een Wit-Russisch wijf. Bloedmooi, maar extreem traditioneel. Die opende het gesprek letterlijk met "In life all I want is to be a good wife and a good mother"
Dat soort wijven vind je in Nederland dus omdat de vrouw hier superkritisch is en denkt het helemaal alleen te kunnen
Ja mijn moeder woont ook in Nederland en zo raar is dat toch nietquote:Op woensdag 8 april 2026 15:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Wijven in Nederland? Daar valt je moeder toch ook onder? Heel raar dit.
Je moeder een wijf noemen, ok dan.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja mijn moeder woont ook in Nederland en zo raar is dat toch niet
Ze kan op haar momenten best een leuk wijf zijn jaquote:Op woensdag 8 april 2026 16:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Je moeder een wijf noemen, ok dan.
'Feiten' zegt 'ie ook echtquote:Op woensdag 8 april 2026 17:12 schreef Spring_Sale het volgende:
99.9% zijn geen vluchteling maar biowapens. Die worden ingezet voor omvolking en om west-Europa kapot te maken. Kijk maar naar Parijs, London, delen van Zweden. Diverse duitse steden, en delen van Amsterdam en Rotterdam.
Komt mij mischien duur te staan deze reactie. Maar het zijn wel feiten.
Lekkere dames uit het hoge Noorden zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:45 schreef Lotje83 het volgende:
Nee. Maar dat is vooral omdat ze uit landen komen met culturen die niet bij me passen. Als vluchtelingen uit Scandinaviē kwamen zou ik er geen problemen mee hebben.
Ik vind dat niet inclusief van jou.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:45 schreef Lotje83 het volgende:
Nee. Maar dat is vooral omdat ze uit landen komen met culturen die niet bij me passen. Als vluchtelingen uit Scandinaviē kwamen zou ik er geen problemen mee hebben.
Dat pretendeer ik ook niet te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dat niet inclusief van jou.
Er gaan nu 10 punten van je sociale credit af.quote:
-10 it is.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Er gaan nu 10 punten van je sociale credit af.
Als je een vluchteling in huis neemt, krijg je er weer 5 bij.
Klinkt als muziek in mn oren. Hopelijk doen ze het ook. Nemen ze hun nedelandse liefde ook maar mee, mochten ze dat hebben gevonden.quote:Op maandag 6 april 2026 18:50 schreef Memeowitz het volgende:
Assad is verdreven en nu heeft Syrië hun gewilde ISis leider Jolani. De Syriers kunnen dua weer terug er is geen relatie nodig.
Onverwacht snel een update: als je in contact komt met een vluchteling (zoals dus uit Oekraïne) dragen ze vaak pittige emotionele bagage met zich mee. En dan kan een leuk en goed gesprek op de datingapp, met op een dieper niveau ook verbinding, toch een geheel andere wending nemen. Ze vertelde iets over haar geboortedorp. Ik maakte daar een neutrale opmerking over, niet wetende dat een bepaald object wat haar lief was door de Russen kapot was gebombardeerd. Vanuit het niets werd ze boos dat ik daarover iets zei en dat ik dat niet zomaar kon zeggen (het was op geen enkele manier verkeerd/prikkelend/whatever bedoeld van mijn kant). Binnen twee berichten wilde ze, vanuit een spraakwaterval in de afgelopen dagen, er punt achter zetten. Ze zocht een romantische relatie met een empatisch iemand en ze dacht dat ik dat niet voldoende had en geen begrip had voor achtergrond (haar letterlijke woorden).quote:Of ik een relatie met een vluchteling zou overwegen? Tot voor kort zou ik zeggen 'nee'. Maar via een datingsite maakte een match tussen een Oekraïense vrouw en mij. Uit nieuwsgierigheid (en okay, ze ziet er ook leuk uit) toch maar gesprek geopend en dat loopt soepel. Geen idee waar dit toe gaat leiden, maar ik sluit het dus niet helemaal meer uit. Maar eerlijk is eerlijk, er zijn waarschijnlijk veel barrieres (cultuur, taal, wil ze weer terug naar Oekraïne, enz.) te overbruggen voordat dit kan uitkomen op een duurzame relatie.
Als je op eieren moet lopen is het toch sowieso een no-go?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:39 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Dus neem dit mee als je met een vluchteling contact legt. Loop alsjeblieft op eieren als je in de buurt komt van dit soort dingen.
Ja, die conclusie heb ik voor mijzelf ook al getrokken. Als een leuk gesprek in no-time zo'n wending neemt dan is dat niet echt een basis om verder te willen. Voor haar ligt de focus dan eerder op emotioneel stabieler worden/dingen verwerken (waar ik alle begrip voor heb), en dat is niet mijn rol in een (aanloop naar) date fase. Ik ben romantisch geïnteresseerd, en ben niet de hulpverlener.quote:Als je op eieren moet lopen is het toch sowieso een no-go?
quote:Op maandag 6 april 2026 13:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Pics van de vluchteling in kwestie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |